Gercekten sevilmemek artık çok üzüyo. Neden bunu umursamayacak kadar duygusuz değilim 😒 ?

Neden yıllardır kimi sevsem hep vücudumun derdinde? O kadar kötü hissettiriyo ki cinsel obje muamelesi görmek. Fiziğim güzel, yüzümü de beğeniyorlar ama kalbime dikkat eden hiç yok. Beni gercekten tanimak isteyen değer veren yok. Sadece yüzeysel bi muhabbetle yatağa atmak istiyolar. Bunu çoğu kıza yapiyolar biliyorum. Ama ben bi kere olsun sevilmek istiyorum. :(
Gercekten sevilmemek artık çok üzüyo. Neden bunu umursamayacak kadar duygusuz değilim 😒 ?
Cevapla