yok çok fark var o 10 yaşında4. sınıf sen yeni doğuyorsun öyle düşün fark çok fazla bana göre en fazla 3 yaş olması lazım kim büyük olursa olsun farketmez ama 10 yaş aşşırı büyük ya
ben çok hoca gördüm kızlarla sürekli yakın davranan hocam sorum var diyorum geliyorum diyor 30 dk geçti bakıyım dedim kızlarla soru çözüyor yani tek sana karşı olmayabilir hocaların genel olarak kızlara karşı yakın davranıyor anlam veremedim
kendimden 5 6 yaş büyük birine açılmıştım ama 15 yaşında filandım kız sohbetimden hoşlandığını ancak sevgilisi olduğunu söylemişti o zaman aklıma o zaman şu soru gelmemişti gelseydi sorardım acaba sevgilisi olmasaydı yani bana evet diyecekti )
değil ama yani bilemiyorum karşındaki insan nasıl biri yani burdan seni yönlendirmek istemem açıkçası hayat tecrübeme dayanarak yorum yaptım sadece ama kimseyi umursamıyor San sorun olmaz bence
hayır ne işim olur 20 yaşındaki kızla bide ona dert mi anlatıyım yaş farkı demek bilgi ve ders demek mesel 20 yaşındaki düşüncelerinle 25 yaşındaki düşüncelerinin arasında fark var
Ya cok farkli hissediyorum sanki buyuk adam gibi gelmiyor hoslaniyorum iste ya acayip cekici geliyor onunla konusunca guzel hissediyorum ama o ne hissediyor bilmiyorum
Erkekler Ne Diyor
Kendimden baya küçük birine karşı bişeyler hissetmem hasta ruhlu biri değilim
Neden ama kalp bu sonucta
Sen yaşları söyle ona göre cevap vereyim
20 ve 30
olmadı ama çok küçükse de olmaz yani yaş farkı önemli bence
Kiz 20 erkek 30 sa?
yok çok fark var o 10 yaşında4. sınıf sen yeni doğuyorsun öyle düşün fark çok fazla bana göre en fazla 3 yaş olması lazım kim büyük olursa olsun farketmez ama 10 yaş aşşırı büyük ya
Cok kotu hoslaniyorum ne yapicam ben ondada birseyler var gibi sanki yaniliyormuyum merak ediyorum
karar senin ama çok fikir ayrılıklarınız olur 2-3 gün sonra sen ne anlarsın yaşın tutmaz derse o zaman ağır kaçar bu olabilecek bir şey
Evet haklisin ama kendime engel olamiyorum
bence ona ait ne varsa sil takip ediyorsan takipten çık ama ben üstesinden gelirim bi sorun olmaz diyorsan da karar senin
Takiplesmiyoruzki hocamdan hoslaniyorum🥺
:/ işin zor valla bence unutmaya çalış
Ama ondada birseyler var gibi cok yakin davraniyor
ben çok hoca gördüm kızlarla sürekli yakın davranan hocam sorum var diyorum geliyorum diyor 30 dk geçti bakıyım dedim kızlarla soru çözüyor yani tek sana karşı olmayabilir hocaların genel olarak kızlara karşı yakın davranıyor anlam veremedim
Kizlara karsi yurume olayimi var diyosun genel olarak hocalarin
evet maalesef ki
Yaşıtıma bile açılmadım , hep kendimden büyüklere açıldım.
O bana acildi da prensip geregi reddettim suclu ben oldum sevmenin yasi yokmus diye zkhzkaa
Sonra pisman olmadinmi
Keske yasin buyuk olsaydi dedim tabi ki
18 yaşından küçük mü acaba?
Ne
kız 18 yaşından küçük mü?
Hayir kiz 20 erkek 30 ise?
normal bir durum bence ama o kadar yaş farkını kaldıramam şahsen
Neden?
kendimden 5 6 yaş büyük birine açılmıştım ama 15 yaşında filandım kız sohbetimden hoşlandığını ancak sevgilisi olduğunu söylemişti o zaman aklıma o zaman şu soru gelmemişti gelseydi sorardım acaba sevgilisi olmasaydı yani bana evet diyecekti )
bekar olduğumu düşünüp soruna cevap veriyorum şu an yani o durumda kızı olgun görmezdim yani bunu kanıtlaması bana epey zaman aldırırdı
Anladim ne demek istedigini ama kizin buyuk olmasi iyi olmuyor bence ya
bencede olmuyor zaten öyle bir anımdı sadece bir daha o kızı görmedim zaten )
Benim durumum sence kotumu
değil ama yani bilemiyorum karşındaki insan nasıl biri yani burdan seni yönlendirmek istemem açıkçası hayat tecrübeme dayanarak yorum yaptım sadece ama kimseyi umursamıyor San sorun olmaz bence
Haklisin bende tam bilmiyorum ama bildigim tek sey iyi hissediyorum onunlayken
yüzyüze konuşurken mi yazışarak mı bu durum oluyor?
Yuz yuzeyken
bu sübyancılığa giriyor yalnız
Kalp bu hersey olabilir
yok öyle bişey hangi mal diyorsa sussun
Sen simdi 20 yasindaki bir kizla konusamazmiydin
kaç yaşındasın
20
hayır ne işim olur 20 yaşındaki kızla bide ona dert mi anlatıyım yaş farkı demek bilgi ve ders demek mesel 20 yaşındaki düşüncelerinle 25 yaşındaki düşüncelerinin arasında fark var
Kendimden 10 yas birinden hoslaniyorum ondada birseyler var gibi hissediyorum
saçmalamayın lütfen 20 yaşında genç mi yok kardeşim ne işin var senden 10 yaş buyuk adamlarla
Ya cok farkli hissediyorum sanki buyuk adam gibi gelmiyor hoslaniyorum iste ya acayip cekici geliyor onunla konusunca guzel hissediyorum ama o ne hissediyor bilmiyorum
hissedersin tabi benlede konuş 2 gün adamı hatırlamazsın bile yaş farkı ve konuşma cezbeder inanma hayatına ve yaşlarınla takıl
Neden ama ya iyi hissediyorsam neden olmuyor?
şu an olur ama 1 yıl sonra üzülürsün ailen ogrenir bir sürü sorun gereksiz
Evlen dese evlenirim o derece hoslaniyorum
cahilsiniz 25 yaşına geldiğindede boşanmak ister daya yer oturursun aşagı akıllı ol
Neden bosanmak istesin ya? Gul gibi genc kizi bulmusta
o deyil sen istersin
Haa anladimm yok ya sanmiyorum of ben ne yapicam ya
20 yaşındasın 30 yaşına geldiğinde keşke 20 yaşında olsaydım dememek için hayatına bak
O 40 olucak sence cokmu yasli kacar
evet
Bilemedim ya ama cok cekici adam
sen çekici gormmişsin
Bence çok küçük veya çok büyük olmaz
Neden
Bana göre yanlış ondan
Hayır pedofil miyim ben
Kalp bu
Çok küçükse kardeşim gibi bakarım
Aklımdan geçmez
Anladim ama ya hos kizsa falan birsey hissedemezmisin
Kimdeye açılmadım bu yaşıma kadar.
Daha erken dedi sonra gitti
Esim bende 8 yas kucuk
oldu
Anlatirmisin
özel bir durumumu neden açıkça genelde anlatayım ki? kişiye saygısızlık
Kimse seni tanimiyorki ama istersen ozelden anlat
olur
Oldu evet
Nasil acildin
Normal açıldım yani ben 28 o 22 di
Ne tepki verdi peki
Kabul etti
Bayağı küçük birine hiç açılmadım
En fazla 6-7 yaş küçük olabilir
Hayır
Evet açılmıştım
Nasil acildin o ne dedi ve kac yasindaydi
Kabul etmedi açıldığıma pişman olmuştum ve gözümden düşmüştü çünkü herkese anlatmış, lisedeydik o zamanlar
Kac yas kucuktu
Yaşıttık galiba
Kaç yaş küçük
En az 5 en fazla 10
Kız kaç erkek kaç yaşında.
Belirli bir yaştan sonra o yaş farkı kapanıyor.
Ama erkek 20 kız 15se olmaz örneğin.
Yok kiz 20 erkek 30 ise?
Biraz fazla
Oylemi dersin
Evet
Ne kadar baya
Kiz 20 erkek 30
Yok en fazla 7 yaştı
Nasil acildin
Aslında açılmasın karsılıllı oldu
Nasil oldu kisa anlatirmisin
Burda Boyle anlatamam takip at
Mesaj attim
Oldu Evet
Anlatirmisin nasil acildin ve kac yas vardi aranizda
Burda anlatmasam yazabilir misiniz
Bekleyin yazicam size
Olmadı hiç