Yanınızda başkalarını kesen sevgilinizi nasıl uyarırsınız? Yaratıcı yanıtlarınızı bekliyorum.😎 Tabii ki başkalarına bakan manasında kullanıyorum. (Bunu yazmak zorunda kaldigima inanamiyorum.😒👏😂)Sanirim elime fındık kiracagi alip kafasina atar oradan uzaklasirdim😒😂
Yanınızda başkalarını kesen sevgilinizi nasıl uyarırsınız?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Adam narsistse onu orada bırakır giderim, ne kadar yanlış bir karar verdiğimi görmüş olurum onun sayesinde.
Ne uyarması, kalkar giderim. Kaldığınız yerden devam edin diye de mesaj atarım, ararsa.
bende gerçekten kesiyor zannettim
kalkar giderim
Yüzüne tükürürüm tokatı yapıştırır hayatımdan çıkarırım sapık sonuçta
Bunu yapan biri sevgilim olamaz. Öyle insanlarla işim olmaz
Öyle bir şey olursa akşamına kalmaz ilişkiyi keserim zaten.
Hayatım göz orospuluğu diye bir tanım var hiç duydun mu?
elini sıkardım ya da bakışlarımdan direk anlaşılır yani çok bişi yapmama gerek yok
aga yanınızdaki sevgiliniz varken nasıl başkasını kesiyorsunuz ben asla yapamadım böyle bişey
uyarmam tekmeyi vururum..
Baktığı şey hakkında ortya eleştiri at verdiği cevaba ve tepkiye göre ne yapman gerektigini çok iyi anlarsın.
İçimden ne çıkar bilmiyorm o an
İlk uyarı tekme ikinci de kibarca gözüne yumruk
Ayrılır giderim net tek kelime etmeden giderim :D
Onu çok beğendiysen yanlış masada oturuyorsun.
Ex imi uyarmama gerek yok
Uyarmam bende onu keserim
Yanından ayrılarak 😁
Konuşurken yüzüme bakmalısın ayükünnü?
Uyarmam ki. Kalkar giderim.
Hiç bir şey demeden kalkar giderim.
Masadan kalkıp giderim...
eski sevgilimi uyarma gereği duymam
Ben onu gece uyarırım
Benim o adamla işim olmaz.
Ne uyarması hadi ordan ederim
Siktirip atarım
Uyarmam çünkü o dakka sevgilim değildir
Kalkim istersen rahat et
Dalarım
Dünyayı götünle seyretmekten vazgeçmelisin. 🤣
Oradan giderim.
Uyarmam.
hayırdıer