



İstanbul cehennem gibi yandığı zaman bile yorgansız uyuyamam. Bacak arama alıp penisimi yaslayacağım yoksa uyuyamıyorum. Kadın poposu yastık gibi yumuşacık arkadan sarılıp yaslayıp uyumak yorgandan bin kat daha güzel oluyor sırf bu yüzden yatılı kalmasını istiyorum.
Sen iyi değilsin ya seni evlendirmek lazım
@karamsar57 Zor bu zamanda.
Evet resimler ne kadar hoş ve pozitif olsada ateş ile barutun yan yana durması tehlikeli ama neden olmasın eğlenceli ve huzur vericidir denendi onaylandı :)
Cevap
37Cevap
dediği gibi olacaksa tabiki isterim :))
İzin veririm zaten kız arkadaşımla beraber uyuyoruz
kanka siz daha marriage couple olmadınız demi girlfriendinle sensin demi o?
Henüz sevgiliyiz, aynı evde yaşıyoruz ama gelecek sene yaz aylarında evlenmeyi düşünüyoruz
Sabah ağzından akan salyaları hiç hesaba katmıyosunuz 🙃
Tek ağız olsa iyi 🤪
Hayır. Sarılıp uyuma fikri masum gibi görünse de sonu öyle bitmiyor. Hem eşim olmayan biriyle aynı yatağı paylaşmam.
Evet cevabını veriyorum ama gördüğüm kadarıyla algı hep birlikte olma yönünde oluşmuş
Neden göz göze sarmaş dolaş uyuma algısı oluşmuyor ki
Neden izin vermeyeyim sadece uyuyabilir insanlar illa bir şey olmasına gerek yok
Evlenmeden ö. püşmem bile ne uyumasından bahsediyorsun hsuıs
Tabi seve seve sarılır kokusunu çeke çeke uyurdum 🤍🖤
Gayet normal uyudum normal bir kız arkadasimla da uyudum
Dürüst olmak gerekirse fazla temas sevmiyorum hele biri bana sarılırken asla uyuyamam.
Uykudan sevişmeye geçerdi. O yüzden istemem gereksiz ateş barut yan yana durmaz.
Hayır, ben tek ve deli yatmayı seviyorum. Alanımı işgal eder
sevgilim olsa tabi uyumak isterim bu iliskinin tatli hali
yalnız uyumak tercihimdir, yanımda haraketli bir nesne varken uyuyamıyorum
Bu gün benimle yatan kimiler daha kimlerle yatmıştır kalitemi düşürür öylesi 🤨
Alakası yok Ozaman sen evlenene kadar el ele bile tutuşma hatta bakma bile ona sonuçta kimlerle bakışmış el ele tutumuştur hatta evlenmede sonuçta kimlerle olmuş oluyor senin demene göre demi?
Dediğin benim dediğim gibi oluyor Sana değer verip güveniyor diye senle uyumak istiyor fesatlık birşey yok bence bunda
Beni seven biriyle sarılıp uyumaya o kadar ihtiyacım var ki hemen kabul ederdim herhalde
Ben uyurdum ama o benle uyuyabilir miydi bilmiyorum D:
Keşke böyle bi durum içinde olsam gıkım çıkmaz valla kollarının arasında 😂
Tabii ki de izin verirdim. Beraber uyuyamadıktan sonra çok yakın olmuş sayılmaz ki iki kişi
her gece birlikte uyuyoruz umarım böyle devam eder
Çook şanslı sevgilin var
Hayır la amdan da götten de becerir
Ksksksksksks bukadar açık olmanı beklemiyordum
Çoğu öyle ama. Hem benim için de riskli. Sonuçta hakim olamama ihtimalim de var
Hayır rahat yatilmiyor
Aaaaa kanka üzdün sarılarak birlikte yatma gibisi yok
Döne döne yatiyorum ezilir oda benle yatamiyor zaten koltk süper
koltuktamı uyuyorsun vücudun uyuşmuyormu Geçenlerde evdeki yatağı değiştirmişim sana yemin ederim sabaha kadar uyuyamadım sola dönse yere düşüceğim sağa dönsem koltuk var bikere yorgunken uyumuştum ondada sabah heryerim uyuşuk kalkmışdım 😅
Valla ben normal yatakda koltuk kadar rahat edemiyorum , TV açık ben karşısında uyuya kalıyorum en güzel uyuma şeklim valla , alıştım belki ondandır normal yatak bana batıyor
Başka şeyler istemez ise izin verirdimm🙄
izin almasına gerek bile yok
Hayır, sonra s*pık oluyorm
Dahada birşey istemezdim ya ne güzel olurdu
Öğrenci evinde uyuduk bir kaç kez
Dokunuşlar yoksa direk ilişki?
Sadece uyuma
Tabiki uyaya bilir güven meselesi
Çok masum olunmazdı ama yaa
Değil mi?
Karşı tarafın niyetine ve güvenine bağlı
Helalim olmadan olmazzz.
ben olurumda rahat durmam ki :D
Uyurdum elbette sıkıntı olmazdı yani 😊
neden olmasın tek uyuyamıyorum
Evlenmeden dogru degil
Bir tane bile sevgilim olmadı ki
evlenene kadar böyle bişey olmaz
Vermezdim
Uyurum bende istiyorum zaten🙄
ateşle barut yan yana gelince ne olur
izin vermem
evettt
Zaman geciyor zaten
Uyurduk izin veririm
Yani uyumakla kalınmaz ama satılsın uyusun.. 😁
Hayır ne alaka
Tabiki rahat duracağıma eminsem
Neden izin vermeyeyim ki
bilmem... bilemezdim ki? ister miydim..
izin vermezdim heralde sabaha kadar :D
Yalnız daha rahatım
bence uygun değil.
vermem
Evet verirdim
Verrrmem
Ehehehhehe tabii ki
İstemem
Uyuruz
Sevgilim yok
Sevdiğim evli
Aga bE benimde ilk aşkım hetero kızdı :/
Yataga atardm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?