Eşimi kaybetmek istemiyorum fikir verebilirsiniz?

Arkadaşlar ben 1 yıllık evliyim. Eşimin annesi ilk tanışmamız da bana çok ağır küfürler etmişti. Bunun tek sebebi başımın açık olmasıydı. Kapanmayi düşünmediğimi söylediğim de açtı ağzını. Ben onlardan farklı bir şehirdeydim. Eşime senin bulduğun kız bana bakmaz ben gelip sende nasıl kalicam bu kız şehirli kızı gibi sözler kullandı. Biz herseye rağmen ailesinden habersiz yalniz benim ailemin bilgisiyle evlendik çünkü ben ailesinin ettiği küfürleri iftiraları affetmedim.. şimdi 1 yıl geçti ve eşim ailesinin yanına gidicek fakat ben onu kaybetmekten çok korkuyorum. Bana kullandıklari o... k... gibi kelimeleri unutamıyorum. Esimin bunlara rağmen 1 yil da unutup gitmesi beni çok üzüyor. Ben isterdim ki annesi pişman olsun ozur dilesin oyle gitsin. Gitmeni istemiyorum dediğim de benimle kavga edip sen karışamazsın benim annemin içinde kötülük yok diyor. Biraz daha bekle pişman olsun diyorum ama kardeşleri cok üzerine düşüyor. Ailesi tarafında kimse beni sayıp sevmiyor. Eşime surekli paranı o kadın yiyor deyip duruyorlar. Esim e surekli hanım köylü diye baskı yapıyolar Oraya giderse ben hergun ağlarım hep huzursuz olurum lutfen akıl verirmisiniz
Eşimi kaybetmek istemiyorum fikir verebilirsiniz?
Cevapla