3 yıllık ilişkim 20 gün önce bitti. Bitmesini isteyen bendim çünkü hayatıma çok büyük bir saygısızlık yapıldı ve işin içinde organize yalan var.3 yıl boyunca boşuna hayal ettiğim, heves ettiğim şeyler var. Eski sevgilim ayrılma kararı karşısında şok oldu ilk günler ayrılmamışız gibi davranıyordu. Aynı şekilde günaydın iyi geceler mesajları devam etti. Belirsizlikten sıkıldığım için hatalarını düzeltmeden beni rahatsız etme dedim. Aslında ona hala aşığım ve çok kırılmama rağmen affetmeye hazırım. Hatalarını düzeltmesi imkansız olmasa da o öyle düşünüyor. Ve bu 2 haftalık süreçte o da benden vazgeçmiş gibi. Ben fotoğraflarımızı silmiştim. O ise fotoğraflarına yaptığım yorumları bile kaldırıp profilini herkese açtı. Kendini de affettirmeye çalışmıyor hiç. O da benden mi vazgeçti?
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer