+1 yılYine bir Troll soru ve yine ısrarla sürdürülen aynı tarz Troll sorular şimdi böyle bir şey sorduğunuzda elinize ne geçiyor ben gerçekten çok merak ediyorum Lütfen en azından benim Güriş yorumumu bir cevap verir misin Rica ediyorum gerçekten böyle kafada insanlar var mı peki hadi diyelim ki böyle bir şey gerçek böyle bir kafayı savunan insanlar bu devirde hala dahavar mı Ama gerçi Doğru sen de haklısın böyle Çünkü gerçekten para için birlikte olan insanlar var sende o zaman Para Avcısı bir kadın olduğunu mu söylüyorsun yani burada Para Avcısı kadınlara ölüm Yalnız onların yaşamaya hakkı yok
50 Yorumla
En İyi Cevaplar
Sevgilinle birlkteydin sevgilinin işiyle mi? İyi gün dostu sevgilisi olunmaz. Bence hemen ayrılmalısın ki senin nasıl biri olduğunu görsün adam hem de senden bir an önce kurtulmuş olsun.
00 Yorumla
+1 yılHer şey para mı? Yoksa batan sevgilini? eşini her neyse o bataklıktan gerekirse kuru ekmek yiyerek kurtarmak mı? Sizin gibiler sevgi ne demek anlamaz gerçi. Eğer sen gerçekten sevseydin o adam hastaykende parası yokkende severdin. Aşk para değil güzelim aşk gerekirse onun için kuru ekmek yiyip ona bell etmemektir uzuldugunu. Ona güç vermektir sırtından vurmak değil
..00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
86Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. zaman geçmesini bekleme.. gerçek yüzünü bir an önce görsün..
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Sevgilin çok şanslı zaman kaybisin.
230 Yorumla
+1 yılMerhabalar öncelikle 🎈 Sevgi bana göre iyi günde, kötü günde yanında olmayı gerektirir. Her ne kadar sevgiliniz bile olsa, böyle bir durumda ayrılmak yerine, yanında olup varlığınız ile destek olmalısınız. Gerçek bir sevgiden bahsediyorsak eğer şartlar bunu gerektirir. Olabilir; iflas edebilir, işleri batmış olabilir, siz sevgilinizi işi için mi sevdiniz, parası için mi sevdiniz. Eğer bunlar için sevdiyseniz bana kimse sevgiden bahsetmesin bence. Ne olursa olsun, isterse cebindeki parasına kadar bitsin, siz eğer gerçekten seviyorsanız yanında olup zor zamanları beraber aşmanız gerekir. Emin olun sevgiliniz o zaman kendini dünyanın en şanslı adamı olarak görür ve toparlanmak için motive olur. İyi günler🎈
30 YorumlaAynen ayrıl, sevgiline bir tekme de sen vur. Sevgilisi, nişanlısı veya eşi zor durundayken, ona destek olmak yerine ayrılmaya çalışan kızlardan iğreniyorum. Eğer karşındaki erkeğin zor zamanında onun yanında opmuyorsan, o erkeğin iyi zamanında da onun parasını yemeyi hiçbir şekilde hak etmiyorsun demektir. Ne biçim insansınız a-mk? Senin gibi kizlar zaten erkeğin kalbine, kisiliğine değil, parasına aşık olurlar. Erkeğin durumu iyiyse onun parasıni yemekten çekinmezler. Erkek iflas ettiginde ise, onu terk etmek için bahane ararlar.
10 YorumlaHayat insana sunulmuş bir armağandır uzun zorlu bir yolculuktur bu yolculukta mutluluk dolu günler olduğu gibi üzücü günlerde olacaktır sevgi ıyi günde kötü günde hastalıkta sağlıkta her zaman ve her şart ve koşulda el ele kol kola omuz omuza mücadele etmeyi gerektirir sen onu degil parasını sevmişsin bence oda gidince aşk sevgide fedakarlık da bitmiş oysa San şöhret mevki makam gibi gelip geçici olgular bir yele bakar bugün kaybetmiştir yarın kazanır ama kişilik karakter bu sürede belli olur
10 Yorumlaİşlerinin ters gitmesi ilişkinizi etkilememeli. Başka bir iş bulur, çalışır. Bir ilişki en çok böyle zamanlarda sınanır. Böyle zamanlarda emek harcanmaya ihtiyaç duyar. İflas eder etmez ayrılık düşündüğüne göre sevgilinle parası için birlikteydin. Para bitince aşk da bitti.
20 Yorumla
+1 yılOlabilir. Özellikle bu pandemi döneminde işler ters gidebilir ve batabilir insanlar. Bu çok normal. Sırf bu yüzden ayrılacaksan hemen ayrıl ve sevgilini senden kurtar. Evlendiğinde de bu adam batabilirdi. O zaman da boşanacak mıydın? İyi günde kötü günde olayı nerede kaldı? Çok yazık.
20 YorumlaAyrıl çünkü ona bir iyilik yaparsın bundan haberi olmasa bile. Seninki zaten hiç bir zaman sevgi değildi eğer diyorsan seviyordum evet seviyordun ama onu değil parasını seviyordun. Her şey para değil bu arada parayı o kadar gözünde büyütme ve ilk sırada tutma çünkü her şey para değil.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAynı senin gibi benimde başımda vardı, battım sürekli sorun kavga çıkardı, yanımda olmayı bırak tekmenin en büyüğünü vurdu ayrıldım. İşin ilginci daha sonra hem kalbi hem kendi güzel hemde milyonları olan bir kız deli gibi sevdi beni hem de 5 kuruşsuzken. Şimdi onunla evlenme aşamasındayız
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet hem de hemen ayrılmasın. Ayrıl ki adam senin gibi paragöz bir insandan kurtulsun. Senin gibi paraya tapan insanları kalbi iyi , durumu kötü olan insanlar seviyor ya üzülüyorum onlara. Umarım layığını bulursun. O adamda tam kendine göre , onu parası için değil de kalbi için seven birini bulur inşallah.
10 YorumlaParası varsa iyisin yoksa gideyim mi diyosun abi bu nasıl sevmek
60 YorumlaMerhaba,
Çok düşünceleriniz hanfendi en iyisini yapıyorsunuz hayırlı olsun! 😂10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ne ayıp yaa zor zamanda parası yok diye bırakacakmısın. Valla ne diyim herkes kendini düşünüyor sende haklısın. 🤷🏻♀️🍀
40 YorumlaDemek ki parası için birlikteydin iflas edebilir moral ver ne olmuş hemen kaçman mı gerek senin gibi kızlar yüzünden bizim gibiler de yanıyor yanında ol noldu ki yani para bitince hemen kaçıyorsunuz her şey de para değil birazda sevin
20 Yorumla
+1 yılZengin olunca karakter denen şeyden satın al sana tavsiyem. ;)
50 Yorumla
+1 yılSenin gibiler ile beraber olanlar için üzülüyorum sizin gibilerin yüzü içte bunun gibi durumlarda ortaya çıkıyor. Seninle sevgili olan çocuğa üzüldüm tanıyamamış seni...
30 YorumlaAdama bu zor zamanda destek olmak yerine bir tekmede sen mi basacaksın?
Demek ki tüm gözün parada bir an önce ayrıl adamda kurtulsun böyle paragöz birinden...30 Yorumlane yanı kötü gününde zor zamanında terk mı edıceksın bu nasıl aşk bu nasıl sevgı bızı gerçekten seven ınsanları zor günlerımızde anlarız yazıklar olsun
30 YorumlaYa sizin kafaları anlamıyorum cidden.
Her şey yolundayken zenginken, yakışıklıyken, sağlıklıyken seviyorsunuz ölüp bitiyorsunuz bir tanesi eksik olmayagörsün ayrılacağım. Teselli mi almaya geldin, vicdan azabını teskin etmeye mi?10 YorumlaErkeğin rengi parayı bulduğunda, kadının rengi parayı kaybettiğinde meydana çıkarmış. Ne kadar da doğru
40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Sevgilinin değil , senin işlerin batmış gibi daha çok. Malum ilişkiye ticaret gözüyle bakıyormuşsun. Başka bir şirket bulur ve ''ALTINDA'' daha çok çalışıp daha çok kazanırsın. Canını sıkma.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBatık biri sen de dahil kimsenin işine yaramaz, kendi kaderine terket onu şimdilik, bakarsın zamanla işleri yoluna girerse yeniden bir barışma merasimi düzenlersin, bu işler bugünün dünyasında böyle yürüyor.
00 Yorumla Ayrıl kesinlikle derim. Adam senden iyisini bulabilir ve de paragöz olmayanını🥰
50 YorumlaO zaman onu sahip olduğu imkanlar veya yanında gezdirirken hava atabilmek için sevdin. Hemen ayrıl, burada böyle bir konu açıyorsan zaten hiç sevmemişsin bide sevgilim diyorsun😅 para bitti aşk bitti kızlar evine gitti.
00 YorumlaNe güzel ya iyi zamanda vakit geçir kötü zaman da çekip git. Biraz karakteriniz olsun. Birini sevmek kötü gününde de yanında olmak demektir. Bence de ayrıl çocuğu hak etmiyorsun
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 377 cevap paylaştı. Eğer sevgilinin kötü gününde de yanında olmayacaksan o ilişkiden nasıl bir hayır gelir? Eğer sevseydin böyle bir soru sorma gereği de duymazdın zaten..
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılboyle hemcinslerim yuzunden kadinlar paragoz olarak dusunuluyor.. seneler sonra zengin olursa da geri mi doneceksin esin de degil sevgilin yani ne onemi var paranin
43 YorumlaBiraz fazla görüş almak için “İşte siz kadınlar böylesiniz! Paraya taparsınız!” dedirttiriyorsunuz şu erkeklere yaa!
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılhttps://www.youtube.com/embed/phpNyfLEnKkSayın cumhurbaşkanımız Recep tayyip erdoğanın en sevdiğim videosudur. Not= sorudan bağımsızdır. Amaç eğlencedir bilginize sunarım.
20 YorumlaPara bitti ask bitti ne kadar ucuzsunuz boyle dusunenler benim fabrikam var adres verim ozelden gel merak etme fakirlemem 18 trilyon 9 daire 4 is hani var sen gel ben seni alicam ucuza gitmezsin ne guzel yaa hani iyi gundu kotu gundeye ne oldu onlara yazik cok yazik ozele gel bende para cok vallahi bok gibi param var soforumle aldirtayim sokaga cikma yasaginda seni getirteyim cezani oderim sen gel ne olursa sen gel 😁😁😁😁
00 YorumlaBütün kadınların gerçek iç yüzü budur beyler daha doğrusu türk kızlarının Allah hepinizin yardımcısı olsun
114 Yorumla- +1 yıl
Ya neyin kafası troll olduğu o kadar belli ki🤦♀️
- +1 yıl
piki
- +1 yıl
senin adına biraz üzüldüğüm nokta hiçbir zaman seni seven ya da senin sevdiğin bir insan bulamayacak olman. senin tercihin tabi bu. kimse senin durumuna düşmesin isterim
- +1 yıl
peki sen bilirsin. aksini inandırma niyetim yok. buna inanmakta özgürsün. insan bazen hayatında olan şeyler için suçlu arar. haklısın. hepimiz böyle birşey yaşadık. sana burada uzun uzun anlatsam da sana ulaşacağını düşünmüyorum. ama tek sana verebileceğim önerim kurban psikolojisinden kurtul derim. bunu bir çok insan yapıyor. zamanında ben dahil. ama kurtulmak mümkün
- +1 yıl
@nyanya1384 Psikolojim yerinde deli saplantılı, kadın düşmanı birisi değilim 🤦🏻♂️🤣 sadece gerçekler bunlar 4 yıla yakın truzimdeyim yabancı kızlar ile Türk kızlarıni çok iyi gözlemleme fırsatım oldu yaşadığım şeylerde cabası. Birisi bana seni seviyorum deyince korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan üzülmek yerine üzmeyi daha istesemde yapamıyorum vicdanlı bir insanım çünkü
- +1 yıl
anladım olabilir tabi. ben tr de uzun süre yaşamadım hiçbir zaman. ney nasıldır bilemem. ama açıkcası anlattığın gibi olduğunu düşünmüyorum 😅 en azından gördüğüm kızlarda ya da çevremde o tür kızlar yok. lisede oldu evet ama orası lise kwkwwkek lisede normal insan bulmak mucize oluyor sjejeje
- +1 yıl
özel ama Almanya değil sksjej luksemburga gitmeyi düşünüyorum. rahatlık istiyorsan ispanya öneririm bak. ama Barcelona falan değil. fazlasıyla sakin insanlar. neden bilmiyorum gerçekten. baya görünce şaşırmıştım. ama çok taktir ettiğim bir huyları vardı gördüğüm. ne kadar varlıklı olsalar da gösterisch peşinde değiller. kısaca iyi bir mevkide olan bir ailenin trde yanaşılmayacağı türde arabası vardı. böyle kliması yok radyosu 2000 li yıllardan kalma gibi. istese daha iyisini alamazmılardı? kesinlikle. gösterişe gerek yok. hatta yaşadığım yerde dahil kimde ne var görmen pek mümkün değil. evet açık açık logosu belli olan marka giyinen insanlar oluyor. ama onları ciddiye alan kimse yok. genelde ya baba parası oluyor ya da tüm bütceleri bu yönde oluyor ve arkadaşlarından dilenmeye devam ediyorlar. çoğunluk belli etmez tabi. değişik insanlar, insanlar. ayrıca ne kadar çok malının olması ile ilgili değil herşey. evet paranın olması bazı şeyler için kolaylık ama mutluluk kafanda olan birşey. nice malvarlıklı insanlar sırf bu yüzden tüm varlıklarını bağışlayıp gezgin bir hayat yaşamaya başlıyorlar. trde de var ama göz önünde değil bu tarz insanlar. sade yaşadıkları için göze çarpmıyorlar.
- +1 yıl
@nyanya1384 Tek bildiğim dil İngilizce İspanyolca'nin mantığı Türkçe'ye benziyor ama zor. Greencard'dan da bir sonuç çıkmadı Almanya'da akrabalarım var ama oraya gitmek istemiyorum. şu an Lüksemburg gözüküyor zaten normal şekilde gidemem okul için anca. Özelden yazsam söylemez misin? Nasıl çıktın vs bir kaç şey soracaktım ne dersin knk?
- +1 yıl
yok İnglizce cermen dillerine dahil
Almanca flemenkçe vs
ispanyolca ise bana çok daha komplike geliyor. şimdi baktım. anladığım kadarıyla Hint-Avrupa dil ailesine ait, italik dillerin - romen diğer adıyla latin dillere dahil bir dil ispanyolca. (yazarken zorlandım umarım anlaşılır kskwek)
türkce ise Türk dil ailesine ait.
tabi turizmde çalıştığın için daha fazla bilgilisindir. eklemek çıkarmak istediğin bir şey varsa yazabilirsin. ben de bilgilerimi tazelerim. ben burada doğdum. yardımcı olabilir miyim bilmiyorum ama akıl akıldan üstündür
Sevgiline büyük iyilik olur, ayrıl! Kimse yanında çıkarcı birini istemez. İnsan yanında sevgilim diye gezdirmeye bile utanır senin gibiler.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbenim eşimin tanıştığımızda işi bile yoktu askerden yeni gelmişti bende üniversite okuyordum o çabaladı şu an bir firmada genel müdür ben ise öğretmen oldum gerçekten zaman kaybısın ben olsam yanında olurdum sen parası için berabermişsin anlaşılan.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılCiddî ciddi şu sorulari soruyorsunuz ya, pes... Sonra ayıkla mavişlerin taşını...😅
24 Yorumla- +1 yıl
@sendeye27 aksine gerçek bu olmadığı için. Ama sizlerin ağzına laf veriyor bak ışte ne kare haklıyız diye...😏algı yani böyle sorular
- +1 yıl
@sendeye27 🙄🤐👋
+1 yılPara için seven kadına paralı orspu denir para için sevecek insan cehenneme kadar yolu var
20 Yorumla
+1 yıltroll olduğun çok belli. kimse böyle birşey için burada danışmaz. amacın tepki kasmak. atlıyor herkes üstüne o ayrı.
00 YorumlaEvet hemen söyleme zaten dertli kederli biraz anlayışlı ol parası olsa ayrılmıycaktın sen çok kötüsün
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 545 cevap paylaştı. Tabi kiii
Sevgili es dediğin iyi günde yanın da olacak kotu günde tekme vuracak yoksa niye katlamasın di mi ama00 YorumlaBazen insanları gıcık edip dikkat çekmek için bu tarz sorular soruyorlar sitede. Buda onlardan biri olabilir.
00 YorumlaMaddiyat için onla beraberdin sanırım. Ayrılman en doğrusu olur adam seninle yoluna devam etmemeli.✨
10 Yorumla
+1 yılParası içinmiş önemli olan bu süreci atlatmakti ayrıl oyalama
10 Yorumla
+1 yılAyrıl. Senden sonra çok zengin olur işleri düzelir inşallah.
10 YorumlaHemen ayril adamin kafası rahat etsin birde seni nasıl mutlu ederim diye düşünmesin
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılEvet kesinlikle ayrılmalısın, senin gibi birine ne desek boş çünkü...
10 Yorumla
+1 yılValla o kişi seninle sevgili olmuşsa demekki senin gibi birini haketmiş ne diyim
10 Yorumla
+1 yılAyrıl, daha zengin batmayan birini bulursun 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence ayrılma. Bu karaktere daha fazlasını veren olmaz. Fiyatın o kadar etmez emin ol. Fiyatın gibi ol pahalıdan satmaya çalışma kimse ederinden fazla vermez
10 Yorumla
+1 yılSen sevgini satıyorsun ve bedenini satmandan hiçbir farkı yok umarım dengini bulur ziyan olursun
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Mal kaybı biraz daha artmış olur.
102 Yorumla- +1 yıl
Bu çok iyiydi)))))
- +1 yıl
süper olmuş
Gizli Üye(30-35)+1 yılİşte böyleleri sevilir bizde evde sevilmeyi bekleriz iyi oluyor erkeklere böylelerine denk gelsin özellikle ayrıldıklarım
21 Yorumla- +1 yıl
Bize de böylesi denk geliyor hep. bu türlerin sayısı fazlaymış demekki :-D
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılDemekki senin sevgin para oluncaya kadar yazık enişteme😅🥲
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 568 cevap paylaştı.
+1 yılZor gününde yanında olmayan lütfen seviyorum demesin 😏
00 Yorumla
+1 yılİyi gün dostu musun sen ya parası için erkeklerle çıkmayın yettiniz artık
00 YorumlaTabiki ayrılmalısın, senin gibi paragöz bi kızın fakir adamla işi ne , sorman bile saçma.🤗
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılsenden de bir gün menopoza girdin diye boşanır birisi o zaman hatırlarsın bu soruyu
00 Yorumla
+1 yılayrılma adamın bu zor günlerinde yanında ol bari iki elle tutunun para için ayrılma bari.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 968 cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl bana gel bende 7 bitcoinim var 350.000 dolar coronada kriptolara yatırım yaptım
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 625 cevap paylaştı. Ayrıl, ama çok dibe batmadan ayrıl ki çakmasın durumu.
00 Yorumla
+1 yılOha ya. Ne biçim insanlarsınız siz? İflas etti diye adam mı terk edilir? 😱
00 YorumlaSen ondan değil o senden kurtulur. Bazı hemcinslerimin sevgililerinin paralarına baktığına inanamıyorum. Bu kadar mı kalpsizsiniz.
40 Yorumla- Devamını Gör (109)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer