Aşk olmadan erkekle kadının biz dostuz sözü ne kadar samimi geliyor?

Merhaba,

Ben her zaman için şunu söylerim bir kadınla bir erkek dost arkadaş olacağını ancak evli ancak yönelimi farklı ise mümkün olacağını düşünüyorum, şimdi tutmuşlar biz kardeş gibiyiz biz dostuz sen bir kıvılcım çak bakalım ortalık Bir alev alsın, dostluk ve arkadaşlık aşktan öteye gitmediğini görürsünüz.

Bana samimi gelmiyor size geliyorsa bilemiyorum.

27 Nisan 2021 Salı Saat 04:17
Aşk olmadan erkekle kadının biz dostuz sözü ne kadar samimi geliyor?
Aşk olmadan erkekle kadının biz dostuz sözü ne kadar samimi geliyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Olunur aksini düşünenler zihniyeti kötü diyenlere şöyle bir örnek vereyim benimde lise döneminden dostum dediğim bir kız var kendisine aşık oldum zamanında ama dost kadık olmaz demiyorum olur ama duygular kayar tecrübe sahibi oldum. Birde bu kız boşandıktan sonra benim ile ilişkiye girmek ister miydin diye sormuştu ☺️
Güncellemeler
+1 yıl
Tabi belden aşağı konuşmayı saymıyorum bir arkadaşım daha vardı kız bir gün beni arzuluyor musun hiç dedi yani arkadaşlar olmaz değil olur ama her dakika ben kendime güveniyorum ben bacı kardeş takılıyorum demesin kimse her durumda ateş barut yan yana geldiğinde bir kıvılcıma bakar yoksa bizde önümüze gelene o gözle bakmadık
Aşk olmadan erkekle kadının biz dostuz sözü ne kadar samimi geliyor?
Cevapla