
#movi_colic

Olmadı ama gerçekten sevsem şans vermezdim yani arkadaşlık olarak götürürdüm çünkü uzaktan başlayan ilişkiler bitiyor kesin bitiyor yani ne kadar sevgi büyük olursa olsun aradaki bağlantı büyük olursa olsun uyum olursa olsun en önemlisi yinede bitiyor çünkü bazen dokunmak istiyorsun yakınlaşmak istiyorsun ne bileyim sarılmak filan istiyorsun ve bunu yapamayınca sinirleniyorsun sinirlenince kavga ediyorsun o yüzden uzak mesafe ilişkisi tavsiye etmiyorum uzaktan sevebilirsin aşık olabilirsin ilgili çekebilir hayranlık duyabilirsin ama yine dediğim gibi uzak mesafe ilişkisi aradaki sevgiyi yok ediyor yanyana gelmeden bir şeyler başlatmazdım
I don't understand 😅😅 cidden ya millet uzaktan tuttuğu takımı sever, candostunu sever, ailesini sever, fanı olduğu ünlüyü sever iş bi' aşka gelince derhal pes eder. İnsanlara bakıyorum da söz konusu aşksa bile isteye acziyet var gibi. İnsanlar bu kadar aciz ve güçsüz olmamalı. Ya bu mesafe olayına önyargılı bakanlar anormal ve arıza, ya da ben.. 🍀🍀
#OZamanEtkileşimBaşlasınn 💗💗
#OZBE 💗💗
Ben bir şeyler hissettiysem uzakta olmasını umursamam ama görüşebilmek lazım. Karşıdaki insanın seni önemseyip değer vermesi lazım. Yoksa bitiyor kısa sürede.
Aşk etiketine selam veren bir görüş gibi geldi bana ))
Alırlar selamını verirler etiketi yakındır bence 😅
Olur bence soruların güzel ve ne yapacağını biliyorsun deneyimli fenomen sayılırsın artık ))
Rica ederm madam ))
Rica ederim 🌺
Arada mesafe olan ilişkiler kişileri yıpratmaktan öte gitmiyor (istisnalar hariç) mesela ben eşimle burdan tanıştım ben istanbuldaydım o gaziantepte. Yalan yok ilk başlarda çok sallamadım arada kaç yüz km var bizden bi cacık olmaz dedim ama o azimle ne yaptı ne etti beni büyüledi ve şu an evliyiz 🤌🏽😂
Çokta yakışıyorsunuz ))
Rica ederim 🙏
Nasil buyuledi az taktik alsam
@yalnizlik11 öhöm öhöm👸
kulağa garip geliyor ama azim, dua ve sabırla oldu her şey, doğru kişiyi bulduğuna emin olduğunda azimederden dualarına onu dahil edersen ve sabredersen olmıyacak hiçbir şey yok ben bunu bilir bunu döylerim, ciddi anlamda imkansız denen bir ilişkimiz vardı ama su an allaha şükür 1 yıllık evliyiz
Cevap
19Cevap
Keşke bu şans verme işleri kişinin kendi elinde olsa.
Hee devamı gelir ya da gelmez bilemem ama sen ne kadar vermek istemesende bir bakmışsın gönlün vermiş gitmiş, haberin yok.
Çünkü bazı şeyler insanın gerçekten elinde olmuyor.
Hayır olmadı. Mesafe beni korkutmaz. Güvendikten sonra mesafe ilişkisinede şans veririm
Mesafelerin önemi yok gönüller bir olsun yeter.
Evet çok oldu sanırım
Önceden uzak mesafe ilişkisi yaşamış bir insan olarak söylüyorum ki hiç kolay bir şey değil. Bir de imkanlar pek görüşmeye yeterli olmayınca çok daha zorlaşıyor. Açık konuşmak gerekirse özellikle şu son zamanlarda ilgimi çeken birisi olmuştu lakin uzağımda olduğundan pek sağlıklı olmayacağını bilip geri çektim kendimi
Olmadı, mesafeleri bahane etmem. Eğer ki doğru kişi ile olacaksa o birliktelik her şekilde yürür.
Olmayacaksa mesafe ancak bahane olur. İki kalp birbiri için atıyorsa önünde hiçbir şey duramaz.
Hep korkmak olmaz cesaretli olmak lazım, şüphe olmamalı.
Uzak mesafeden ilişki yürütmek iki taraf için de sıkıntılı. Başta şartlar öyle değilse sonradan değişen şartlar olduysa aşka sebep sürdürülür tabii ki ama en başta bundan kaçınmak gerekir. Sevmek yanında olmaktır. Her hafta sonu millet gezip tozarken anılarda yaşamak, hayaller kurmak ile geçen zaman her şeyden önemli
Uzak mesafe ilişkisin de zaman geçtikçe kişiyi tanıdıkça asla çok yalan ve gizli saklı olan bir çok şey ortaya çıkıyor ve hissediyorsun bu seferde gecirdigin zamana aciyorsun
Yaşadığın ülke de olsa şehirden şehire hiç sorun illaki bir araya gelebilirsiniz
Altını çizerek söylüyorum
Özellikle yurtdışın hiç bir kadına güvenmeyin yüzde bir milyon hüsrana uğrarsiniz
Milyon da belki bir tane sağlam durust varsada oda kime den gelir bilinmez
Benim tavsiyem bu tavsiyeyi alan alır almayan almaz
Hayır.
Ama eğer sevdiğim kişi ile buluşamazsak bir anlamı olmaz. Yani ben en azından ayda 1 -2 kere yanında olmak isterim.
ben şans verdim uzun bi süre de devam etti ancak gerçekten gözden ırak gönülden ırak muhabbeti de doğru yani yanlış anlaşılmalar çoğalabiliyo ya da ufak bi kavga olması gerekenden daha fazla büyüyebiliyo çünkü yan yana yüz yüze konuşamıyosunuz çoğu şeyi bence çok da çaba isteyen bi şey ama yani eğer yeterince seviyosanız ve çabalamaya hazırsanız olmayacak bi şey de değil
Kime şans veriliyormuş boyle hani nerde bende alabilirmiyim birazcıkk gerçi sizde haketmeden vermezsiniz ama neysee :)
serzenişte mi bulundun birine?
Kim ise umarım duyar seni
Benim olması ama bir arkadaşımın başına gelmişti ve baya saçma yani mesafe yüzünden ilişkiye şans vermemek. Seviyorsan mesafe falan bahane olmamalı. Ama benim mesafeli ilişkilerim şüpheden dolayı son buldu ama aynı şey değil bnce :)
Mesafe ilişki gerçekten çok şüpe oluşturuyor
Yani şöyle ki ve çok basit bir şey istediğiniz de ve görmek istediğiniz de bunu yapmaması her geçen gün kafanızda soru işareti yaratıyor
Yav artık kendimi bir paronak hissetimgimde oldu
Ama ben sorgulan bir yapıya sahibim
Soruyor görmek istiyor ben hiç ikiletmeden her dediğini yapıyor ise kendisinin de yapamadı gerek
Sonuç ta uzakta
Kısacası gizemli olmaksi asla kabul etmem
Yaşadığım Ülkenin için de her hangi bir seyrinde olması sorun değil
Ama yurt dışı asla tavsiye etmiyorum
Yüzde yüz yalan ve gizli saklı bir çok şey ve sonuç hüsran olur
Mesafe aşka engel değil ama mesafeden aşk olmaz bana göre. Ben merak ederim. Evinin oradan geçmezsem nerede kaldı bu aşk derim. Evinin orada olta atacağım. O balkonda olacak. Onu görüp eve gideceğim.
Mesafeler sevmeye değil dokunmaya engeldir. sonunda kavuşmak varsa neden şans verilmesin ki
Ben hiçbir zaman , ilişkilerimi mesafe yüzünden bitirmem, yanında olup aranda mesafe olanlar da var. Uzak yakın seviyorsan devam
Şans verdim. Hem kendime hemde ona.
Ama hep arkadaş adı altında insanlar flört ediyor. Mesafeler sorun bana göre.
Hayatta şansa inanmam , kaderimi yaşarım. Sanki yanımızda olanlardan çok hayır görüyoruz. Hoşlanırsam mesafe veya yakınlık fark etmez.
Yorum okumaya geldim ne kadar uzun hikayeleri var insanlarin 😄
Olmadı ama olsa da şans vermezdim. Yüz yüze olmalı insan.
evet oldu. yakın zamanda hem de. uzaktan yürütmenin zor olduğunu düşündüğüm için reddettim
Daha öncesinde yaşamıştım bu tür olay, uzak mesafe ilişkileri zaten pek uzun sürmez
Direkt olarak ilişkilere şans vermiyorum. Mesafe de önemli bir unsur ayrıca.
Oldu şans vermezdim. Bu devirde sırf enerjiler uyuşuyor diye başka kritere bakmadab sevgili olan insanlar var. Mesafeli bir ilişkinin hiç şansı yok.
5 senelik ilişkimin 2 senesi hiç görüşmeden geçti atlattık şükür
Ben biten ilişkimi anlatayım. 1 sene mesafeli sürdü. Sonra buluşabilmeye başladık. Harika zamanlarımız, anılarımız, hediyelerimiz, dertleşmelerimiz, destek çıkmalarımız oldu. 3 kere düşünün derim.
Hayır olmadı , ilişki arası güven var ise mesafe fasafiso.
Mesafe ile yürütülen ilişkide güven eksik olur aklın kalır hep ilişkide huzur olmaz bence
Biz çok şans verdik, olmayacaksa zorlamaya gerek yok.
konu mesafe değildi onun çabalamamayışı idi. sevince mesafe ya da başka şeyin önemi olmuyor...
Olmadı aşk varsa mesafeleri takan kim
Benim icin sorun yok ama karsi taraf vermemisti😬
Hayır mesafeyi önemsiz buluyorum
Hayır öyle bir şeyi sorun etmezdim sanırım
Olmuştur heralde bilmiyom
Mesafe olayın hiç takılmadım açıkçası.
Evet artık mesafeli ilişkilere şans tanımıyorum
Gönüle giren gözden ırakolsa ne olur.(Mevlana)
80 Km ötesiyle ilişki yaşamam , keşiş değilim
Kesis ne?
Manastırda yaşayan , sürekli ruh dinginliği ayağına gezıp dolaşan papaz
Mesafe varsa baştan başlamam bile.
Ben direkt olarak ilişkiye şans vermiyorum
Köyde yaşayanlar üzgün 😓
Evet oldu ya da oluyor, ki kendiside biliyor...
Ollldu
maalesef... Mesafe ilişkiyi bitiriyor...
Oldu
Bitirdiğim oldu.
Olmadı
Olmadı.
Oldu
oldu
önemli
Hayır
Oldu
Oldu
Olmadı
Oldu
Oldu
Evdd
Oldu
Evet oldu
Oldu net
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?