Eski sevgilime hatalarını düzelt öyle gel dedim tamamen vazgeçmiş gibi?

3 yıllık ilişkim 20 gün önce bitti. Bitmesini isteyen bendim çünkü hayatıma çok büyük bir saygısızlık yapıldı ve işin içinde organize yalan var.3 yıl boyunca boşuna hayal ettiğim, heves ettiğim şeyler var. Eski sevgilim ayrılma kararı karşısında şok oldu ilk günler ayrılmamışız gibi davranıyordu. Aynı şekilde günaydın iyi geceler mesajları devam etti. Belirsizlikten sıkıldığım için hatalarını düzeltmeden beni rahatsız etme dedim. Aslında ona hala aşığım ve çok kırılmama rağmen affetmeye hazırım. Hatalarını düzeltmesi imkansız olmasa da o öyle düşünüyor. Ve bu 2 haftalık süreçte o da benden vazgeçmiş gibi. Ben fotoğraflarımızı silmiştim. O ise fotoğraflarına yaptığım yorumları bile kaldırıp profilini herkese açtı. Kendini de affettirmeye çalışmıyor hiç. O da benden mi vazgeçti?
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Eski sevgilime hatalarını düzelt öyle gel dedim tamamen vazgeçmiş gibi?
Cevapla