Ben diğer insanlara karşı soldaki gibiyim ama sevgilime karşı tam bir aşko kızım. Onun yanında çocuklaşıp şımarmak hoşuma gidiyor. Sevgilim böyle olmamı seviyor, ben de halimden memnunum. İlla biri olmak zorunda değil yani bence ikisi de tek başına kötü. Kendi ayaklarımın üzerinde duruyorum diye soğuk nevale olup, hayatındaki insanı hiçbir şeyine dahil etmeyen insanlar sadece can sıkar. Ben öyle birini hayatımda istemezdim. Bırak da azıcık senin için bir şeyler yapsın, insanlar sevdikleri için bir şeyler yapmaktan mutlu olur. Diğer türlüsü de çocuk bakıcılığı gibi, bir yerden sonra sıkar bence. İlla birini seçeceksek aşko kız daha iyidir en azından zamanla sıkıyor, başından beri sıkıcı değil.
ekşide bir başlık vardı "hatunların efendi adam yerine arkadaşım tercihi" diye. ezik erkekler kendilerini efendi zannederdi. buda bunun kadın versyonu sanırım. :)
En İyi Cevaplar