Sevgilimin kankası aramıza giriyor. Sevgilim ile aramızda özel olan hitapları inadına kullanıyor sizce buna hakkı var mı?

Sevgilim ile aramızda bu güne kadar sadece ikimizin kullandığı hitap ettiği kelimeler var ve kankası olan o kız bu hitabı uyarmama rağmen kullanıyor ve sevgilime o şekilde sesleniyor.

Buna hakkı var mı?
Bu araya giren kara kedi olmuyor mu?

Cevaplar için teşekkürler.
Sevgilimin kankası aramıza giriyor. Sevgilim ile aramızda özel olan hitapları inadına kullanıyor sizce buna hakkı var mı?
Hakkı yok acıma ona 😈
Hakkı var karışma kıza 😇
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilimin kankası aramıza giriyor. Sevgilim ile aramızda özel olan hitapları inadına kullanıyor sizce buna hakkı var mı?
Cevapla