Yani kızın ailesi kirada oturuyor kıt kanaat geçiniyor erkeğin ailesinin maddi durumu iyi. Bu sorun teşkil eder mi evlilik için.
Lütfen saçma sapan yorumlar yapmayın.
Lütfen saçma sapan yorumlar yapmayın.
Neden sorun olsun? Zaten ikisi de ekonomik özgürlüklerini ele almışlar, kimseye ihtiyaçları yok. Kimseye minnet etmelerine de gerek olmadığı için bence sorun yok.
Cevap
6Cevap
soru sacma sapan ama mantikli cevap bekliyorsun 90 milyon insan varsa yarisi kirada yasiyor zaten :)
siz birbirinizi istiyorsaniz olur
Peki.
Zengin bir erkek neden memur olur önemli olan bu bence çok garip 🤣🤣
Memur dediysem üst düzey memur. Üsteğmen. Kısaca memur dedim. Sorum o değil.
Erkeğin ailesi küçük görmezse hiç bir sorun olmaz ayrıca her şey para değil güven sevgi saygı olsun
İşte erkeğin ailesi öyle düşünürse zaten bu iş olmaz
Onu da erkeğe çaktırmadan sor. Alttan alttan
Neden olsun ki kime ne kızın ailesinin kira da oturması?
Etmemesi gerekir tabi zengin taraf şımarık ve egolu değilse
Sorun ediyorsa niye sevgili oldun
Benim icin. ya da ailem bunu sorun etmez
Etmez kadın güçlüyse
Anladım
Güçlü olmasi gerekki ezdirmwsin kendini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?