Erkekler, Keşke yüzüm güzel olsaydı ya da tanıdığım olsaydı diyorum napıcam?

Kuzenim ne güzel akademisyeni aşık etti torpille akademisyen oldu. 4 yıl mezun olana kadar canım çıktı. Psikiyatriste gidip ilaç mı yazdırsam dikkatim çok dağılıyor çünkü belki tekrar üniversite okurum
Erkekler, Keşke yüzüm güzel olsaydı ya da tanıdığım olsaydı diyorum napıcam?
Cevapla