Sevgilim telefonumu satıp yeni bir telefon almamı istiyor ama bunu aileme anlatamam bu yüzden ayrıldı. Mantıklı mı bu ya?

Telefonum kırıktı şimdi tamire verdim 500tlye tamir olucak erkek arkadasım o telefonu kullanmanı istemiyorum kötü anılarım var ne yaparsan yap kullanmıcaksın yeni telefon alalım dedi. Ama ben o kadar para vermisken yapılsın diye ugrasmısken bunu acıklayamam aileme. Ayrılıgın eşiğinden döndüğümüz bir dönemdeydik zaten şimdi bu yüzden ayrıldı
Sevgilim telefonumu satıp yeni bir telefon almamı istiyor ama bunu aileme anlatamam bu yüzden ayrıldı. Mantıklı mı bu ya?
Cevapla