Biz ayrıyken beni aldatmış, pişman değilmiş. Ayrılmak şart mı?

erkek arkadaşımla 1 yıl 1 aydan beri ayrıydık onunla ayrıldıktan sonra başka bir erkek arkadaşım oldu erkek arkadaşımla barıştığımızda bana kadına gittiğini söyledi sen yoktun aklımdada yoktun kafam dağınıktı gittim dedi ihityacını bir daha gitmemesi için çok büyük yemin ettirdim ama sen yoktun o yüzden pişman değilim dedi ne yapıcam ben
Biz ayrıyken beni aldatmış, pişman değilmiş. Ayrılmak şart mı?
Cevapla