Hic platonik aşık oldunuz mu? neler histinizve ne yaptınız?

Anlatın uzun uzun lütfen çünkü ben öyleyim ve o Şu an başkasıyla en yakinimla:(
Güncellemeler
+1 yıl
O başkasıyla cok iyi bende acı çekiyorm işte umarım tez vakitte unuturum:(
Hic platonik aşık oldunuz mu? neler histinizve ne yaptınız?
Cevapla