"Sevgiliniz yanınızdayken başka birini kesse tepkiniz ne olur?"
Aklınız dan o an neler geçer ya da ne yapmak istersiniz sevgilinize? Nedeni ile alalim.
Aklınız dan o an neler geçer ya da ne yapmak istersiniz sevgilinize? Nedeni ile alalim.
Sanırım uzunca susardım...
Öyle döverdim, küfür ederdim gibi şeylerde daha çok dibe batıyoruz bazen.
Bazen anladığımızı belli edip ilişkimizi kesmek daha doğrudur...
Güzel bir yöntem
gözlerine bakarak öldürürdüm :D göreceği en son kişi olmak için :D çok kötüyüm beni bağlayın :D
:D :D
ahaha :D Bu gif'i her gördüğümde gülüyorum ya
Hapise girer ki...:D
Kim, o mu :D
Birini 'kesecek' ya ;) Ha ha ha..
Aman allahım :D :D
Ne yapalım? Sen yazmışsın, ben de kullandım :)
Yazmaz/Sormaz olaydım ki bu espiriyide duymaz olaydım :D
Ha ha ha.. Sileyim mi? :)
:D Kalsın bizim için bu da bir anı oldu
Peki :)
Teşekkürler
Cevap
9Cevap
fc08.deviantart.net/.../...annadqassab-d790hdz.jpg
Gözünün tekini bununla oyarım...
bismillah bismillah :S
Diğer teki ne olacak :D herşeyi göze almışken yarım bırakmak olmaz
Bir kere keserse bir göz gider. Baktım dersini almamış bir kere yine başkasını kesti diğeride gider. Hayırlısı :).
Daha hiç bişey kesemicek :D
O kesmeye başladığı yerde bende kesesmeye ve oymaya başlarım
Sevgilinin bu hataya düşmemesini dilerim, yoksa canı çok yanacak :D
Bir kaç kere hastanelik olabilir. Bunu göze alarak benimle beraber olmalı. Ne diyeyim. Hakkımda hayırlısı tabi onunda :).
İyi paylaşımlar
Tabi, doğru söylüyorsun hayırlısı. Çok sağol.
Valla onu bir yakalarsam kalar giderim ordan. Ardıma da bakmam. Bİr daha ne mesajlarına cevap veririm ne de telefonlarına. SAvgilim diip elimi tutuyorsa başka birini kesemz arkadaş. Hani can sıkınısından etrafa göz gezdirirsin ama kızı kesmek nedir ya. Ağlarım ben berbat bir his..
Belki o amaçla bakmadı?
Ne amaçla bir kızı kesebilir ki. Ben bir kere bir cafeye gittim. Kız oğanın omzunda uyuyor gibi. Gözleri kapatmış. Oğlan saçnı okşuor. Bir yandan beni kesiyor. Ben hemen arkamı döndüm hiç hoşma gitmdi
Yani belki kıyafetini kesti, sana hediye almak için bir kıyafet bakınıyor? Nasıl durur diye falan
Onu gözlerindden anlayabilirim ki. Gözlerine bakıyorsa, yiyecek gibi baakıyorsa , gülüyorsa vs.
Dikkatini çekmiş olabilir belki, kötü gözle bakmamışta olabilir fazla önemseyip sorun çıkarmam o yüzden. Ama uzun uzun kesmek bakışmak falan ne oluyo hayırdır yani derim bi, o terbiyesizlik olur :D
:D acaba onun cevabı ne olurdu
haha :D Yumruğu masaya vurdun mu söz geçirecek kızlardansın.
Ama haklısın, öyle olmalısın zaten. :D
valla kız çok güzelse ben bile gösteririm bak şuna diye , oda bakar hım iyiymiş falan der , o görürse bana gösterir şu kıza bak diye bende iyi ya da kötü derim :D saçma ama bende böyle oluyo :D
Çekirdek ayıklar gibi beraber güzel kız ayıklıyorsunuz siz bayağı :D
Tabi canım orası öyle :D
Nedenmiş?
Bir şey yapmam. Hatta kız güzelse birlikte kesebiliriz fakat bir yere kadar.
Biseksüellik var mı :D yoksa imkani yok böyle birşeyin.
Hayır yok. Neden imkansız olsun? Güzel olan kıza güzel der geçerim işte.
Farklı ama güzel bir bakıs acısı buda
Gözlerini çıkarırım, elini kolunu kırarım, üzerine kızgın yağ dökerim sonra tükürür giderim.
Yazık değil mi sokağın ortasında o halde bırakıyorsun :D
Gözüm dönerse yaparım :) ben sevgilim dediysem birine o da bunu yapmamalı!
Dil altında jiletinde var mı
İşin ciddiyetini anlamalı bence de
@duvellover Senin gibi o kadar bilgim yok o konularda... aynısını yapmasam da kırarım bir yerlerini
Çok sert...
Hele de birlikte geziyorken yapıyorsa bunu, hemen o mekandan ayrılırım.
Ayrılmaya üşenmez misin? :D
Karnına bir tane geçirmiştim ama öyle kesme değil de bir an gözü kaydı gibi oldu hala bakmadığını iddia ediyor o ayrı.
Hassas noktayida biliyorsun :D belki farkli yere bakiyordu
O kadar belli etti yani, tam yerinde kesmissin
Bundan sonra umarim ki boyle kirici bir durumla asla karsilasmazsin..
Kalkar giderim. Adi herif ben varken bakıyor ben yokkende bakmasın ama varken hiç. Gitmeden önce tokat atarım vururum tabi. Rezil.
Sen yokken bakmadigini nerden biliyorsun :D
Dogru
Kız güzel mi ayarlayayım mı derim genelde:D aman baksın tapusunu alıcam bir gün baksa ne olcak :D gözü bayram etsin :D
Tapusunu mu alacan :D
:D bastintan sonra nikahi senden bir gun daha isterse bakmak icin
Hahahha :D benim degil mi de vermicem videosu gibi oldu :D
5 parnagimin izi cikar yuzunde kirarim kfasini yasar mi la o baktui kiza bide onunagzina si*mam icin sebep mi olmali
Ağır ve sert oldu bu
Aç gibi bakıyorsa eğer tabiki de hak eder. Ama belki başka yere bakıyordu sen kıza baktıgını sandın o durumda da mı tokat atarsın?
bir su siparişi veririm önce :) soğuk olucak ama :) sonra da kafasından asayaa:D
Aradan da "Ice bucket challenge" (Baştan aşağı buzlu su dökme olayı) ıda çıkarmış olursunuz :D
kimi kesiyorsun elini kana bulama imdaaattt adam kesiyorlar yetişin ıy pis katil
:D Böyle şeyler yapmayın yav
Ben de onu keserim, öncelikle gözleri oymakla başlarım :D
Gelen geçen kabak oyar gibi göz oyuyor zaten :D
G*tu yiyosa sıkıyosa kessin birisini bilir başına neler gelcegını
Daha önce başına bişeyler mi geldi ki ne gelceğini bilir?
İlk taniştığımız zamanlar bir iki kere yaşadım du durumu kafedeydik. Kafasını ellerimin arasına alıp bana doğru döndürdüm senin ağzına sıçarım şimdi burdan ruh ve beden sağlığın açısından tam bir şekilde çıkmak istiyorsan gözlerini benden ayırmıcaksın dedim o gün bugündür hiç yapmadı bir daha
O korku yetti yani ona. Ben bile korktum :D
Aynen öyle oldu biraz :) korksun valla ben öyle geniş amaan baksın banane diyen hatunlardan olamam kuusra bakmasın :)
Kafasını ellerinin arasını alman komik olmuş
:D bak evlat tarzı
Aynen :) dua etsın yumrugu patlatmadım valla :D
Kum torbası niyetine hiç patakladığın oldumu :D
yok pataklamadım da sinirlenınce tırnaklarımı gecırmıslıgım cımcıkledıgım falan cok oldu :D
Acıdım cocuğa bak görmediği iskence, duymadığı tehdit kalmamıs :D
valla bende bazen cok acıyorum cıdden kıyamam :D cok cektırıyorum cocuga :D
Hic sesini cikarmiyor mu ya :D
Cıkarmaz mı hııc :) Bazen bı cıkarıyo varya okdum b*kuma karıısyo resmen :D aslında cok sinirli bı ınsan ama soz konusu ben olunca kıyamıyo bana :D
Onun icin degerlisin iste :) kiymetini bil:)
aynen bılıyorum zaten :)
Fazla da satasip ustune gitme :D
yok yok :) nerde durup etcegımı bılıyorum :)
He iyi o zaman, fazla aci cekmiyordur :D
aynen :D
benden güzelini bulursa baksın canım güzele bakmak sevap :)
:D senle çıkıyorsa sana baksın, senden başka kimseyi görmesin. Be-beautiful and StayBeautiful.
hahhaha :D
Iyi ve guzel hero @spyzewich
Fotoğraftakin in Katarina cosplay olduğunu bilmemek mumkun degil heralde ben kendimden bahsettim :) @spyzewich
Bana baksana sen naptigini saniyorsun derim. Ardindan ben sizi rahatsız etmeyeyim der cikar giderim.
Çok sert :D
Yanii :)
benim tipimi bilmem de onun tipini kaydırırım o kesin :)
Yazık değil mi cocuga :D
Daha önceden var mı tecrüben tip kaydırmada :)
hiç uğraşmam çarparım tokatı sana hayırlı işleer derim kalkar giderim
Affetme olasılığı var mı?
sevgime bağlı :)
cebimden merdaneyi çıkarıp ağzına ağzına vururum :D
:D vay nsını nasıl sığdıysa artık oraya
Benide böyle kesiyolar dışarda sensiz olduğumda derim rahatlarım :)
Bak bu cümle çok can yakar. :D
Tokadı basar yanından ayrılırım. Kaşı gözü durmayanla bir ilişki yürümez, boşa zaman kaybı :)
Bu iyiydi :D
Başkasını kesecekse bana söylesin beraber keselim ama bir yere kadar :)) Yoksa kıskanırım..
Artik eski sevgilim oldugu gecer aklimdan
Affetme olasılığın yok yani
Bu bir çilginlik olmali
bahsettgn sey aldatmak? Göz ile de olsa asla
Neden yapar bunu bir erkek bn sırf bu yüzden ayrıldıö
Etkileyici kıyafetler olunca.. bunun etkisi oluyor.
Seven erkekde yapar mı bunu
Belli etmesede göz ucuyla bakar.
İşte o bnmkydi ayrıldım
Üzüldüm, umarım bu konuda fazla acı çekmemişindir.
Çok çektim hayr bnde güzel bir kızım 4 yıl çıktık beğendği yüz ya da vücutlra çaktırmadan bakması beni deli ediyodu
Her seferinde mi bakıyordu yahu?
Hayır dolgun vücuda daha çok açıklara değil göğsü kalçası düzgn olanlra vede yüzü güzel kızlara
Vay pezvnk
Aynn niye yapıyo bunu bide bnde gayet güzel ve çekiciyim yaa ayrıldım sokakta giderkn psikolojm bozuluyodu kime bakcan gene diye
Gerçekten üzüldüm hem güzelsin hem de çekicisin ama hala başkalarına bakıyor alla alla nasıl bir çocukmuş bu ya?
İşte herkes bunA şaşırdı en son aldattı kız aradı bana dedi 5 ay oldu it gbi peşimde şimdi o eğlenlck bn evlnlck kızmışım laflara bak dedim defol
Bide tipsiz birisi
En doğrusunu yapmışsın. Hem güzel bir kızsın hem de mantıklı düşünüyorsun :)
Yani ama erkeklerden korktum işte onu sevmiştim bide düşün şimdi korkuyorum herkes öyledir diye
Her erkek bakar ama ön yargılı yaklaşmamak gerek belki seni sevdikten sonra senden başkasını görmeyecek, bu da olabilir.
Öyle diyodu ama aldattı cinsellk için düşün
O belli zaten cinsellik için gitmiş. Eğlendi eğlendi sonra sana geri dönemeye çalıştı.
Evt şimdi bni sevse ne her erkek gbi oldktn snra aşkın, onun bende yeri yok bir çırpıda bitirdim dört yılı son nokta oldu işte
Dört yıl iyi gitmişsiniz valla.
Benim özverimle sevdim
Ne diyeyim ki artık ins karsına seni gerçekten sen olduğun içni seven biri çıkar :)
İnş:(
Derisini soyup üstüne kola dökerim. Yaparım.
:D Sonra sana greatbitch der ama
Bu hesabı bilmiyor rahatım. kfdjgdfsh zaten bir sevgilimde yok sülalem raad. :d
Relax takılıyorsunuz siz he :D
Bende baska birine bakarım :D
:D Farklı bir taktik.
Kavga cikaramam tarzım degil o yuzden :)
Kavga çıkarmamak iyidir. Ufacık bir nedenden bile olsa yani belki o gözle bile bakmamıştır. :)
Erkek arkadaşıma çok bakarım ben kızlara bakiyomu die :D ama oralı olmam hatta bana sende kıskanclik yok ne bicim insansin sen diyolar :D
Gayet güzel bir huyun var. :D Ön yargılıyla yaklaşmıyorsun en azından.
bir erkek eşim olmadigi sürece o durumdan dolayı kavga cikartmam :D
Gayet Mantıklı :D
Hiç bir şey yapmazdım.
Aç gibi baksa bile mi?
O kadar da değil. O zaman uyarırdım.
Gizlice tekrarlarsa ve sen farkedersen ne olur peki?
Bir kenara çekip konuşurdum, neden böyle yaptığını sorardım ve mantıklı bir neden bulabilirse çok kızmazdım. Ama bunu bir daha tekrarlarsa ona güvenemem ve bu ilişki biter.
Seni test etmek istedim dese inanirmiydin?
Test edilmekten nefret ederim. Ben onun deneği değilim. Test ettim demesine inansam bile böyle şeylere kalkıştığı için gözümde küçülürdü.
Mantikli dusunceler, mantikli cevaplar. Umarim sevgilin boyle bisey yapmaz degerini bilir.
Teşekkür ederim.
ben de onu keserim hem de elektrikli testereyle
Direk cinayete tesvik diyorsun :D
Sıkıyorsa baksın abi.
Bakarsa ne olabilir ki:D
Baktığı kızla bir ömür mutluluk dilerim ne olabilir ki? ;)
Direk atarsin yani :)
Ben şahsen böyle yapardım. Sukretsin ki daha bir kıza baktığını görmedim :))
Insallah bu hareketinin surdurur :)
Güvenim sonsuz ona :)
kız çok mu ilgini çekti derdim:D
Evet derse :D
gel ayar cekeyim derim:)
:D :D
Valla gebertirim bakamaz bir kere.
Nasıl gebertirsin :D
Orası bende kalsın :)
haha aklımda bişeyler canlanmadı değil :D
Tam üstüne bastın yaparım yani :)
Erkek yapar kız yapmaz : )
Yapmaz ama kız da terk eder :D
anında orda terkederdim
nasıl bir fantazi l*n bu
Yanından kalkar giderim bidahada arayıp sormam.
Dönmek isterse?
Oyuncaak olan birisi degilim biri hayatıma bir kere girer dünyanin en mutlu insani yapmsk icin ugrasirim ama yanlışında kirarim kalemini biter 1 şans sadece 1
baska sevglımı yok bıze yanı :D
İstemen yeter dimi :D
Heryer kan olcak yapma derdim :)
Bu oyun değil derse? :D
gozlerıne parmağımı sokarım
Bir daha bakamasın dimi :D
Kalkar giderim kalsın orda
Peşinden gelirse?
Hatasını anladığını ve bir daha yapmayacağını söylese, senden af dilese dizlerinin önüne çökse?
Çok sinir olurum çeker giderim
Yani
Ayrılık nedeni.
Çok kötü olurum en az 2 sene kendime gelemem
Hadi canım.
Çok hassas olduğundan dolayı seni kırmayacak bir sevgili bulman zor olabilir.
Ne diyelim insallah gönlüne göre birisini bulman dileğiyle :)
Tokadı yer.
Tokat atardım
Millet burada sevgililerini ne hale soktu sen sadece tokat mı atıyorsun :D Sevgilisine kaynarsu döken bile oldu yahu
Tokatın bütün acılara bedel yani
Yapistiririm tokati
Sadece o kadar mı?
Tiksinirim o adamdan
Belki farkli bir amaci vardi?
ayrılırım
Ufacık bir harekete mi?
Kafasini kirarim
Dimi :D
Cakarim :(
Affetme olasılığın var mı?
Tabikide affederim bende bakiyorum cunku jsjd
:D oda iyimis acaba bilse tepkisi ne olur
Biliyoki dovuyo surekli cok guzel bir iliskimiz var sjsj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar