Birisi ile görüşüyorum evlilik düşüncesi ile o beni çok beğenmiş ama ben daha olumlu bakmıyorum olaya ve kendisine. Içın tam ısınmadı zaten 1 hafta bile olmadı konudaki 1 saat görüştük 1 kere yüz yüze mesajlasarak arayarak vs insan insana ısınır mi yoksa boşa mı çabalıyoruz?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Konustugun insanlardan etkilenebilirsin sevgi besleye bilirsin gayet normal dir
Çok etkileniyorum hemde çok. Dolduruşa aşırı geliyorum gazla çalışıyorum resmen. Cevrem konuşuyor bak olabilir ii bir kısmet kaçırma diye yapabilrim gibi geliyor ama kendi kabuğuma çekilinde isler değişiyor işte
Dolduruşa gelme fazla oda tehlikeli ama sevgi de deneye deneyenbulunan bisey kafana ugun bulduklarinla kendine deng gelenlerle ola bilir
Bir insanın bir birine alışması 21 gündür sende alışırsın✌🏻
Hem benim zamanım hemde onun zamanı boşa gitsin istemiyorum bu süreçte merhametli birisi olarak bunu yaşatmak istemiyorum. Bilmiyorum ya bazen aramak tada mesajlaşmak da istemiyorum. Acaba ilerlersem zorlasam kendimi bu durumu aşabilir miyim?
O zaman içinden ne geçiyorsa yap , ama sanki ilişkiye bu aralar biraz soğuk bakıyor gibisin , bana öyle geldi , istersen hiç başlama , ilerde pişman olmaman için söylüyorum ✌🏻
Aslında bu arsalar değil her zaman soğuk bakıyorum kalbimi kimselere açmıyorum sıkı sıkı kapalı orası kimse giremez. Psikolok bir sorun bence benimki ama şans vermelimiyim bu olaya bilmiyorum of kafam fena karışık işte
Güven ve inanaç sorunun var, onları iyileştir ondan sonra bir ilişkiye başla
Kesinlikle üstüne bastın duvarlarım var ve kimsenin aşmasına izin vermiyorum birisi aşar diye de ödüm kopuyor
İyi değil , böyle bir hayat hem seni hem karşındakini çekilmez bir hayata sürükler , iyileşene kadar , yanlış anlama iyileşmemdeki kasıt , güven ve inanacın yerine gelene kadar ne kendini nede bir başkasını hatircama✌🏻
Yok sayıyorum ben onları. Sorunlarımı yani. Psikiyatriye gidicem diyorum anneme sen acil değilsin şimdi dur diyor dün karar vermiştim cesaretimi toplayıp gidecektim ama vazgeçtim yine. Yok sayicam galiba insanlar bunu istiyor benden
😏
Kişiyi bazen 2-3 ay konuşarak hoşlanma olabilir bendede öyle oluyor birden olmaz o işler
Hem benim zamanım hemde onun zamanı boşa gitsin istemiyorum bu süreçte merhametli birisi olarak bunu yaşatmak istemiyorum. Bilmiyorum ya bazen aramak tada mesajlaşmak da istemiyorum. Acaba ilerlersem zorlasam kendimi bu durumu aşabilir miyim?
Sen baştan istemiyosun o yüzden bu iş olmaz hiçte ümit verme karşı taraf çok üzülür benim gibi 😢
Şans vermeli miyim bilmiyorum işte kafam karisik
Karşı tarafa hep söylüyorum ama olabilirde olmayabilirde diye soradan kötü olamyalim diye bilgi veriyorum hep
Hayır olmaz kesinlikle yapma
Neden
Hem emin değilsin ve karşı tarafa birkez ümit verirsen ayrılırsan sonradan çok üzülür kendinden eminsen ilişkiye devam et
Işte emin olamıyor insan her zaman her şeyden o yüzüden bu konumdayim
Anlıyorum seni benide bu durumdan reddeden olmuştu seni üzmek istemem. Kabul edemem demişti umut vermek istemem dedi
Bu soru tam Nihat Hatipoğlu denen hocaya sorulan saçma salak sorular gibi sadece sormak için soruluyor yanlış anlama bu arada
Ne alaka yahu kırdın beni ben gerçek bir çıkmazın içindeyim uyuamıyorum sigara üstüne sigara sıkıntıdayım dardayım çıkmazdayım ne alaka gerçekten?
Haydaa naptim da kırdım seni?
Soru saçma dedin ama o benim derdim aslında
Yok ya ben başlığa saçma dedim istersen baştan anlat bana ben sana çözüm soyliyim napman gerektiğini belki sana mantıklı gelir
Mesaja gelir misin o halde
ya da buradan yazayım dur
Ne değişik kızsın
Neden öyle dedin
Boşver bu arada anlatmana gerek yok iyi geceler
Tamam iyi geceler o zaman
sever tabiki ama sıkmaması lazım konuşurken
Hem benim zamanım hemde onun zamanı boşa gitsin istemiyorum bu süreçte merhametli birisi olarak bunu yaşatmak istemiyorum. Bilmiyorum ya bazen aramak tada mesajlaşmak da istemiyorum. Acaba ilerlersem zorlasam kendimi bu durumu aşabilir miyim?
Mesela 2 saat telefonda arayarak konuşabiliyoruz kendisiyle
Uzaktan ilşki ise bi cacık olmaz zaten
Zamanla sevmek en güzelidir zaten.
Hem benim zamanım hemde onun zamanı boşa gitsin istemiyorum bu süreçte merhametli birisi olarak bunu yaşatmak istemiyorum. Bilmiyorum ya bazen aramak tada mesajlaşmak da istemiyorum. Acaba ilerlersem zorlasam kendimi bu durumu aşabilir miyim?
Bence denemelisin kaybedeceğin birsey yok. Kendini bir zorla dene yapmadım demezsin. Hemde sınırlarını görürsün.
Ben insanlara şans veremiyorum ya da vermiyorum bilmiyorum bazen şans vermeliyim diyorum bazen ayrılsam bitirsem de kurtulsam hemen diyorum kafam çok karışık uykusuz kalıyorum aklıma takıyorum cevremde kimse beni anlamıyor agresif birisi oldum çıktım
Daha yeni tanımışsın acele etme. Hemen sonuçlandıracaksin diye birsey yok. Olumlu da olabilir olumsuz da. Kendini şartlara uymaya zorlama. Kriterlerine göre değerlendir. Öncelikle ne istediğine karar vermen lazım.
Olabilir neden olmasın
Hem benim zamanım hemde onun zamanı boşa gitsin istemiyorum bu süreçte merhametli birisi olarak bunu yaşatmak istemiyorum. Bilmiyorum ya bazen aramak tada mesajlaşmak da istemiyorum. Acaba ilerlersem zorlasam kendimi bu durumu aşabilir miyim?
Tipini beğenmedim mi
Tipime ilili acalarim var içinde birde yaşıyla ilgili tabii ondan mi acaba bu dusunceler
Tipini beğenmediysen sonradan beğenme olur mu bilemedim ama kalbine de aşık olunabilir
Işte buda bir ikilem acaba acaba diyorum kendi kendime gerçi cevremde bunu baskiliyor ama kalbini sevdikçe tipinize sevebilir miyim bu sorunun cevabı bende yok işte
Kalbi güzel olanla bir ömür geçer ama dışı güzelle geçmez bence biraz mantıkta önemli ya çok çok çok beğenmedim demiyorsan bence dene
1 Ay sence anlamak için yeterli mi bir ay kendimi zorla da olsa zorlamalı miyim
Meslea tipine kaç verirsin
Hm güzel bir soru düşüneyim önce kaç üzrinden ama
10
5
Gideri varmış uyumunuza kaç verirsin
tabi olabilir
Hem benim zamanım hemde onun zamanı boşa gitsin istemiyorum bu süreçte merhametli birisi olarak bunu yaşatmak istemiyorum. Bilmiyorum ya bazen aramak tada mesajlaşmak da istemiyorum. Acaba ilerlersem zorlasam kendimi bu durumu aşabilir miyim?
evet alışkanlık oluyor cünkü
Hem benim zamanım hemde onun zamanı boşa gitsin istemiyorum bu süreçte merhametli birisi olarak bunu yaşatmak istemiyorum. Bilmiyorum ya bazen aramak tada mesajlaşmak da istemiyorum. Acaba ilerlersem zorlasam kendimi bu durumu aşabilir miyim?
evet aşa bilirsin tabikide zaman geçirdikce seversinde
O zaman kendimi zorlayarak tanımaya çalışmalı şans vermeli miyim?
aynen bana olmuştu aynı durum
Sonuç ne oldu
aldatıldım
Sağol çok yardımcı oldun