Kız beni seviyor olabilir mi? Detay biraz uzun ama bakarsanız sevinirim arkadaşlar?

Merhaba arkadaşlar ben yaklaşık 3 sene önce bir bayanla tanıştım benden 5 yaş büyük ve aynı mesleğe sahibiz mesleğimiz l ben tıp öğrencisiyim o doktor o okulu bitirdi benim daha iki senem var kızla kültür olarak farklıyız baya ama anlaşıyoruz hatta otekilestirme hiç olmadı velhasi biz 3 sene önce ilk kez önce buluştuk bir cafede çok iyi geçti görüşme bana göre ertesi gün soğuk davrandı sebebini ise sonra dedi küçük ve çok tatlı idin dedi hakikaten şimdi düşününce öyleydim sağlıklı konuşmadım sağlıklı sohbet etmedim aradan zaman geçti bir gün okuluma geldi ben orda yok idim bana mesaj atti gel okulun cafesindeyim diye haber etti ben şehir disindaydim sonra ben Türkiye'nin en iyi tıp fakültelerinden birine geçtim iyi dileklerde bulunduk hatta ne zaman yazarsam sohbet ediyorduk o manita yapmıştı sonra çok tartıştık hatta kıza dedim dünya üzerinde kız kalmazsa gene sana bakmam bile dedim güzel şeyler de yaşadık beraber cafede çay da içtik ben de sevgili yaptım ayrıldım o da biliyor idi sevgilimin olduğuna hatta bana dedi sen bana aşıksın ikimiz de biliyoruz dedi ben de hayır değilim dedim ne ben sildim onu ne o beni o kadar şeye rağmen hala numara mı silmemis arkadaslar bunun boyu bana göre kısa biraz normal bir kıza göre de kısa ama az egolu benim ailem normalde onun ailesine göre varlıklı bir aile bu kız her şeyin farkında yaş farkı ortada tatsizliklar ortada her gün hikayeleri mı görüyor hikaye atıyorum 2 dakika geçmiyor görüyor çok merak ediyorum sizce neden silmemisss ne dusunuyor olabilir lütfen yardımcı olun? Beni neden silmiyor bir beklentisi mı olabilir? Ne düşünüyorsunuz
Kız beni seviyor olabilir mi? Detay biraz uzun ama bakarsanız sevinirim arkadaşlar?
Cevapla