Jordan abi demişki kadınlar saldırganlık potansiyeli taşıyan erkeklerden hoşlanır. Yanlış anlamayın diye de belirtmişti, saldırgan değil o potansiyeli taşıyan. Yani bir deney yapalım bir kız birinden kaçıyor ve iki erkekten yardım istiyor. Birinin direk korktuğu belli oluyor. Uzaklaşmaya çalışıyor. Korkabilir, bir soruna karışmak istemeyebilir vs. ben yanlış demiyorum ama birçok kadın için bu bir soğuma nedenidir. Öteki erkeği ele alalım. Gidip illa kızın peşinde olan erkeğin üzerine yürümeyip sakince adama yanlış yaptığını söylese bile, kendinden gayet emin duruşuyla, sakinliği ile ben olacaklara hazırım mesajı verir ve bu da güç yarışı gibi bir şey olur. Cesaret kadınları çeker. Saldırganlık mesajı da vardır altta ve bilinçaltımın bunu ham diye alır :b
Senin soruna gelirsek kibar erkek ile hanzo erkek bizim kadınlar için farklı anlamlar taşıyor olabilir. Yani kibar eşit değildir pısırık, mıymıntı erkek ama birçok abla böyle düşünüyor (kesinlikle yanlış oysa). Ve hanzo'yu da o filmlerdeki kıza her istediğini yapan ama içinde o küçük seven oğlanı taşıyan kişiler olarak görüyor olabilirler. Veya kafalarında doğru erkek modeli toplumdaki "erkek adam şöyle olur" modeli yüzünden bahsettiğin hanzolar olabilir. Yani kız diyor ki erkek dediğin elini masaya vurur susturur ama bunun anlamı senin ne düşündüğün umurunda bile değil, sana saygı duymuyor ve kendi fikrini belirtmek için düzgünce konuşmaktan yoksun birisi. Ve saygı olmayan yerde sevgi ne arasın? Bunları anlamıyor işte. Anlayamadıklarının nelere yol açacağını da kestiremiyor haliyle.
Ne uzun yazdım ksjsksjsjs okuyana tebrikler.33 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten sonuna kadar okudum ve yine hem adaletli hemde mükemmel bir görüş olduğunu söylemek istiyorum seviyorum böyle ciddi yorum yazan insanları, yani sonuç olarak toplum içinde bulunan örf ve adetlerimiz yüzünden böyle oluyor.
Soran+1 yılBana uğurlu geldin
En İyi Cevaplar
Kendi adıma konuşacak olursam bu durumun biraz yanlış anlaşıldığını düşünüyorum. Yani ben şahsen kaba ve saygısız birine ölsem tahammül edemem bu kim olursa olsun. Saygı benim için ilk kuraldır bütün insan ilişkilerinde ilk dikkate aldığım şeydir ve eğer birisi bu özelliğe sahip değilse geri kalan hiçbir şeyini dikkate bile almam. Ama olay şu ki kadın yapısı gereği erkeğe göre daha zarif daha hassas ve kırılgandır, erkek ise daha güçlü daha soğukkanlı ve dirençlidir. Bu yüzden bir erkek için "kadın gibi kadın" bir kadın için de "erkek gibi erkek" tabirleri aslında o kişinin kendi cinsiyetinin meziyetlerini ne kadar fazla taşıdığıyla ölçülen bir söylemdir. Ben sert mizaçlı ve korumacı birini seviyorsam bu demek olmuyor ki hayt hoyt yapan gösteriş yapan balon artistleri seviyorum. Yani demek istediğim şey; sert mizaçlı olsun derken ş*refsiz olsun saygısız olsun hanzo olsun demiyorum. Ben kendim de sert mizaçlıyım dışardan sevimsiz görünüyorum gereksiz samimiyeti sevmiyorum ve gerekmedikçe boş konuşmuyorum, dışardan sert ve itici görünmem beni kötü biri yapmaz. Kendim kadar saygılı anlayışlı ve vicdanlı birini bulsam canıma minnet. Kısacası benim bahsettiğim sertlik ; karakterdeki bozukluktan gelen kabalık ve saldırganlık değil, dışarıya yansıtılan mizaç ve tavırdır. Sevdiklerine karşı son derece hassas, saygılı ve anlayışlı ama dışarıdan ağır ciddi ve sert bir mizacı olan kişilerden hoşlanıyorum. (Ben de öyleyim).
621 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten yerinde ve özet olan bir yorum olmuş aslında en büyük sorun insanları belli kalıplara sıkıştırmak oluyor, ama genelde bir çok kız hepsi değil sadece parası olduğu için dahi katlanıyor
Soran+1 yıl@cannas_ Bunun üstüne daha çok eklenecek şeyler var o yüzden özet dedim
Soran+1 yılBu arada diğer arkadaşın yorumunu kaldırdım kendi sayfamda kadınlara yorum yapmasını sevmiyorum, yani ben yaparım birde kız kıza yoruma sözüm yok ama başka erkeğin salça olmasını sevmiyorum
Soran+1 yılEmin ol başında saygı sevgi oluyor sonra değişiyor birde durmadan bildirim alıyorum sohbet etmek isteyen mesaj atabilir
Soran+1 yılBu sana özel değil başka türlü anlama ben erkekleri kaldırıyorum
Soran+1 yıl@Kızıl_aşk sorun mu var?
- +1 yıl
Arkadaşlar orda mısınız? Ya @kurtkılıcı benim hakkımda yalan iddialarda bulundun ve benim rahatsız olduğumu ve bu hakaretleri ettiğimi söyledin ya da @denizkumyakamoz durduk yere böyle bir yalan söyledi. Bu karışıklığı çözelim mi artık. Benim yaptığım bütün yorumlar ortada kimsenin arkasından konuşmadım
Soran+1 yılKonunun seninle bir ilgisi yok ki ben soru hakkında görüş yapılmasına şikayetçi değilim ama bazı insanlar gereksiz yere yorumlar yapıyor burada asılma durumu yok ayrıca bende böyle bir şey demedim
Soran+1 yılBu sana özel değil boş konuşan görüşleri ve yorumları kaldırıyorum
Soran+1 yılKızıl aşk böyle bir insan değil ben kaldırdım yorumları gereksiz saçma sapan sohbetlere müsade etmiyorum onunla ilgili değil
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Her kişinin önceliği farklıdır, kimisi para, kimisi güzellik, kimisi kariyer.. ister. Ama şu bi gerçek ki insan partnerinin hoş ve bakımlı olmasını ister çünkü göze hitap etmekte önemlidir. Şu an sen de, ben de emin ol bakımsız ve aşırı kilolu kız istemeyiz, sonuçta herkesin kendi seçimi saygı duymak lazım. Kazanan da kaybeden de o olur. Biz de başka bir kız buluruz ne yapalım yani 😎12 Yorumla- +1 yıl
Reis ben soruyu yanlış anlamışm ya cevap çok sacma olmuş istersen yorumu kaldırabilirsin 😃😃
Soran+1 yılSorun değil kardeşim
Bunu dün ben de sordum burada. Eskiden kavgacıyken korkuyorlardı. Sonra bilmiş birisi zannedip korktular. Ergenlik sonrası ben bakmadım. En baba ortamlarla keyfime baktım. Kimseye zararım olmadan buraya kadar geldim. Kızlar belirsizler yani kafaları bizim gibi net değiller.
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
u +1 yılYa Kaba Erkekten kim hoşlanıyo, saçmalık !
Şöyle birşey de var, önce kendini çok Kibar tanıtan sonra ne tür hanzo olduğu ortaya çıkan beyler. Ne aşırı aşırı Kibar ne de Kaba olmalı, Adam olsun, yerine göre davransın yeter50 Yorumla
+1 yılcevap bir çoğunuzun hoşuna gitmeyecek. ama o pıc erkek diye tabir ettiğiniz erkekler var ya. işte onlar ilişkinin başında sizin tabir ettiğiniz kibar erkekler oluyor. ve bir çok kadın süpriz yumurta ile karşılaşmak istemediği için bazen başından kibar olmayan biriyle olabiliyor. ayrıca ben çok kibarım hiçbir kadın beni sevmiyor tam bir pick me boy= beni seç erkeği tavri. aslında listede uzak kalınması gereken erkekler listesinde bu, kimse beni sevmiyor oysa ben ne iyi ne kibar ne sevdiğine sadığımcı pick me boylar gelir.
bir de bunların en kötüsü. çok çirkinim dimi, benim senin gibi sevgilim olmaz baksana tipime, ya off kimse beni sevmiyorcu pick me erkekleri geliyor.
🥺🥺🥺
kısaca ağlayın.26 Yorumla
Soran+1 yılFena yorumladın 😂😂
- +1 yıl
hahah iyi mi kötü mü 😂😂
Soran+1 yılBomba bomba 😂😂 pimi çekilmiş bıraktın 😂😂😂
- +1 yıl
hahah dost acı söyler 😂😂
Soran+1 yılBöyle doğruyu söyleyen kalmadı herkes işine geldiği gibi davranıyor
- +1 yıl
Züğürt tesellisi...
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu genellemeleri kim uyduruyor? 🤷♀️
Sizin kibar erkek dediğiniz özgüvensiz, suskun, konuşmayı bilmez erkekse tabi ki de onu seçmeyiz. Kadın erkekten ayrı olarak kimse böyle insanla ilişki kurmak istemez.
Kaba saba, hanzo, maço erkek seven kadınlar varda genelleme yapılamıcak bir azınlık bunlar. 62 kişilik amfinin yarısı kadın olsa o kadınların içinden çıkan 5-6 tane göze batan belinde silahlı maço erkek seven kadın var diye kendi halinde takılan erkek peşinde koşturmadığı için sizin gözümüze batmayan 25-26 kadını yok sayıyorsunuz.32 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@yunusbuyuk 😒 sanki beni tanıyorsun, benim ilişkilerimi biyorsun. Kendi cinsini bu kadar aşalamasan bin bir çeşit insan var. Konuşkan sadık erkek yok mu yani?
Soran+1 yılElbette var her kadın erkek aynı değil ama günümüz gerçekten çok değişti
+1 yılEğer kibardın kasıt, çıt kırıldım veya hakkını arayamayan, gerektiğinde yumruğunu masaya vuramayansa hak veririm. Normalde kibar adam medenidir, konuşmasını ve nasıl davranmasını bilir fakat kibar olması o kişinin kavga edemeyeceği ve yumruk atamayacağı anlamına gelmez, bizim toplum kabul etsekte etmesekte geri bir toplum bu yüzden ''kibarlık'' sen daha açıklamasını yapmadan zayıf bir özellik olarak görülüyor insanda.
Kabadan kastettikleri, Polat Alemdar tarzı herşeye hayt huyt diyen kekolarsa ( böyle adamlarda genelde en korkak olurlar ) bu kızlar daha çok dayak yer ozaman ancak bunu söyleyebilirim.20 Yorumla
+1 yılAslında bu mevzunun kökeninde eril ve dişil enerji var. Kaba erkeklerde sağlıksız da olsa bir eril enerji vardır ve bu enerji kadını çeker. Kibar erkeklerde de sağlıksız bir dişil enerji vardır yani olmasi gerekenden daha fazla dişil enerjisi vardır haliyle kadını dişil bir erkek cekmez onları maskulen kadınlar tercih eder.
11 Yorumla
Soran+1 yılBilimsel bir açıklama oldu 🙂
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılErkeğin maçosu falan olmaz , yeri geldiğinde kibar , bazı yerlerde ise serttir, yetişme durumuna bağlıdır biraz, kadın maddi manevi güçlü erkek sever, seçtiği erkek cesur ve gerçekten niyetini belli ederse 10 puan kazanır, net olmak cesarettir. Sadece insana özgü değil, kuşlar bile tüylerini kabartıp iri ve güçlü görünmeye çalışır dişiye, kimi fizik , kimi rahatlık ve kimiside hayat arkadaşı ister. Yani her kadın farklı özellik ister erkeğinde , önemli olan sen hangisisin
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Kaba erkekler onların hoşlarına gidiyordur. Kibar, iyi niyetli biriyim ve hiç sevgilim olmuyor. Küfretsem, olası kavgada %100 nakavt olurum diye korkuyorum. Böyle iyi niyetli erkeği sevecek birine ihtiyacım var. Yoksa şehrimi hatta ülkemi aşk için terk ederim.
10 YorumlaBen de merak ederim ama bunun erkeği kadını cinsiyeti değil insanoğlu hep zoru ister elde edilmek ister bu huy özelikle kadınlarda baskın Bir erkek onu sevmiş ise istemisse kalsın şurada şu beni istemeyeni elde edeyim düşüncesi baskın bence öyle düşünüyorum
10 YorumlaReis Onlara bu şarkıyı hediye ediyorum :D Deveye diken hatuna döven gerekli herhalde :D
https://www.youtube.com/embed/n-HA0z-D0vg12 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılKimse kusura bakmasın da ' bu tip adamları seven kadınlar da' net özgüven eksikliği vardır ve o erkeklerle beraber olup bu açığı kapatmaya çalışırlar. En ufak olayda da' tüm erkeklere çamur atarlar. Bugüne kadar tanıdığım kadınlar o tip adamlar dan hep nefret eden kadınlardı. Biraz da tarz meselesi.
20 YorumlaSeni de biliyoruz volkan şimdi atıp tutturmaya kalkma şimdi eskileri açardım çok üşendim be
Bu arada kızlar reddedince hala fake hesaplardan yazıyon mu kssjjd bana 3 farklı erkek bı de 1 tane kadın hesabından yazmistin 😂😂30 YorumlaBazı kadınlar tarafından maço senin tabirinle hanzo erkekler daha çekici bulunuyor ve bazı kadınlar aşırı dominant karakterli olduğu için kendilerine karsı baskın gelebilecek olan erkekleri tercih ediyorlar.
52 Yorumla- +1 yıl
beni tarif ettin xd
+1 yılÇünkü kendi ruhunda da o kabalık var bu kızların. Kibar bi erkeğin 'neden beni sevmedi de gitti o hanzoyu sevdi' diye üzülmesine gerek yok. Zaten farklı kafalardaymışsın o kızla. Kendin gibi nazik bi kız bulmalı. Kezbanları hanzolara bırakmalı
20 Yorumla
+1 yılBu sorunun aksini düsünüyorum. Güzel seven, yüregi güzel olan kızlar genelde hep harcanıyor. Pinti, el üstünde tutulmayan sürekli küfür hakaret isiten kıymeti bilinmeyenlerin eline düsüyor. Nerde yatmadıgı bi yerdeki karınca kalan kız var onlar güzel seviliyor. Nefret ediyorum bu durumdan.
20 Yorumla
+1 yılçünkü sert ve haşin erkekler hoşumuza gidiyor. Bizi yönlendiren, baskın erkekler çok çekici
722 Yorumla- +1 yıl
eski sevgilim erkek değildi o zaman? 😸
- +1 yıl
@someonebodyelse kız hesabı açmış bir erkeksin, bunlar da nasıl inanıyor sana ya
- +1 yıl
seviyorsa koruyucu olur
Soran+1 yıl😂😂😂
- +1 yıl
erkek olduğumu nereden çıkardın çok merak ediyorum..
- +1 yıl
Hadi ben de harlandırıyım tartışmayı 😂.
Koruyucu erkek, kıskanç olur, şiddete meyilli olur, tehlikeli olur... - +1 yıl
koruyucu erkek için kurşun yenir.. 😂😂
- +1 yıl
bende erkek gibiymişim lan o zaman xd
- +1 yıl
@Raccoon ayyynen öyle... yani erkek diye yanında gezdirmiş belli ki K-pop çu kılıklı oğlanlarıb😂😂😂
- +1 yıl
yaaa kalbimi kırdınız beyler
- +1 yıl
@Kurtkılıcı yorumları niye siliyosun dostum üzdün şu an 😔😔
- +1 yıl
@kalpmimari benimkini de sildi demin sordum sataşma dedi @someonebodyelse sataşma olarak görmedi ona yazdığım halde ama kurt kılıcı dostum sildi önce saçmalık dedi sonra da sataşma dedi. Madem yorumlara saygı ve hoşgörü yok kendi çalıp kendi söyleyebilir artık.
- +1 yıl
aramizda satasma yoktu..
- +1 yıl
Aynen ama erkek olduğumuz icin sanırım yorumlar siliniyor kurtkılıcı tarafından😂😂
- +1 yıl
Ahh 250 gram... ahh sen nelere kadirsin😂😂😂
- +1 yıl
ahahahah @kalpmimarı
- +1 yıl
Aynen abi. Kurt kılıcı reis iğdiş edicek bizi az daha yorum yazarsak 😂😂😂
+1 yılben baskın erkekleri tercih ederim onları itaat edecek noktaya getirmek eğlenceli oluyo xd
50 YorumlaHerkesin gönlünde bir arslan yatar, kişilik meselesi , herkes farklı farklı, ve kendine yakın olan insanları seçerler, kimi narin, kimi kaba sever , herkesin kendi tercihi
10 Yorumla
+1 yılİnsanlığın başlangıcından beri neyse o devam ediyor işte. İlkel kafa hala devam... İlişkiler de bundan etkileniyor tabi. Kadınların güçlü ve sinirli erkek takıntısı buradan geliyor. Erkek tabii ki güçlü olmalı bazı yerlerde ama bunu arşa çıkaran kadınlar var maalesef.
10 Yorumla
+1 yılÇok merak ediyorum bende.. olan adam gibi erkeklere oluyor. Artık şöyle düşünmeye başladım, yalnızsam adam gibi adamım. O "kötü" tercihlerden değilim😂
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOnların tercihi kendini bastıracak erkeklere bakıyorlar genelde ama kibar hanımcı erkek candır cannnn
70 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılBen adam gibi sahip cikabileni severim para pulu onun olsun para yoksa bulunur kazanilirda karekter yoksa hicbisey yok yapacak
21 Yorumla- +1 yıl
Sanmiyorumb
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Kaba erkeklerle arkadaş bile olmam, kibar ve centilmen erkekler arkadaşım ve sevgilim olabilir sadece.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılBazıları fazla kibar erkeğe gelemiyor bağirsın çağırsın istiyor
30 Yorumla
+1 yılÇünkü kadınlar kendilerini horlayan kaba saba erkeklerden hoşlanırlar onları güçlü zannederler. Kibar olanlarıda güçsüz zannederler. Kadınların %90ını güce ve paraya taparlar.
10 YorumlaBen kibarligi sectimde noldu. Kendi kazandigim para olmasa sokakta emek dileniyo olurdum. Koca dedigin karisina coluuna cocuguna bakabilcek nokta. Bunun kibari hanzosu yok bu isin
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle bakamayacak adam evlenmeyecek :)
Aşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı. Sokakta dayak yiyenler ve bıçaklanıp öldürülenler cevabı zaten..Çünkü kaba saba hatvan tilkileri gerekerken sanıyorlar.
10 Yorumla
+1 yılAyılar sert basıyor galiba abi ondan olabilir bilmiyorum 🤣🤣🤣🤣
31 Yorumla
Soran+1 yılO tipler birde hayatında kadın görmemiş oluyor parçalıyor herhalde 😂
Kadınların fıtratında vardır kötü çocukları seçmek.
10 YorumlaBu kadınların ne istediğini 32 yaşına geldim halen anlayamadım ama sana şunu söyleyebilirim kadınlara değer verdikçe senden uzaklaşır
11 Yorumla
Soran+1 yılya da fazlasıyla bir yerleri kalkar :)
Ben kibar olani severim kabayi hayatima alip da het höt kavga gürültü ugrasamam
10 YorumlaSert seviyorlar. Tercih meselesi, bir şey demem yersiz olur.
10 Yorumla
+1 yılAbam Ka'sıyla takılıyor!
Ka'sıda kim?
Kaba'sı!10 Yorumla
+1 yılKibar adam her zaman 1 adim öndedir.
kaba olacaksa yatak odasında olsun20 YorumlaGüç seviyor. Kendi güçs0zlügğnü başkasının güçü ile kapatıyor. Ezilmek asaglanmak kullanılıp alay edilmek şiddet görmek zevk veriyor kadına. İyi olan seven sayan deger veren erkegi sadece dolandırır kutsal bakireyi oynar kadın
10 Yorumla
+1 yılBence o anlayışsız kadınlar sorunu kibar erkek her zaman iyidir kaba erkek karısı işten gelince ayakların kokuyo der veya karısını hiç çalıştırmaz bence kızlar bir daha düşünsün öyle erkekleri
10 Yorumla
+1 yılBir çok sebebi olabilir günümüz dünyasında kadınlar o kadar erkeksi oldu ki erkeğin daha belirgin özellikleri kadının ilgisini ancak çekiyor bence bu çok önemli.
10 Yorumla
+1 yılHicbi kadin kendine karsi kaba olan erkekten hoşlanmaz disari karsi kaba olup sana ayricalik taniyip çok iyi davraniyorsa bu elbette kadinin hosuna gider. (Özel hissetme hissi diyelim 😊)
10 YorumlaHayatımın hiçbir döneminde kaba insanlara ilgi duymadım. Aksine bana hep itici geldiler.
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBuna bende anlam veremiyorum. Benim için kibar erkekler hep öndedir.
60 Yorumla
+1 yılBen kibar ve yakışıklı erkek istiyorum ama hiç gelmiyor bana
10 Yorumla
+1 yılöküz seviyoruz biz 😂
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılCanlarına susamış onlar
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılZevk meselesi diyecek bir
10 Yorumla
+1 yılBen insan olanı tercih ederim genelde
10 Yorumla
+1 yılSu aralar kendi aralarinda badboy meshur 😅
10 YorumlaBilmiyorum ne yazık ki
10 YorumlaNedeni yok öyle seviyordur
10 Yorumla
+1 yılHerkes aynı karakterden hoşlanmaz.
10 YorumlaKibar sıkıcı 😅
11 Yorumla
Soran+1 yılKibar olan zaten sıkıcı olur v😂
Gizli Üye(18-24)+1 yılKaba olan değil ya bad boy olan
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılkibar erkek sıkıcı çünkü
10 YorumlaÇirkin, fakir ve özgüvensiz erkeklerin tespiti
40 Yorumla
+1 yılGönül otada konar...
30 Yorumla
+1 yılyani daha yakın geliyo smimi gelıyo açıkcası :)
10 Yorumla
+1 yıl... çünkü kibar olanları kadınsı buluyorlar.
10 Yorumla
+1 yılÇünkü tek dertleri para
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAsosyalliğimin temel taşı.
10 YorumlaNormal değiller
00 YorumlaRahat batiyor bize
10 Yorumla
+1 yılHahhahaha ağla
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 