İsmim Mert. Sevgilim ile 4 aydır çıkıyoruz. İkimizde birbirimizin ilk sevgilileriyiz, çok mutluyduk bazen ufak kavgalar ederdik ama hemen barışırdık. Sevgilim istemediğim bir şeyi yaptı (ufak. bir sey) Ona telefonda bağırdım ve küfürler ettim :( Valla çok pişmanım lütfen üstüme gelmeyin, o çok hassas biri :( Benden ayrıldı o dakika. Gece sayfalarca mesaj yazdım, videolar çektim beni affetti. Ona her fırsatta çok pişman olduğumu söyledim, samimiyetime inandığını söyledi.1 hafta boyunca whatsapp'tan soğuktu, buluştuk yüz yüze de soğuktu, daha sonra bu durumda olduğumuz için çok üzüldüğünü, benim pişman olduğuma inandığını fakat beni eskisi gibi göremediğini söyledi :( Bana olan sevgisi ve aşkı azalmış :( Ayrıldıktan sonra ki gün mesaj attı ve seni eskisi gibi görürsem devam ederiz istersen dedi, bende tamam dedim. Sizce bir süre sonra geri dönecek mi? Çok mutsuzum ayrıldığından beri çok eksik hissediyorum kendimi :( Lütfen yardım edin
Güncellemeler
+1 yıl
Beni eskisi gibi göremediğini söyleyince ayrıldı yani. Onu yazmayı unutmuşum ama anlaşılıyor sanırım.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar