AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Kusura bakma ama hayatinda sanamutluluk veren tek sey ask hayati mi
Hayır ama o da bi ihtiyaç
Ilk once kendini kosulsuz sevmen lazim
Seviyorum zaten ama ne zaman sevilcem 23 ü devirecem yakında 24e girecem
Cok sevmiyorsun beli
Niye yalan söyleyim ki sevmiyor olsaydım derdim ama genç yaşımda aşık olup sevilmek istiyorum bu yaşlarda sevilmezsem ne zaman sevilcem
Cok bos zamaninin oldugunu dusnuyorum.
Spora git belki biriyle tanisirsin
Kendine daha cok zaman ayırman gerek... Bi başkasının sevgisine ihtiyacın olmadıgını anlayana kadar..
Niye başkalarının sevgisine bağımlı hissediyosun ki. Kimseye ihtiyacın yok
Hayır onun sevgisine ihtiyacım vardı
Ağlata ağlata öyle bi ihtiyacın olmadığını öğretecekler maalesef
Hayır o üzmedi beni, ben ara vermek istedim çünkü salağım hep ailemden çekindim
Canım benim kıyamam sana ben ya
Ben de bıktım artık senin gibi yalnızlıktan artık sevmek sevilmek mutlu olmak mutlu etmek istiyorum ama yalnızım işte maalesef 😢😓
Yanlış insanlarla karşılaşıyorsun demek ki Nerede kalıyorsun sen
Bende yoruldum ama yapcak bişey yok beklicek insan kısmetini
Olmamasının sebebi ne peki neden olmuyor
Ailem böyle şeylere karşı çünkü
Muhafazakar bir ailen var yani bizimki gibi
Maalesef
Bende aynı durumdaym senle ama yaptım hiçmi çıkarmıyorsun evden dışarı tek başına
Sen erkeksin en nihayetinde onlar için erkekler her şeyi yapabilir ama iş kıza gelince değişiyor
Olduğum kişi kızdı onunkilerde muhafazakar sen kaç yaşındasın dışarı cikabiliyomsn tek
Aile evinde pek değil ama ben üniyi şehir dışında okuyorum zaten
O zaman özgürsün doğrumu
Okulum bu dönem bitiyor tekrar o eve gidecem ama
İhtiyacın olan sevgisizligi bir nebze gidermiş olursun ama saçma sapan yazanlar olmuş ama her kız bir erkek omzu ister
Nasıl gidecem anlamadım şurda ne kaldi ki zaten şu an buluşabilsek bile eve gittikten sonra hiç bi şekilde bulaşamicaz mantıklı mı bu sence
Beraber okumuyomusun zaten dışardan birimi
Hayır o başka yerde okuyor
Yanıbaşında olsa bu kısa zamanda bile çok daha verimli olurdu cokmu uzak sana
Ya evette ama diyelim ki bu bir ay sık sık buluştuk falan sonrası yok ki eve gittim mi bu kesilecek zaten
İleriki zamanlarda ciddiye binme durumu yok galiba kısa süreli bir ilişki olacak
Aynen onu düşünüyorum bende, benim için sıkıntı olmazdı ama erkekler güven vermiyor etrafında o kadar kız varken niye bana sadık kalsın bunu da ona söyledim bana etrafımda kız yok ki dedi
Çok inandırıcı değil bu zamanda sadık kalmak birde üni ortamında çok zor hepimiz biliyoruz bunu ortam çok fena
Onun dersleri online deprem bölgesinde olduğu için ve son sınıf bu yıl bitiriyor bilmiyorum anlamadım ama onu çok seviyorum
Ne zamandır berabersiniz cnselik yaşadınız mı hiç çok nasıl seviyorsun cinsellik olmadan seversin ama cokkk cokk sevemezsin
Ya ne cinselliği allah aşkına ben cinsellik falan istemiyorum ama yeni tanışıyoruz çok yeni 1 hafta olmadı bile
O zaman çok sevemezsin 😊 çok sevmek için çok şey lazım daha bir haftalık ise hiç görüşmemişinizdir öyle değilmi
Ya cinsellik beni hayattan soğutur sevgimi artırdığını falan düşünüyorsan yanlış düşünüyorsun ben sevdiğim insanla evlenmeden önce cinsellik yaşamak istemem evet yakında görüşecektik aslında ama devamının olmayacağını bildiğim için bitirdik ara verdik sayılır
Sen yaşamamışsin diye öyle konuşuyorsun ama yasamaman daha iyi çünkü yaşayınca bu konuda iyi biriyle yaşıyorsan bağımlı oluyorsun ve beni hayattan soğutur diyemiyorsun ben cinsellik yaşamadan öncede seviyordum yaşadıktan sonra aşık oldum yaşamadan önce iğrenç geliyordu yaşadım çok şey değişti 😊olay bundan ibaret
Sen bana yaz özelden böyle çok uzuyor yaşamış biri olarak sana faydam dokunur belki sonra istersen engellersin istersen kalır
Ben cinsellik istemiyorum
Ben cinsellik istiyorsun demiyorum sen bana yaz burdan çok uzun sürüyor birkaç tavsiyede bulunacam
Biriniz sevin hayrınıza şu kızcağızı
Benim şu an sevdiğim biri var zaten sizin gibi nefes alsın yeter kafasında değilim
Nefes alsın yeter kafasında olduğumu nerden çıkardın pardon madem sevgilin var niye sevgisizlikten şikayet ediyorsun git sevsin seni
O kadar katılar ki söylemeye bile cesaret edemem
Yanlış oldu
🤣🤣🤣Anlıyorum seni de
Sana Tarot falı bakacam
Bak
Burdan bakamadım puan siliniyor
Evet dogru zamnada dogru kisi gelir
Ailenizle ilişkileriniz nasıl?
Benim mi
Evet sizin tabiki. Konu sahibi sizsiniz
İyi normal işte
Neden olmuyor peki? Karşı taraf ghosting mi yapıyor?
Hayır ailemin buna izin vermeyeceğini bildiğim için insan gibi rahat bi ilişki yaşamayacağımı bildiğim için bitiyor işte
Zor fıstık. Ailenle bu durumu konuşabilirsin aslında belki onlar aracılığıyla anlasabilecegin biriyle tanıyabilirsin veya tabularini yikacaksin. Başka çaresi yok.
O kadar katılar ki söylemeye bile cesaret edemem
Onları yumuşatacak bir damat adayına ihtiyaçları var bence : ))
Öyle biri de yok
Çıkar umarım. Sıkmayın canınızı. Moraliniz bozulduğunuzda, konuşmak isterseniz bir parmak hızı uzağınızdayım: )
Neden olmuyor
Bende yalnızlıktan yoruldum
Korkaksın
biraz serbes birak gelir seni bulur
Dürüst olll
Ne konuda
Akisina birak hqyqti
Lez ol