Ayaküstü tanışıklık dışında tanımadığınız biriyle nasıl sohbeti başlatırsınız?

Aynı apartmanda oturuyoruz. Bir-iki kere gördüm ve ayaküstü bir sohbetimiz oldu. Nasıl iletişimi ilerletebilirim bilmiyorum. Instagramdan istek atmalı mıyım, istek at derseniz attıktan sonra ne yapmalıyım, ne yazmalıyım. İlişkisi var mı yok mu onu bile bilmiyorum :( Tek bildiğim aklımdan çıkaramadığım.
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu sordum ama hakkımızda bilgi vermedim. 19 yaşındayım konuşmak istediğim çocuk 20-21 falan en fazla. Böyle istemek, kek götürmek gibi şeyler çok tuhaf kaçar. Hem ikimiz de öğrenciyiz ve ailemizle kalıyoruz. Evine gitme çılgınlığını da yapamam yani 😂
Ayaküstü tanışıklık dışında tanımadığınız biriyle nasıl sohbeti başlatırsınız?
Cevapla