Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu sordum ama hakkımızda bilgi vermedim. 19 yaşındayım konuşmak istediğim çocuk 20-21 falan en fazla. Böyle istemek, kek götürmek gibi şeyler çok tuhaf kaçar. Hem ikimiz de öğrenciyiz ve ailemizle kalıyoruz. Evine gitme çılgınlığını da yapamam yani 😂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
kek börek yap götür ya da başka bir zaman çaya davet et
Ailesiyle yaşadığı detayını yazmamışım, ikimiz de üniversite öğrencisiyiz çok komik olmaz mı😂
olmaz aksine daha iyi olur ailesiyle birlikte yemeğe davet et iftar gibi ondan sonra instadan eklersen hiç göze batmaz hem komşuluk iyidir
klasik klişeyle başlayabilirsin kek yapıp gönderebilirsin.
Tarçınlı üzümlü kek yap anlar o.
Ailesiyle yaşıyor çok komik olmaz mı😂
annen ne güne duruyor o zaman aaa a
işten geliş saatini öğren suikast hazırlanır gibi sürekli karşısına çık çarp et ilgi uyandır yavruş.
Çalışmıyor diş hekimliğinde okuyor, pek sosyal değil :( evden çıkmıyor yani. neyse kesişemezsek mesaj atma yoluna giderim 🥲
hişt kız bunu kaçırma yemek yapmasını da biliyordur üfff
bir senaryo ile anlatacağım:
-----------
Abdullah şuramda bir sızı var sence nedir?
(oğlan bu şekilde kızın göğsünü çaktırmadan ellerken. Kız o anda oğlanın aletine "çççıııççç" yapıp oğlan ani refleksle geri çekilip kızın yüzüne mal mal bakarken)
Apooo naber yaprrrraaaağaaam?
:)))))
KORKUNÇ
tiiye aldım zaten.
Yok ciddiye almadım zaten hahajsjd ama düşünsene çocuktaki travmayı😂 zaten sessiz sakin kendi halinde, bir daha dışarıya adımını atmaz hahdjdjdjdj
ikiniz de aynı okuldaysanız eğer çıkışta yanına gidip muhabbet etmeye çalış bence. o da olmuyorsa eğer bilgisayarın var ise, bir okul çıkışı ya da dışarda karşılaştığınız bir vakit, mouse um bozulmuş, mouse almam lazım teknosa'dan ( ya da farklı yerden). ben pek anlamıyorum benimle gelip bana yardımcı olur musun diye bilirsin. Yani daha ne diyem ben sana diyem.
Seni farketmesini beklemekten başka bir çaren malesef yok. 😟😟
Güzel bir kadayıf tatlısı yap çal zilini🙄
Kolaylıkla iletişim kurarım istemem yeterli
o an orda karar verilir bu kendiliğinden gelişir
kolay oluyor illa bir şekilde atıyorum lafı
bravo:))