AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Sevgilin olsun isteği bir heves. Sana yazanlar hevesini tatmin ediyor. Heveslerinle hareket etme.
Beğendiğin ve merak ettiğin birine yazarsan kurtulabilirsin.
Özür dilerim 3 sene sonra geldiğim için askerlik okul derken anca bitirip geldim. Geldiğime göre konuşalım artik olmaz mı
Bu ikilimden kurtulmak için önce ne istediğini bilmek gerek aa ben sevgili istiyorum vs. iç denklem olmuyor.
Al benden de o kadar...
Napcaz boyle çoğu kız aynı durumdan dert yanıyor
Çaresini bulunca yazarım sana da:D
Üc kulhuvallah bir elham cek gecer.
Gulvuallahu Ehad allhusseammedul la havle elhamdülillahi rabilalemin ve kuranil hakim amin
Insallah carpilmam
İnşallah çünkü eksik yazdın snsbsbzjssb
Jxkdkfk
Fazlasıyla ego kasıyorsun demek ki
Hayir güvenemiyorum:((
Bu güvenmemek değil güvenmemek olsaydı en azından birileri ile konuşmaya çabalardın. Seninki sade daha daha iyisi bulmak olabilir klasik kız aklı
Konuştuğum çoğu erkekde ego var. Bide daha yeni konuşmaya başlıyorum boydan foto at bilmemne hemen sacma sapan konulara giriyorlar
O muhabbetler doğrudur ama konuşmak için daha uygun birileriyle sohbet etmen daha dolaylı olur senin icin
Daha bulamadım bakalım beklıyorum
Hayırlisı olsun bakalim
Bence ne yapman gerektiğini bilmiyorsun
Kafam karışık 🤔
sen de sevgili yapmayıver ne olacak sanki
Ama ıstiyorum djdjfj
Rahatına düşkünsün konfor alanını terkedemiyorsun.
Aynen düşkünüm valla
Beklediğin gibi biri seni bulmuyorsa sen atağa geç
Biri olsa direk geçerim zaten
Hoşlanmadığın biriyle olmaktansa yalnız olmak iyidir diye düşünüyorum
Aynen zaten o yüzden 3 sene bekliyorum duygusuz olan herseue karşıyım
Pp resmi sana mı ait?
birine şans vermekle başlayabilirsin
Olursa şans vericem 🤣🤣
Ama sen de bir karar ver. İstiyon mu istemiyon mu
İstiyorum ama istemiyorum da sjjfic
İstiyorum konusunda netim istememe konusunda da
Galiba güven problemin var
Evet var biraz herkes bana sadakatsiz volkan gibi geliyo🤣
aynı problem bende de var
Artik bu devride kimseye güvenilmez ya Esra Erol da neler izliyoruz yani
sadece o manada değil. Birine kendini açarsan eğer senin zayıf tarafından vuruyor birgün
Senin de ne iş yönünden ne de aşk yönünden şansın yok
🤣🤣 hahaha gercekten öyle
İyi olur elbet takma kafanı
Bendd oyleyim ama biraz ozguven yetersizliginden benimki
Sen kriterlerini açıkla uygun adaylar başvursun 😄😄😄
Ön yargıları atmalısın artık birine şans verme zamanı gelmedi mi?
Kafana göre birini bulunca ritmi yakalarsın. Kendine soru sormayı bırakarak başla derim.
dönerci aç iyi kazanın
Ne wlaka sjdjfkjf
çeviriyonya çevir yanmasın yawyum
🤦♀️ al işte jdkfif
al denmez kızarır
o zaman geri çevirmicen
Güvenirsem geri çevirmem
Hem ayranım dökülmesin hem de olmuyor kanka.
Bunu tam ben yazacaktım baktım sen yazmışsın bari begeniyim dedim😂👍
@imalostgirl Aklın yolu bir kardeşim. :)
"Yazanlar" kim? İnternette kızların mesaj kutusu zaten erkeklerden gelen mesajlarla dolar. Yazanlardan kastın bu mu?
ilgini çekmiyorsa geri çevir ilgini çekerse konuş tanış belki bir şey olur
İlgimi çekmiyorlar 😅 bakalım çekicek biri olursa da konuşurum
Kendine güvenemiyorsun demekki
Yazanları geri çevirmemekle başla.
Birini uygun olanı kabul et
Doğru insan denk gelince geri ceviremezsin
Kendini şartlamana gerek yok fazla kasıyorsun
İlgini çeken birisi karşına çıkmamış sadece.
kendini kandırmayı bırakmalısın
Aynııı ben çıkma boşver 😀
Doğru kişiyi aramayla bulamazsın kısmet işidir bu
Yazanları geri çevirmeyle iyi yapıyorsun zaten kimin ne olduğu hiç belli olmaz
Br başlarsan da durdurulamayacak gibisin.
Önce ne dedigini ne yapacagini bilmen lazim
Yazmakla birşey olmaz sanala bakma gercege bak sanalda herkes yazar bir birine
Boş işler mesajlaşmak yanından birini bul
Bulamıyorum sorun orda herkesin sevgilisi var djfjgg
Bak yanlış anlama beni ama ben senin iyiliğin için söylüyorum bende yanlızım sevgilim yok hoslandım bu sanal ortamlardan kimle tanışmaya kalkarsam öylede kalıyor devamı gelmez bunun yalan bu ortamlar sadece eğlencesine kullanıyor insanlar takılmak için buradan bu işler olmaz ben bunu anladım cevap yazsanda yazmasam da ben yazdım da ne oldu en fazla 1 hafta konuşursun o kadar
Aynen kesinlikle sanaldan sevgili yapmak bana göre değil zaten
Boşver ben cok denedim olmadı düzgün insan degiler cogu zaten tanımıyorsun da etmiyorsun da çok yoruyor insanı kötü geliyor artık bana
Aynen haklisin
Tatlı birisin zamanla olur merak etme nasip işte napıcan
Aynen haklısın
O iş sanaldan çok zor.
Aynen
Büyük bir olay istediğin adam var sankide ondan yapiyon bunları
Sende sevmek sevilmek çılgın gibi aşkınla dolaşmak istiyorsun ama çözüm şu zaman
Peki sence bunun altında yatan sorun nedir
Güvensizlik
Güven kalpte başlar ve her zerreni sarar
Hayatına birisini almak istiyorsanız ilk başta onun sana nasıl davranma ihtimalinden değil başkalarına nasıl davrandığına bakın
Hepsiyle aynı günde buluşup grup yap bence
Grup fetisim yok jdkfkfkf
Benim var yardım edeyim sana ddndjdjd
Yok almiyim ben paylasmayi sevmiyorum jdjdjcc
😨
Seni adam edecek kişi benim 😂😂
OMG
Şaka falan ama harbiden adam ederim ama soğuduğumda da bırakırım sksksksksk
😅😅
İstiyorsan neden geri çeviriyorsun
Güvenemiyorum
Bi adım atmalısın ama keşfetmek için
Dogru insanı hissettsem adım atarım ama şüpheli insanlardan da uzak duruyorum
Şüpheli olduğunu hissettiren ne oluyor
Biriyle konuşuyorum gece uyucam diyo aktif oluyo yatmasını bekliyorum yatmiyo yazıyorum neden aktifsin diye bisi demiyor sonra da abartıyorum diye beni suçluyor
Ama sen de başlarda sıkmamalısın böyle
O benden hesap soruyordu ama
Bende ona göre hareket ediyordum
O zaman haklısın
Yazanlardan iş çıkmaz zaten reel de tanış
Aynen
Sen çokmu güvenilirsin
Evet
Evrafımdaki evli kadınların çoğu kocasını aldatiyo hiçbir kadın güvenilir deildir
Ben aldatmadım ama aldatıldım
O evvel davranmış yoksa sen aldatirdin
Ben onu zihnimde bile aldatmadim
Ama yakışıklı erkek görseydin aldirdin
Ondan daha yakışıklısıni o olduğu sürece görmedim
Ahaha ayni ben 🤣🤣
🤣🤣
Bu ben
Yanliz değilmişim 😅
Kurtulamıyorum ben konuşuyorum sonra sıkılıyorum ya engelliyorum başımdan atıyorum ya da soğutuyorum kendimden karşıdan bakılınca da çok flört olan biri gibi de gözüküyorum ama gram alakam yok 😀
Aaannaaa kız biz ikizmiyiz yoksa aynı beni anlattin 🤣🤣
Başlığı görünce hemen kendimi gördüm koştum ahahahaha
İyi yapmışsın djjfgji🤣🤣
o zaman neden sikaytcisin
Sevgilim yok olmasını istiyorum
istiyorsun ama geri ceviriyirosun
Cunki ilgimi cekmiyor 😅
o zaman sikaytci olma kapali tesetürlümusun
Hayir değilim
burdamisin
Sen=ben
Yanliz değilmişim 😅
Önce fakelige tövbe et
Fake değilim ki
Kafanda karışıklık var bunu gidermen lazım
Güvenemiyorum
Peki herkese karşı mı böyle
Ya biri bana bu güveni verse güvenirim ama şüpheli hareketleri oluyor konuştuklarımin genellikle
Sana öyleleri denk geliyor ya da sen çekiyorsun
Aynen
Bana öyleleri denk geliyor çocuk ben uyicam diyor aktif yazıyorum neden aktif sin diye cevap yok sonra da ben olayları büyütüyorum oluyor
Son yıllarda kadınların taktığı bu acaba benden başka konuştuğu kız mı var :)
Ama şüpheli harekrtler yaparsa düşünürüm yani uyucam diyo aktif oluyo nereye gideceğini söylemiyor haber vermiyo kafasına göre hareket ediyor bende bunlara gelemem
İşte bu doğru ama sürekli de sorman onu sıkıyorsun anlamına geliyor işte
O zaman haber versin şüpheli hareketler yapmasın yani o doğru olanı yaparsa bende sıkmam bi ara konuştuğum biri vardı beni insyagtamdan engellemişti ben onu kullanmıyorum bilmemne falan diye wpden konusuyorduk fake hesaptan takip isteği atmistim gayet de aktif kullanıyordu instagrami bunlar şüpheli hareketler
Bu ve bunun türevleri olan kişiler birilerini yedekte tutar hep yani tek ile yetinmez
Aynen sorun bende değil karşıda 😅
Hoşlanmadığın için mi geri çeviriyorsun?
Evet
Hoşlanmadığın için geri çevirmen gayet normal , hoşuna giden biriyle gayet güzel sohbete başlayabilirsin.. korkuların mı var?
Güvenemiyorum
Hangi konuda?
Şüpheli halleri falan oluyor genellikle konuştuğum kişilerde gece uyucam diuo aktif oluyo neden aktifsim diyorum cevap yok sonra da olayları ben büyütüyorum oluyor
Sen ben misin be acaba
Galiba 🤣🤣🤣
ne istediğini bilmiyorsun bence..
Direk sevgili olmak yerine önce arkadaş olsan
En doğrusunu yapıyorsun
Kafandaki o erkek yazmadığı için geri çeviriyorsun
Yazı tura at...
Dik geldi napiyim
Yan gel yat...
Aday aday adayları var mı 😂