Aşk İlişkileri Sevdiğim çocuk bana hitap ederken aga diyor, bi kıza niye aga denir ki 🥺? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Millete güzelimler bebeğimler bana hitap edilirken aga, la gibi şeyler dağ ayısı mısın sen ya 🥺🥺 Güncellemeler+1 yıl Cidden çok üzülüyorum benden hoşlandığını sanıyordum ne bunlar 🥺 Sevdiğim çocuk bana hitap ederken aga diyor, bi kıza niye aga denir ki 🥺? Cevapla Çocuk Soruları Sevgi Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Justelviraaa__ Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Aga daha iyi, samimiyetsiz biri değildir veya arkadaşı olarak görüyordur seni gerçekten 3 0 Yorumla
Ezgiuzun1 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 339 cevap paylaştı. ya ahahha alışkanlık olmuştur ben bile bazen aga diyorum 2 0 Yorumla
SevimsizAşK4 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Sapıtmış o karşısında bir kız oldugunu fark edemeyecek düzeyde 1 0 Yorumla
Zyanx Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 64% +1 yıl Şu virus bitsin maçlara beraber gider. Kahvehanelerde okey atarsınız 😁 1 0 Yorumla
aslisavasss65 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 45% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 350 cevap paylaştı. Biz de öyle diyorduk ilk başta paşam başkan sonradan hayatım yavruma döndük zamanla... 2 0 Yorumla
Hüseyin_33 Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Çar çakallarla beraber olursan böyle olur. Kürtler bunu çok yapar. 1 5 Yorumla ALiKoÇ01 +1 yıl Ne alakası var kardeşim bunun kürtlerle Yorumla Hüseyin_33 +1 yıl @ALiKoÇ01 Onlardan bizim burada çok var. O yüzden görüyorum Yorumla ALiKoÇ01 +1 yıl Bizim burda heryerde var Yorumla ALiKoÇ01 +1 yıl Ama herkes bir değil kardeşim Yorumla Hüseyin_33 +1 yıl @ALiKoÇ01 Gördüğüm kadarını söyledim. Yorumla
diloşşş_000 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Aga be bebe la bu cocuk angaralı mı 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Evet nerden bildin Yorumla diloşşş_000 +1 yıl Bende angaralıyım bizde böyle işine geliyorsa cnm😄 Yorumla Soran +1 yıl Olsun ben onu öylede severim Yorumla
Gizlişte12345 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Benim sevgilim de bana ciğerim diyo bunlar böyle yapcak bi şey yok 1 0 Yorumla
Köftelibulgur Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl Benim bi arkadaşım karısına tertip ya da devrem diyodu 1 0 Yorumla
Caner_psiko Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 98% +1 yıl sevgilin degil kankan sayilir.. yani sevmiyo 1 0 Yorumla
ganalimahosgeldiniz Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Friendzone yemişsin hayırlı olsun. 1 0 Yorumla
C_İ_H_A_T Takip Et Bilge Yaş: 27 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 725 cevap paylaştı. Yakında eşli batak oynarsınız 😂 1 0 Yorumla
deli_adammm Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. mağaradan çıkmış arkadaş 1 0 Yorumla
isimyokcanim Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl arkadaşın olarak görüyordur 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Ama flortum Yorumla
lovebdyman06 Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Sen de paşam de bari 😂 2 1 Yorumla lovebdyman06 +1 yıl Vur bi tokat deki aga ne lan hanim agam diceksin de 😂 Yorumla
Romantikadam10 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı. Allahım yaa 😂😂😂 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Aga daha iyi, samimiyetsiz biri değildir veya arkadaşı olarak görüyordur seni gerçekten
ya ahahha alışkanlık olmuştur ben bile bazen aga diyorum
Sapıtmış o karşısında bir kız oldugunu fark edemeyecek düzeyde
Şu virus bitsin maçlara beraber gider. Kahvehanelerde okey atarsınız 😁
Biz de öyle diyorduk ilk başta paşam başkan sonradan hayatım yavruma döndük zamanla...
İki dakika adam ol, ben senin askerlik arkadaşın değilim de.
Çar çakallarla beraber olursan böyle olur. Kürtler bunu çok yapar.
Ne alakası var kardeşim bunun kürtlerle
@ALiKoÇ01 Onlardan bizim burada çok var. O yüzden görüyorum
Bizim burda heryerde var
Ama herkes bir değil kardeşim
@ALiKoÇ01 Gördüğüm kadarını söyledim.
Aga be bebe la bu cocuk angaralı mı
Evet nerden bildin
Bende angaralıyım bizde böyle işine geliyorsa cnm😄
Olsun ben onu öylede severim
Benim sevgilim de bana ciğerim diyo bunlar böyle yapcak bi şey yok
Benim bi arkadaşım karısına tertip ya da devrem diyodu
sevgilin degil kankan sayilir.. yani sevmiyo
Kafa tokuşturmuyor mu
friendzone'a almış seni
Friendzone yemişsin hayırlı olsun.
Yakında eşli batak oynarsınız 😂
mağaradan çıkmış arkadaş
arkadaşın olarak görüyordur
Ama flortum
Deki ben asker arkadasin miyim senin aga ne
Aga demesi seni sevmediği anlamına gelmez
Sen de paşam de bari 😂
Vur bi tokat deki aga ne lan hanim agam diceksin de 😂
İyiki Anne dememiş😂😂
Bilader demiyor iste sukret
Çocuk doğal😂
samimiyet
Allahım yaa 😂😂😂
Keko işte