Merhaba, 8 aylık sevgilim var. Daha önce yüz yüze görüşmedik. İlk buluşmada o buraya gelecek. Nasıl davranmalıyım?

Merhaba, sevgilimle yaklaşık 8 aydır birlikteyiz. Hiç görüşmedik. Yasaklardan sonra buraya gelecek bir sorun olmazsa. Yaklaşık 10 kilo aldım, daha önce hiç görüşmedik. Mesajlaşma ve telefonla konuşma sadece. Birbirimize fotoğraf attık tabiki hep atıyoruz ama görüntülü de konuşmadık. Baya samimiyiz, içli dışlıyız. Ama yüz yüze gelmek farklı olduğundan aynı samimiyet olmaz belki diye tedirgin oluyorum. Ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım nerde buluşmalıyız ne giymeliyim hiçbir fikrim yok. Bana yardım eder misiniz?
Merhaba, 8 aylık sevgilim var. Daha önce yüz yüze görüşmedik. İlk buluşmada o buraya gelecek. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla