Hııııhhh size soruyorum geldi mi başınıza böyle bir olay? Mesela aranızdaki uzaklığın her daim var olacağını düşünüp o ilişkiye hiç şans vermemek gibi bir şey işte siz anladınız bu kadar detaya girmeye ne gerek var 😑🙄⛔😂
Sırf mesafe yüzünden bir ilişkiye şans vermediğiniz oldu mu 🤧?
Yine bir makale yazmaya hazırlık yapmalıyım sanırım... Savulun, geliyorum!
Çoğu eski kafa insanın bileceği bir şarkı sözü sunayım sizlere : "Dünya ellerimde ; kalbinden uzak olabilirim ama bu en engel değildir aşka.." (sözü de düzenledim, şarkıda olunca güzeldi bu neymiş la böyle) Şimdi... Bir kere yaşı 18 den ufak olan, "Bir sevgilim olsun da nasıl olursa olsun" diye takılan biraderlerime bir gönderme olarak, "Gidemeyeceğiniz bir yol için, yalan yanlış sözler vermeyin, boşa ümitlendirmeyin" demek istiyorum. Az önce de açıklamayı denediğim üzere, bir ilişkide aranızda mesafe varsa ve gidemeyeceğiniz bir durumdaysanız, sözde bir kavuşma belki de "Yıllar" sürer. Bu nedenle ilişki iyice imkansız bir hale bürünür. Örneğin Kadıköyde oturan bir dostumuz, Tekirdağ'da olan bir sevgili edindiğinde, bu zor bir durum değildir. Ancak Silivride oturan bir dostumuz gidip de Ardahan'da bir ilişki kuracak ise kendine, bu... Hem saçmalıktır, hem de zor. Uzak mesafe ilişkileri, yerine göre iyidir. Mesela aynı okulda okuduğunuz birisi farklı üniversiteye gittiyse, bu kabul edilebilir bir durumdur. Ancak hayatınız boyunca hiç görmediğiniz, farklı bir ilde oturan, hayatızda bir defa bile görmediğiniz bir denyo için o kadar yol gitmeniz... İşte burada bir sorun olabilir. İnsanlar sanalda, farklı kişiliklere bürünürler. Kimin ne olduğu belli olmadığından, saf kızlarımız sürekli "Ayıplı" video falan kaptırır hatta. İlişkilerde "Güven" en önemli şeydir ve "sanal" olanlarında "güven" namına bir şey bulmak oldukça meşakkatlidir. "Sorunun cevabını vermen lazımken ne diye bu kadar boş yaptın arkadaş" diyecek olanlara, buyurun cevabım ; "Mesafenin bahane olabileceği ilişkiler, en baştan "ilişki" olmayı hak etmemiştir. Daha önce teklifler gelmiş olsa dahi, bir insanın kuracağı en sağlıklı ilişki "gerçek" ve "sağlam" ilişkidir. Reddetmiş biri olarak, anca bu kadar söyleyebilirim"
Uzun lafın kısası, eğer altınızda arabanız varsa, Muğlada oturuyorken Kars civarında oturan kişiye "Seni seviyorum" diyin. Boş yere kimsenin kalbini kırmayın. Gidin aranızda 30-40 km olan kişilerle deneyin şansınızı. Benim annemle aramda 1638Km olsa kalkıp gitmeye üşenirim anasını satayım...
Kendisi Ankara 'da, ben ise İstanbul'da yaşıyordum. Bu sebeple şans vermemiştim. Bundan bir sonraki ilişkim ise uzun mesafe ilişkisi olmuştu. Ben yine İstanbul, kız yine Ankara . Uzun da sürdü.
Bundan sonra mesafenin bir önemi olmadığını anladım.
Uzak mesafe iki defa oldu. Birinde kız Rusyadaydı. Diğerinde Azerbaycan. Olmadı doğal olarak son buldu hiç görüşmedik. Sevgili desem olmaz çünkü elini bile tutmadığın karşılıklı oturup kahve içmediğin insandan sevgili olur mu? Olmaz. Öyle bir şeydi geçti...
Oldu, çok iyi bir insandı. Çok anlaşmıştık, tam istediğim kişiydi. İlk görüşte anlamıştım nasıl biri olduğunu. Uzun süre beraberdik, ama ayrı ülkelerdeydik ve maddi durumlardan bir araya gelmemiz epey zordu. Bu yüzden bir salaklık yaptım ve ümidi kestim. Ama sonra çok pişman oldum, daha sonra ne o benim gibisini ne ben onun gibisini bulamadık.
Oldu, msn den tanıştık. 1 buçuk yıl sürdü . İstanbul'a geldi havaalanından aldım sabaha kadar İstanbul'un romantik ve güzel yerlerini gezdik. Ertesi gün öğlen geri gitti. Konuştuk ben Türkiye'de yaşayalım dedim sen Fransa'ya gel dedi. Anlaşamadık, aylar sonra beni aradı ailesi nişanlamış kaçıp bana gelmek istedi beni sevdiğini söyledi, bende nişanlandım diye yalan söyledim. Sonra bitti harika bir kadındı , yurt dışında yaşayıp türk gelenekleri ile olan birisiydi.
@yavuzjcw hesabı kapatıp kaçtıklarımı saymıyorum, iyi tip vardı. Marsilya da iki kardeş vardı biri reklam şirketinde , gelsem karşılarmısın dedi, inan çok masraflılar , arkadaşım arkasından 1 yıl borç ödedi. Her şey var Fransızlar da , alkol , uyuşturucu eğlence yetişemezsin. Sen Dolmabahçe sarayını bilmezsin köprüden geçerken Dolmabahçe diye bağırdı, ben şok
Evet oldu. Ailecek memlekete tatile gitmiştik ve bir akrabanın düğününe denk geldik. Orada bir kızla tanıştım ve birkaç kez buluştuk ama 1-2 hafta sonra tekrar yaşadığımız yere geldim. Arada konuştuk ama nereye kadar uzaktan uzağa devam edebilirdi diye olmadı. Birkaç yıl geçti bu olay üzerinden 🙂
ilişkiye mesafe yüzünden şans vermediğim olmadı. çünkü o ilişkide mutlaka mesafeyi fiziksel olarak yakın etmişimdir özellikle yurt içi ise, ama mesafeli ilişkide, fiziken de mesafe koyup seviyorum diyen tiplere hiç şans tanımadım.
Ben mesafe ilişkisi yaşıyorum. o edirne de ben ise turkiyenin obur ucunda ama çok şükür 1.5 seneyi devirdik. Çok ta güzel gidiyor. suana kdr bir sıkıntı yaşamadık. Tabi yanımda olmasını isterim ama bu ikimizinde elinde olan bir sey değil
Açıkçası 1 kez denedim yaşadım ama olmadı yani kavuşma ihtimali az olduğu için yürümedi ama sırf gezmek tozmak ve eğlenmek için birilerini tanımak güzel olabiliyor.
Mesafeli ilişki hic bir zaman yürümez adım gibi eminim bu devirde insan yanında olan insanlara güvenemor dünyanın ta neresinde olan kişiye nasıl güvensin