Takip ertiklerinin 20si erkekse 1000 i kız. Paylaşımlarına bakıyorum normal içerikler hatta bir kısmı tatlı ama biliyorum dm den kızlarla flört ediyor. Böyle birisinden hoşlanıyorum. Kızların hepsi de çok güzel. Bu çocuk beni umursamıyor pek. Sizce beni sever mi? Sevse aldatr mı?
Böyle birisi size de aldatırmış gibi gelmiyor mu?
Böyle birisi size de aldatırmış gibi gelmiyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Dilê'm ji ber evîna te diheliya
Bûye mîna volkanan dikeliya
Dike qêrîn, dike gazin, dinaliya
Tu ji bo min hem derdî û dermanî evîn
Bila pesin ji te re be ey evîn
Li te tê bihar
?
Bile bile lades nedir 😂 hâlâ beni sever mi diyor, istediklerini verirse o bin kişiyide sever shdjshdhsg
Bu kadar saf insan olmasa dünya dönmez batardı herhalde yav
Beni istemediğini söyledi zaten. İleride sevgilsi olsa aldatır mı
E heralde yani kızım saf mısın 😂 görünüyor ya işte bariz ortam
Yokk yaa ne aldatması çok seviyor o seni kdldlslslld
Aramızda bir şey yok
Bence olmasın da kanka böyle birinden hayır gelmez kendine yazık etme
Çok koştum peşinden, reddetti her seferinde
Sana şu kadar rahat söyleyebilirim ki koşmana bile değmez bu tip. Bence onun zararı olmuş senin gibi düzgün bir kızı kaybetmesi. Boşver bak gerçekten kendine yakışan doğru düzgün bir erkek bul derim
Yok ki öyle birisi. Düzgünler de ya bana bakmıyor ya da dini yönleri fazla oluyor
Nasıl yok yaa illaki vardır ki var yani. Dini insanlar ile anlaşamıyor musun bu arada
Yuzde 30 uyla sohbet eder yuzde 40 iyla gzer hahaha
Geri kalan?
Onu da sen bul 😂
kim 500 bin ister yarismasinda ilk soru olarak bunu sorsunlar o derece basit sanki 🤣
Belki sevgilisi olsa sadık olur?
Klasik simp işte. Dişi sinek olsa onu bile takip ederdi demekki sen dişi sinek bile etmiyorsun
Yok dişi sinek olsa onu takip etmezdi
O bulduğu bütün kızlara midye gibi yapışmıştır. Kim bilir kaçıncı flörtüm diye kaydetmiştir seni :d
Benle flört etmiyor
E daha iyi o zaman, hiç bulaşma
Ha dersen ki kuma olmak istiyorum, keyfin bilir.
Ya aldatır mı kesin ileride sevgilisi olsa
Ben kendim adına bile kesin konuşamıyorum, hiç tanımadığım adamı nerden bileyim? Tahminimi soruyorsan evet, aldatır.
Benim de hesabımın hepsi kız ama noldu ki
Kaç kişi? Sevgili olsan başka kızlara bakar mısın?
550 kız vardır erkekte oluyor ama sonra takipten çıkıyorlar napam bende çıkıyorum 😂
Sevgilim varken bakmam ya şu an bile bakmıyorum çünkü 😂
Madem öyle neden o kadar kızı takp ettin
Her takip ettiğim kıza baksaydım ooo cast ajansı kurardım 😂
Takip edeni takip ediyorum paylaşımı hoşuma gitmeyen olursa çıkarıyorum
Yani o çocuğu uckuru peşinde koştuğu bariz ortada.
Sevgili arıyor olabiir ama
Bitaneyle de yetinicek bı tıp de değil ama. Buldu diyelim sevgili sence ilişki yaşamadan durucak birimi?
Bilmiyorum
yani olabilr
Kesin aldatır mı? Neden neredeyse hepsi kız? Tüm sosyal medya hesapları öyle
seviyor bakmayı
999 taneyse sorun yok.
Muhtemelen evet
Evet :D