Dayanamayıp flört ettiğim bir kız vardı kızla iletişimi kestim çok günaha girmiş miyimdir?

Merhaba benim şimdiye kadar hiç sevgilim olmadı. Dini sebeplerden dolayı kızlarla okul dışında pek konuşmam okuldada dersler ile ilgili konuşurum. Bundan 1 ay önce Instagram'da bir kızla tanıştım tesadüfen kız hoştu yani ne bileyim konuştukça konuşasık geldi tutamadım kendimi sonra bana pişmanlık geldi yani sonuçta ikimizde evlilik yaşında değiliz sevgili filan bunlar günah şeyler bana göre bende ona bunu söyledim flört gibiyiz ilerlemeden keselim günaha girmeyelim dedim. Sizce çok günaha girmiş miyimdir? Vicdan azabı çekiyorum kızla hiç açık şeyler konuşmadık bu arada?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Dayanamayıp flört ettiğim bir kız vardı kızla iletişimi kestim çok günaha girmiş miyimdir?
Cevapla