Her zaman sesini duyuyum diyen ben oluyorum o nadir yapıyor
mesaj attığında anında cevap veriyorum bekletmeden o bekletir işi var mı yok mu o an bilmiyorum çok nadir erken cevaplar
daha çok ben merak ediyorum onu
mesela daha yeni konuşmak için sesini duyuyum konuşalım dedim
kız film izleyecekmiş senle sonra konuşurduk farklılık olsun diye film izleyecektim diyor
zoruma gidiyor ben böyle yaptıkça onun böyle yapması
mesaj attığında anında cevap veriyorum bekletmeden o bekletir işi var mı yok mu o an bilmiyorum çok nadir erken cevaplar
daha çok ben merak ediyorum onu
mesela daha yeni konuşmak için sesini duyuyum konuşalım dedim
kız film izleyecekmiş senle sonra konuşurduk farklılık olsun diye film izleyecektim diyor
zoruma gidiyor ben böyle yaptıkça onun böyle yapması
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Reis kendi kendine gelin güvey olmuş olabilir misin?
Şimdi bir de yalvarıyorsundur sen.
hocam
gelin güvey olacak bir şey yok
kız seviyor bende onu seviyorum lakin
uzaktan ilişkimiz zaten 4 aydır peşinde görüntülü diye koştum neredeyse yine konuşmaya niyeti yok onu da geçtim
iftardan sonra arayım sesini duyuyum dedim konuştuk kız film izleyecektim senle sonra konuşurduk farklılık olsun diyor ben işimi gücümü bırakıp başka eğleneceğim benimde şeyler varken bunun sesini duymak istiyorum bana bunları diyor
yani verdiğim değer 10 ise o 3 ünü veriyor bana zoruma gidiyor bu
görüntülüyü akşam değil gün içinde konuşalım diyorum kız güneş vuruyor yok şey vs diye bahane buluyor kavgalar çıkıyor
akşam net çekmiyor odamda konuşamıyoruz düzgünce diyorum bunu biliyor bana kalkıp sabah öğle ikindi konuşalım 5 dk dahi olsa göreyim demiyor yani çok fazla değer veriyorum
uzaktan olduğu için kendini yalnız hissetmesin yanındaymışım gibi hissetsin diye her gün video atıyorm konuşuyorum görüntülü konuşamıyoruz bari böyle yapayım diyorum gece uyumadan önce atarım her sabah videomla uyanır
Bence pek sağlam bir ilişki değil bu, yaptığı ayıp
reis birde işin garibi şu
beni kaybetmekten çok korkuyor
tıp okuyorum boylu posluyum kızlar teklif ediyor geçen biri yazdı ona acayip kudurdu kızdı kıza vs
arkadaşları felan eriyip bitti bana çok iyi kanka kaçırma bunu felan dedi
gel gelelim yaşadıklarıma bak
yani kendi değerimden kaybediyorum gün geçtikçe bana onlarca kız var
birde uzaktan ilişki ünivler açılsada 4 saatlik mesafemde olacak
kıza hep ben video at zorla foto at diyorum
yani hocam özeti şu
beni benim onu önemsedğim kadar önemsemiyor
eski sevgilisi olmuş 1 senelik
çok ilgiliymiş sonra 1 aylık biriyle sev olmuş o çocuk çok ilgisizmiş sonra ben geldim
aklıma yara bandı olarak kullandığıda gelmiyor değil
yani zoruma gidiyor yaptıkları başka kız bulsam bulurum kaslı felan biriyim spor yapıyorum boylu posluyum bulunur kız
bilmiyorum
Knk kız duygusal boşluktadır fazla değer verme
Sakın bir şeyler için yalvarma
kız duygusal boşluktaydı ben kurtardım herhalde
çok ilgi görüp birden ilgisiz birine denk gelmiş vs
ben çok ilgilyiim felan
annesi teyzesi felan çok beğendi beni kimse sorsa bu çocuğu kaçırma dediler kıza
kız bunları bilmelerine rağmen ben peşinde koşuyorum sanki
yani bilmiyorum usta görüntülü konşmak istemek suç mu uzaktan ilişki birde göremiyor edemiyorum
verdiğim değeri çekince de böyle boşluğa düşüyor ağlıyor vs mesela dargın olunca gün boyu ilgisiz bırakınca ağlıyor kızıyor ilgilenmiyorsun fean diye
Annesinin filan haberi var mı yani senden
var hocam doğum gününde ayıcık vs yolladım kocaman o da bana doğum günümde yolladı bir şeyler
4 aylık ilişki uzaktan
anneminde haberi var ama görüşmediler bende annesiyle görüşmedim konuştuklarımıdan haberleri var
Bence kız seni kekliyor, iki/üç güne de terk ediyorum mesajı alırsın; terk ediyorum mesajını sen at gözünde değerin canlansın tepkisini ölç
kanka onu dese çok sklemem
defalarca bitti dediğimde yalvardı lütfen bitmedi vs diye
yani kız kaybetme korkusu yaşıyor
kaybetme korkusu var zaten
bu ilgin verdiğin değer bir gün biter diye korkuyorum diyor
ama yaptıklarına bak
peşinde koşan hep ben oluyorum gözüken o
verdiğim değeri yavaşça azaltacağım o zaman anlar biraz zamanla hatasını anlar
Yaz mesajı gitsin knk en azından kafanı kurcalamaz
ne yazayım
Eğer bir şey demezse iki üç gün sonra terk edileceğini doğrulamış olursun
bu böyle gitmez ben seni özlüyorum/seviyorum ama herhangi bir tepki görmüyorum bu beni mahvediyor, perişan oluyorum. Hayatımda yeni bir sayfa açmak istiyorum, seninle yaşadıklarımda çok mutlu olmuştum, hoşçakal kendine iyi bak Allah'ıma emanetimsin
Üsttekini yaz
Yaptın mı reis
hacı seviyor da böyle yaptığı için yavaştan soğuyorum kendi bilir kaybedince anlar
Yok reis yap, yapmazsan daha kötü olur; bağlanacak sana bir daha konuşmamazlik etmeyecek
reis benimkide aptallık
4 ay görmedim görüntülüyü buluştukan sonra dedi
buluşmadık daha
eski sev ile 1. ayda başlamışlar görüntülüye
yani kendini bir şey zannetti açıkcası
arkadaşları felan egosunu okşuyor belkide onun için benimle
geleceğimde varya doktor fean olacam para felan olacak
arkadaşları hepsi çok beğendi düştüler vs işimde gücümdeyim birde
arkadaşının biri sevgilisi var bunu diyenin
bana bunu ayarla demiş benden için şakayla
Reis dediğimi yapmazsan ileride çok ağlarsın benden demesi, bende böyleydim noldu 4 mesajda terk etti. Yapmazsan iş işten geçer
defalarca terk ettim bitsin dedim bitmesini gerçekten istedim
yapamıyoruz olmuyor olduramıyoruz anlaşamıyoruz dedim
hep sen olduramıyorsun sen anlaşamıyorsun fean dedi
defalarca terk etmeye çalıştım izin vermedi
bırakmak istemiyor lütfen ayrılmayalım bitmedi vs dedi
şu an seni oyalıyor farkında mısın? İlişkiye girelim demiyorsun ki? Sadece görüntülü konuşalım diyorsun. İstemiyorsa konuşmayın zaten.
kanka diyor ki uzaktan olduğu için görüntülü konuşmak en doğal en mantıklı şey
diyorum görüntülü konuşalım diye
ben bunu 4. ayda gördüm yüzünü hep filtreli foto video attı
arkadaşlar dalga geçiyordu olm daha görmediniz birbirnizi kaptırmışsın kendini diye
neyse görüntülü konuşma konusunda hep sevmiyorum diyordu
2-3 kere gördüm
sonra kavgalar çıktı bu konudan akşamları konuşalım diye anlaştık akşamları net çekmiyor o da da doğru düzgün konuşulmuyor hem evde oluyor herkes diyorum öğle ikindi bir zamanda yapalım yok ışık vuruyor odama feln diyor
daha yeni aradım iftardan sonra
film izleyecektim dedi
görüntülü konuşmak neden istemedin dedim hazır değildim dedi
yani knk isteyen bunları yapardı istemiyor
bende veridği değer kadar vereceğim artık değmez
Kardeş perde çekmek çok mu zor? İstemeyen bahane bulur, o seni sevmiyor bence
knk sevmiyor olabilir mi bilmiyorum ama
şöyle de düşünmüyor değilim etrafında herkes beni beğendi ailesi beğendi vs birde ilgiliyim buna karşı birde doktor olacağım parada çok olur diye seviyor gibi de olabilir inan bilmiyorum
Üstte yazmışım ya bunu ona at diye, at gitsin kendine odaklan
Kardeş tam düşündüğün gibi, zaten dediklerimi yazdıktan sonra tavrından anlaşılır
kanka yazdıktan sonra bitmedi diye yazacak bitirmemeye çalışacak
bitsin tamam diyemiyor demiyor
demez yani tamam bitsni diye
Bitmesini istemiyorsan ona göre davran de
Bence aldatiyor dikkatli ol
çok seviyorum onu
birde çok korkuyor beni kaybetmekten
kızlar felan beğeniyor teklif edenler oldu boylu posluyum tıpta okuyorum birde
başka kızlara kaptırmaktan korkuyor
ama ben kaç gündür görüntülü konuşalım diyorum bir kere de o demiyor
ve ikindi konuşalım diyorum akşam çekmiyor net diyorum
ışık vuruyor olmaz diyor
verdğim değeri göremiyorum yani ben 10 değer veriyorsma buna o 3 değer veriyor
uzaktan ilişki birde görüntül konuşmayı sevmiyorum diyip işin içinden çıkıyor kaç gündür kavga etik bu konu yüzünden
anında yazarım mesajına o bekletir bazen anında cevap verir
sanırım kendimi çok alçattım
O ne okuyor
ing dil edebiyatı
bir de uzaktan olacak hep ilişki 4 saatlik mesafede ünivlerimiz
herkes uğraşma değmez zor hem kız belki paran için seviyor diyorlar
yani bilmiyorum zoruma gidiyor bu yaptıklarıda
kaybetmektende korkuyor başka kızlar yazdı bana kudurmuştu kıskançlıktan
açık açık sor neden böyle yapiyosun die
kız seviyor ama benim verdiğim değeri vermiyor
10 değer veriyorsam 5ini veriyor
bir kerede kavga etmiştik
bana yatay geçiş yapacağım sınırını bil felan dedi
sonra bitti diyince geri sinirimle demiştim vs dedi
sınavlarım ağır tıpta okuyorum ona rağmen bak farkındaysan bu soruyu sorup kaç saattir burada soruyla uğraşıyorum
sevgimi görüyorsun değil mi
o şimdi film izlemiş dersine geçmiştir
Haklısın allah zihin açıklıği hep mutlu ol
Ona onun gibi davran
çok seviyorum onu
birde çok korkuyor beni kaybetmekten
kızlar felan beğeniyor teklif edenler oldu boylu posluyum tıpta okuyorum birde
başka kızlara kaptırmaktan korkuyor
ama ben kaç gündür görüntülü konuşalım diyorum bir kere de o demiyor
ve ikindi konuşalım diyorum akşam çekmiyor net diyorum
ışık vuruyor olmaz diyor
verdğim değeri göremiyorum yani ben 10 değer veriyorsma buna o 3 değer veriyor
uzaktan ilişki birde görüntül konuşmayı sevmiyorum diyip işin içinden çıkıyor kaç gündür kavga etik bu konu yüzünden
anında yazarım mesajına o bekletir bazen anında cevap verir
sanırım kendimi çok alçattım