Eşim evlenmeden önce verdiği sözleri asla tutmuyor, ne yapmalıyım?

Gizli Üye
Benim guzel olduğum söylenir. Sari sac mavi goz beyaz ten falan boyum uzun ve fitim. Üniversite mezunuyum meslegim var su an is bulup calisamasamda, 5 sene çalıştım. Esimle arkadas vasitasiyla tanistik gorucu usulu oldu aslına bakarsaniz. Kendisi sirf benimle evlenebilmek icin yalanlar soylemis isin özü. Evim var, dükkanım var arabam var normal bir gecimim var dedi. Evlenmeden once dukkanin kesesi hatta kayinpederimin karti bile esimdeymis. Evlendigimiz gün elinden aldi. Neymis nisanliyken cafelerde buluşmuşuz para harcamisiz. Evde mi buluscaktik. Zaten 6 ayda evlendik ne kadar gitmis olabilir ki. 2 bucuk senedir eve hapisim. Sorsaniz nisanliyken para harcadiniz diyolar. Yahu ustunden geçmiş nerdeyse 3 sene. Borçsuz evlenmek icin tadilatsiz 30 senelik duvarlari akan her yeri pasli eve girdim. Mutfak dolaplarim artik kuf kokuyo ama kullanmak zorunda bıraktılar. Halilarimi dahi alamadim evde kilim serili. Gelinligimi beyaz nikah elbisesi olarak aldim. Herseyin en uygununa gittik. Asla ses etmedim. Esim ise, idare edelim evlendikyen sonra gezeriz hayatimizi yasariz zamanla herseyi yapicam dedi. Yapmadi. Güvenmistim ona. Acik acik konustum herseyi. Kaynanam aslinda beni istemiyomus. Halbuki soz dahi olmadan once beni annenle tanistir rizasi olmazsa asla evlenmem demiştim. Korundugum halde hamile kalinca isler çığırından cikti hamilelik donemimde kaynanam ve kocam cok eziyet ettiler. Hala tramvadir bende. Kaynanam ise surekli laf sokan kimseyle anlasamayan din maskesi altında kendi dogrularini da dayatan saygi göstermeden saygi bekleyen, haset ve benle yasitmis gibi kiskanc bir kadin. Cok zarari dokundu bana da evliligime de. Kocamla arami açan bizi bu denli yipratan o. Kocam sucsuz mu, asla. Basiretsiz. Eczaneye gidicem bugün ilac alicam esim dukkan da yok eczaneler kapanmak uzere sordum kayinpederime esim nerde para almam lazim diye. Hayatta demez ki al kizim git gor ihtiyacini. O dükkân da durur esim calisir. Hafta da 500 liraya geçiniyoruz bebekle. Bezi islak mendili pisik kremi vb. Faturalar haric tabi. He zannetmeyin ki zordalar. Keseyi ellerine aldiklarindan beri 100.000 liradan fazla biriktirdiler ama ben kendime 100 lira ayıramıyorum. Sadece karnim doyuyor sıcak bi cati altindayim. Psikolojim cok bozuldu. Is ariyorum bulamıyorum. Biktim artik. Ne bicim insanlara denk geldim bilmiyorum. Esime saygı duyamiyorum, onu sevemiyorum. 3 kurus icin beni harcayan, ailesine hic bisey diyemeyen, beni eve hapseden, bu hayata beni kandirarak sürükleyen, guvenimi yerle bir eden adamdan soğudum. Keske keske zamani geri sarabilsem. Cok pismanim.
Eşim evlenmeden önce verdiği sözleri asla tutmuyor, ne yapmalıyım?
58
30
Görüşünü yaz