Sevgilim ile aramızda bu güne kadar sadece ikimizin kullandığı hitap ettiği kelimeler var ve kankası olan o kız bu hitabı uyarmama rağmen kullanıyor ve sevgilime o şekilde sesleniyor.
Buna hakkı var mı? Bu araya giren kara kedi olmuyor mu?
Cevaplar için teşekkürler.
Hakkı yok acıma ona 😈
Hakkı var karışma kıza 😇
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevgilimin kankası aramıza giriyor. Sevgilim ile aramızda özel olan hitapları inadına kullanıyor sizce buna hakkı var mı?
Hakkı var yani sen söylemezsin olur biter ağız onun ağzı yani birde kankasıymış istediğini der küfür edip kırıcı konuşmadığı sürece istediğini diyebilir sen söylemezsin olayda kapanır gider
Heh sağolun ama birşey dikkatimi çekti nedense ankette herkes aranıza girmesinin doğru olmadığı şıkkını seçmiş ama nedense yorumlarda hepsi karışmaya hakkın yok yok bilmem ne felan diyor:D ama bende dahil 😂
Kadın bütünlüğü, her ne kadar doğru olanı bilsede ataerkil bir toplumda engeller sınırlar ve maruz kaldıkları onca şey bilinç altlarını tetikliyor ve asla ama asla hemcinsini yalnız bırakmak istemiyor.
Doğru olanı yapıyorsunuz.
Bu arada sorular gerçeklik içermiyor zaten söz konusu muhatap ile mizahi tatlı bir savaş diyelim asıl amaç asla savaş ya da çatışma değil aksine aradaki sevgi bağı güçleniyor.
İlgin için teşekkür ederim ve gözlem yeteneğini taktir ediyorum.
Hayır detaylara önem veren biriyim ve tüm kullanıcılara mizahi dönüş yapma sebebim bu zaten, sadece bir kişi haddini aşarak görüş attı onunda görüşünü sildim ve meleyy üzülmesin diye de ilettim.
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Anketler > Sevgilimin kankası aramıza giriyor. Sevgilim ile aramızda özel olan hitapları inadına kullanıyor sizce buna hakkı var mı?
En İyi Cevaplar