Evet arkadaşlar niye bu kadar binlerce kız takip edilir ki?



Birinin takip ettiği insanlara göre yargılamak doğru değil benimde hesabimda 100 lerce kız var ama belki 50 sini taniyorumdur bu şekilde yaklaşma güvenini kırarsın
Binlerce kişi var ama
Tipik flörtöz (mavi boncukçu), önüne gelenle yatmaya çalışan sapığın tekide olabilir bilemedim şimdi :) Ne köy ne kasaba.
Ben de çözemedim ve sordum umurumda değiller dedi ama neden hala artıyor kız sayısı anlamadım. Bilemem ama öyle çok buluşup yatacak biri değil gbi
Haklısınız ondan hoşlandığım için konduramıyorum ama hergün artan sayı beni üzüyor.
Öyle
Normal arkadaşları olabilir ama karşı cinsle arkadaş olunabileceğini düşünmüyorum bu süre sonra birinin hisleri değişir. Doyumsuzdur.
O kadar çok ki binlerce arkadaş olamaz
Yok valla benim sevgilim de öyle p*rno yıldızı dahil takip ediyor ama öyle durum yok öyle biri değil
29 yaşında sevgilisi yok. Çok kız takip ediyor kız yok neredeyse. Umarım dediğin gibidir
Cevap
31Cevap
Takip etmek çapkınlık değildir gadası icraat varsa capkindif
Boş boş fotoğraflara bakıyordur yanii
Evet çapkındır sevgilisi varsa diğer kızları takip etmesi rahatsız edici. Ya da abazadır
Tanımadığı çok varsa abazandır. Tanıdığı çoksa çapkındır
Tanıdığı yoktur ya binlerce Türkiye nin çoğunu tanıması mümkün değil bence 😂
O zaman ilk seçenek
Teşekkür ederim 😅
Çok erkek takip eden kız için ne deniyor onu bilemedim bir anda...
Goz eglendirmek bu. Sahiplenemedigine bakip surekli yuksek bir modda tutmaya calisiyor kendini
Ben sadece arabacıları takip ediyorum birde birkaç akraba
Bütün erkeklerin takip istediğini kabul edenle aynı kafalar.
Erkek *rospusu diyorsun yanii
Ahaha o erkekle ciddi düşünülemez demi 😅
O farkı çözmem lazım. Ona haksızlık etmek istemiyorum ama bu şekilde de güvenemiyorum. Ne olacak böyle 😅
Onu çok seviyorum ama o saçma şeylerle uğraşıyor. Biraz daha bekleyip vazgeçicem ben çok düzgün bir kızım o tam tersi
azgın ve flörtleşmeyi çok seviyordun bu son zamanların hastalığı
29 yaşında ama normal mi
Ama binlerce kızdan bahsediyorum ve sevgili olmuyor
Evet yakaladım hep bikinili kızları beğenmiş
Hoşlandığım biri
Evet zor ama ciddi bir ilişkimiz olsa siler o kızları herhalde 😅
Belli etmedim ama yeşil ışık yaksam deneyeceğimize eminim
Hayırlısı bakalım 😢
Eski sevgilim herkesi silmisti a... q şimdi yeniden takip ediyorum sildiklerini
Ahaha kaç kişiydi silmeden önce 😂
Az kişiymiş benim bahsettiğim binlerce
Bir kız neden binlerce erkek takip ediyorsa o sebepten olabilir sanırım.
Ben takip etmediğim için empati kuramıyorum
Tamam teşekkür ederim
Çapkındır azgındır kuduruktur vs
Teşekkür ederim yorumun için
Kızların fotoğraflarına bakıyodur belkide bikac tanesine yaziyorda olabilir dm den
Evet konuşuyor. 29 yaşında normal mi?
Şimdiki kızlar kaşar 18 yaşından küçük kız büyükmüş gibi yapıp ekranda erkeği boşattırıyor
@31sevko15cm off ya nasıl güvenilir erkek bulucam ben
Bulamassın kucağına oturtur mesela sakın biryerde altında bir kabarıklık hissedersin enson kendini emerken bulursun boşver aramayı bugün 16 yaşına gelipte milli olmayan erkek yok
@31sevko15cm ovvv ben yandım
Neden yancan
@31sevko15cm milli olmayan yok dedin ya ben çok saf kaldım yani kimseyle nasıl olacağım
Olbirlikte birisiyle erkekler evlenenekadar önüne gelenle yatar sonra namusluluk taslar
@31sevko15cm benn öyle yapamam
Sen bilirsin by
@31sevko15cm her erkek öyle değil ama bu bahsedilen kişi öyle görünüyor
İnşallah öyle olmayan birine denk gelirim
Takip etmeyen erkek bulursam hemen evlencem
Ahaha kız haklısın
Anasını satim kızlar abazadır filan diyorda yataktaki hallerinizide biz biliyoruz kızlar yapmayın😁
Ama onlar sevdiği erkeğe abaza her erkeğe değil 😅
Çapkın değildir belki ama amacı ne diye sorgulatır
Hayır sadece bakıp bakıp duruyorda olabilir.
Hayır bazıları saman altından su yürütür.
Bence evet.
Teşekkür ederim yorumun için
çapkın değil iflah olmaz bir doyumsuzdur.
Çapkın değildir, çapkın görünür.
cut.
Teşekkür ederim umarım değildir
Hiç sevmem öyle erkekleri
Ewet.
Teşekkür ederim
Evet aranıyordur
Coşkundur.
Ne alakası var 😀 bizim ki göz gezintisi
Evet
Hem de nasıl
Evet
Evet öyledir
Teşekkür ederim yorumun için
aynen oyledir
Abazadır
Açlık çekiyor da olabilir
Sevgilisi yok olabilir
Onu diyorum
Yaşı 29 ama ergen değil.
Yalnızlığın yaşı yok
Peki teşekkür ederim
Olabilir.
Evet
Çapkın değil çarpıcıdır kikici
Vayy
Normal bisi neden capkinnolsun
Olabilir
Evet
çapkın değil açtır..
Sapık ya da capkin
Bir umut diye
Boş iş
evet ama kinamayiz
evtt
Abazadır sadece🙃
Teşekkür ederim yorumun için ama 29 yaşında
29 yaşindakinler abaza olmuyomu😀 burda 39 yaşindakinler bile abaza hatta onları tatmin etmeye çalişan 30 lu yaşlarda çok insan var😂
Ne bileyim insan abaza olduğunu neden bu kadar belli eder ki 😂
Beyinlerinde büyük ihtimal tıppın daha keşfedemediği bir sorun olabilir😂😂
En iyisi ondan vazgeçmeli değil mi?
Dur la işin rengi degişti😕 senin sevgilin mi yapiyo bunu. sokarım öyle sevgiliye uzaklaş tabi
Hoşlanıyorum ondan aramızda bir şey olabilirdi ama ben uzak duruyorum
Doyumsuzdur
Abaza dir
Yokluktadır
29 yaşında bunu bu kadar belli etmesi normal değil bence
Normal veya değil
İlgisi yok
29 yaşında bahsettiğim kişi
Adamın yaşı aşmış normaldir bence
Demek ki bakış açısı ile ilgili. Bana komik geldi. O yaşta binlerce kız takip etmek ne bileyim tamamen bel altı ihtiyaç için kullanılan hesap gibi.
Sevgilin mi bahsettiğin kişi
Hoşlandığım biri o yüzden soruyorum. Haksızlık etmek de istemiyorum ama merak ettim
Bel altı düşünüyorsa adam artık azmış demektir sende ona göre kararını ver
Kafam karışık beni aldatır diye uzak duruyorum. Belki şans versem sevgilim olacak
Adamı doyurursan gözü dışarı kaçmaz
Çoğu kişi uzak dur dedi ama
Artık senin kararın ben bilemem
Evet
Teşekkür ederim yorumun için
29 yaşında normal değil bence birini seçer insan hergün artıyor sayı
Haklısınız 😊
Hoşlanıyorum
😢😢😢 of nasıl güvenilir erkek bulucam ben
Zor işler
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar