Uzun zaman geçti şarkı dinlerken ağlıyorum, nasıl unutabilirim?

Bir defa sevgilim oldu. Ne değerli bir insandı... 1 yıl iyice vakit geçirdik, hayat mucize olmuştu sanki, aldığım nefesi hissediyordum. 1 yıl geçti aldatıldım boynuzlandım. Halbuki o böyle bir insan değildi. Telefonumda hala resimleri duruyor. Galerimden silmeye kıyamıyorum bilerek ekran kilidi yaptım girememek için. Ben nasıl bu kadar bir kızı sevdim bilmiyorum. Onu unuttum sanıyorum, birisi ona benziyor onun gibi gülüyorsa bütün unutma çabam boşa gidiyor. Her yerden beni engelleyeli aylar oldu. 2 hesabımı da engelledi, o bensiz ve hiç aklına gelmiyorum. Ama ben Rope - Mayıs 6 dinlerken onu düşünüp ağladım. Nasıl alışacağım? Ders çalışıyorum, kitap okuyorum dinleneceğim vakitlerde Rusça çalışıyorum. Yine bir ara bulup müzik dinlerken aklıma geliyor ve gözyaşlarım süzülüyor. Eğer bu dünyaya bir kere daha gelme şansım olsaydı bu kadar duygusal olmamayı ve kalpsiz olmayı dilerdim. Ne yapmalıyım? Sesi hala aklımda... :( ağlamak istemiyorum.
Uzun zaman geçti şarkı dinlerken ağlıyorum, nasıl unutabilirim?
Cevapla