+1 yılCiddi düşünmüyorsan yapabiliyosan katlan, yapamıyosan ayrıl, laubali tavırları seni ne kadar sinir ettiğine bağlı olarak kararını düşün... Sonuçta ilişki 2 kişiliktir. O senin rahatsız olduğun şeyleri belli ki önemsemiyor. Sen neden o kadar kafa yoruyosun ki? Zaten düzgün erkekleri böyle cıvık, laubali tip kızlar ayartır bunlara gidiyosunuz hep erkekler olarak. Düzgün kızları gözleriniz görmez. Hatta kırarsınız bile. Sonra cıvık kızdan her türlü yıpranmayı kırgınlığı görünce akılları başlarına gelip düzgün kızları aramaya koyulursunuz. Ciddi düşünüyorsan oturt karşına konuş konuşmadan çözülmez bu çünkü... Uzun süreli olacak bir ilişki böyle devam edemez... De ki ben sana değer veriyorum seninle daha uzun süreli devam etmesini umuyorum ilişkimizin ancak senin de bu ilişkide bana değer verdiğini göstermene ihtiyacım var. Bana yapılmasından rahatsız olduğum hareketleri yapmayı bırakman benim için önemli. Bunu yaparsan çok mutlu olurum. Ama tabi bu kız anlamıcak çok büyük ihtimalle çünkü senin bu durumdan rahatsız olduğunu bile önemsemicek kadar az, senin onun gözündeki değerin. Yine de kendi hayatın. Senin seçimin.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAnlattığına bakılırsa bunlar el şakası değil.. Elini attığı yerler, elini atmanı istediği yerler.. Kısacası kız aslında senle şakalaşmıyor.. Seni sürekli yokluyor.. 😀 😂
El şakası dediğin konuşurken yahut gülerken başkasının her hangi bir yerine vurmak ya da çimdiklemek.. Ki annem etimden et alır resmen.. 😂 Enseye şamar, bacağa şaplak omuza çimdik.. Kişinin zamanla refleks hareketi oluyor bunlar ve bende hiç sevmem..11 Yorumla
Soran+1 yılBen çok huylanıyorum hiç hoşlanmıyorum böyle ani dokumalardan geriliyorum hahaha
Gizli Üye(25-29)+1 yılDüzgünce konuşmuşsun anlamamış. Burda sana bağır çağır ciddi konuş diyenleri takma çünkü kız arkadaşın gibi insanlar (Bende öyleyim) eğer bir kere kalbini kırarsan ciddi bir şekilde bir daha asla öyle hareketler yapmaz ve emin ol suskunluğu daha çok koyar sana. Bak kolay kolay kırılmaz ama kırılırsa da hiçbir şey eskisi gibi olmaz. Onu kaybetmek istemiyorsan katlanacaksın alışacaksın ya da sende onun gibi olacaksın
64 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle bende bundan korkuyorum eğer kızarsam alınır bi daha eskisi olmaz diye kendisi gibi olsun yeter sadece şu son zamanlarda tepki vermiyorum belki böyle yapınca bırakır diye sağ ol kardeşim bu arada
Cevap sahibi+1 yılBöyle ufak tefek şeyleri de sorun etmeyin içinizden geldiği gibi yaşayın, hep mutlu olun 🌸
Soran+1 yılTeşekkür ederim sen de çok mutlu ol inşallah hayırlı ramazanlar
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler hayırlı ramazanlar 🤗😊
Ne güzel ya bırak kusuru bu olsun deme bişey
11 Yorumla
Soran+1 yıl(Üstte gözükmesi için buraya yazıyorum) Bu arada galiba soruyu daha fazla güncelleyemiyorum ama şimdilik çözümü görmezden gelmekte buldum elimden geldiğince tepki vermiyorum vücut dilimden de anliyordur diye düşünüyorum iyi kötü fikrini paylaşan herkese çok teşekkür ediyorum umarım benim durumumdaki insanlara da faydam dokunmuştur. Kurgu olduğunu düşünen ve cinsel hayatımıza yönelik iğrenç şeyler söyleyen itoğlu itlere ise kimseye yorum yapsın diye kafasına silah dayamadığımı belirtmek isterim. Eğer kurgu olduğunu düşünüyorsanız prim vermeyin sayfayı yenileyin ya da sorumu geçin bu kadar basit 🙂 tekrardan bana yardımcı olan herkese çok teşekkürler hayırlı ramazanlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılİyi hoşsun ama biraz el şakalarını abartıyorsun ben pek hoşlanmıyorum dersin
122 Yorumla
Soran+1 yılBeni ciddiye almıyor ses tonum çok kalın ve genel olarak sakin bir yapıda olduğum için yükselirsem alınacak diye korkuyorum
Kız arkadaşın muhtemelen boğa burcu malesef bu yapıda insanlar değişmiyo kardeşimde böyle ben ağlarken morelim bozukken bile şaka yapıyo ya da güldürmeye çalışıyo uyarıyorum devam ediyo gülerek ağlıyorum yani değişmez öyle biri en azından birinin yanında yapmamasını rica edebilirsin hoş kardeşim arkadaşlarımın yanında da yapıyo yeni tanıştığım biri olduğun da yanlış anlamaması için kardeşimden bahsediyorum djjddjdj
11 Yorumla
Soran+1 yılValla ne burcu olduğunu bilmiyorum abla ama tarif ettiğin gibiyse kardeşinle benziyorlar galiba hep böyle oluyor kısalar uzun boylularla sakinler de delilerle denk geliyor napalım😄
+1 yılHoşlanmıyorsanız bunu açıklarsınız. Ben de el şakalarından normal hayatta pek hazzetmem. Bunu sıklaştırmıyorsa sorun değil, özel an ve zamanlar harici rutine çok yayılıyor ise, aynısını ona yaparım. Biraz da o apışıp kalsın... Hem eğlenceli de olabilir, böylece... Belki sizin de hoşunuza gider, öylece devam edersiniz, kim bilir...
14 Yorumla
Soran+1 yıl3 haftadır böyle ben de alışırım diye düşündüm ama benim karakterim ve yetiştirilme tarzım gereği biraz çekingenim. Hahaha bu arada apışıp kalma kısmı iyiymiş
- +1 yıl
İlk zamanlar ise, geçicidir. Şimdi keşif, ve merak zamanı... Biraz zaman tanıyın bana kalırsa, tadını çıkarın. Hepsi geçip gidecek ne de olsa... Bu tür şeyler sürdürebilir pek olmaz. Zaman ile azalır, nedeni odak ve dikkatinin başka şeyleri yönelecek olması. Yerini sevgiye bırakır ise, kalıcılaşır... Biraz sabretmenizi, ve hoşgörü ile yaklaşmanız tavsiyem...
Soran+1 yılSağ olun teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim.
Güzel bir yaşamınız olsun...
+1 yılOrtada bir sorun varsa onu olduğu gibi aktarmak gerekiyor karşı tarafa.
"Yaptığın bu hareketlerden hoşlanmıyorum, devam ettiğin sürece seninle sağlıklı iletişim kuramam" diyebilirsin.
Mesafe koy ama trip ama, o zaman anlayabilir belki.20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 353 cevap paylaştı. Karşılıklı şaplak yapıştırın kim pes ederse daha hiç şaplak atmasın
32 Yorumla- +1 yıl
Hsiwowkdgolgh
Soran+1 yılEn iyi görüş 😂😂👍
+1 yılBirlikte yaşıyoruz diyorsun o sana sabah elliyor ise sende gece elle, sabahlar onun geceler senin olsun
21 Yorumla
Soran+1 yılVaay kardeşim benim
ahahahah kız çok şirin bende öyle yapıyorum manitaya demek sevmiyor şelficoelkflddm ama samimiyet ya böyle benimsemiş hissinden ötürü
21 Yorumla
Soran+1 yılHahaha sevmemek değil de bi anda yapınca ne olduğunu anlamıyorsun biraz garibine gidiyor irkiliyorsun
+1 yılNedense soru bana pek gerçek gelmedi ama gene de cevaplayayım. El şakası demeyim de dokunmayı bende severim. Sürekli temas halinde olmak hoşuma gider ve bende yaparım. Tabi böyle cıvık bir şekilde değil de benımkısı daha sakin olur genelde canını yakmadan. Sende ona yap ama daha sakin bir şekilde yap o zaman belki anlar o da öyle devam eder.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 491 cevap paylaştı.
+1 yılDemekki kızın yaşam tarzı böyle sen uyarsan bile tamamen değişmez bence, ya bu haline alışacaksın ya ayrılacaksın ama önce sert bi şekilde uyar mesela popona vurduğu bi an tut kolunu bi daha yapma böyle şakalar hoşlanmıyorum de gözünün içine bak ve sakın gülme o zaman ciddiye alır ama dediğim gibi tamamen değişmez yine ara sıra böyle şeyler yapar
10 Yorumla
+1 yılAğa bulmuşsun gül gibi kızı eğlen tadını çıkart ne güzel bak şöyle bir ilişkim olsun isterdim kız temas bağımlısıda olabilir
12 Yorumla
Soran+1 yılKanka o kişiden kişiye değişir bundan önce 2 senelik iliskimiz vardı zaten bende huyunu biliyordum pandemiden dolayı evlenemedik biz de eve çıkalım dedik alışırım dedim ama bana garip geliyor hala
- +1 yıl
Evlenme isteği baskın geliyordur
+1 yılBiraz degisik geldi, birak iste eyleniyor yaninda mutlu. Fedakarlik et sevmesende bellinetme derim ben
12 Yorumla
Soran+1 yılSağ ol kardeşim
- +1 yıl
Rica ederim 👍😊
+1 yılBu bir davet mi acaba dkdkddldkd. Aynısını yap bakim ne tepki veriyor. Hala yapıyorsa da oynaşma guzum de
12 Yorumla
Soran+1 yılBenim elimin pek ayarı yok kendime güvenemiyorum bi kere şakalaşırken kızın kolu morardı vicdanımdan uyuyamadım 😂😂
- +1 yıl
Puhahaha vurma okşa abisi
Gizli Üye(30-35)+1 yıl
Ayy bu benim kocamm 🙄 7/24 şen şakrak. Bende yani 2 çocuğum var zaten bi yetişkin görmek istiom karşımda artık diom. Ciddi ciddi söylüyom tamam dio ama yine aynı, yine aynı. Huylu huyundan vazgeçmiyor12 Yorumla
Soran+1 yılHahaha yani yedisinde neyse yetmişinde de öyle oluyorlar diyosun
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle 😅 onu öyle kabul etcen ama başkaların yanında yapmamasını söyle ona uyar diye düşünüyorum 😅
+1 yılMuhtemelen seni sevdiğinden dolayı yapıyor gerçekten bu durum senin sinirini bozuyorsa tatlı dille uyarmalısın
13 Yorumla
Soran+1 yılAksini düşünemem zaten ama hiç alışık değilim böyle şeylere bizim kız biraz deli dolu
- +1 yıl
Demek ki oda böyle mutlu oluyor, fazla sinirlenmiyorsan alttan al derim😊👍
Soran+1 yılEyvallah kardeşim
+1 yılfantazi dünyan rengarenkmiş :D bu arada kesin yaşanmıştır puanım 4/10
21 Yorumla
Soran+1 yıl4 puanı nereye verdiniz peki hocam
El şakalı video izleyin birlikte sonra de ki huylanıyorm ben ya pek sevmiyorum diye söylen ya da kardeşin varsa onunla konuşurken sinirli ol de ki sinirliyim ya nedeni sorar illa ki de ki kardeşim el şakası yaptı hiç sevmiyorum vs uydur o bi daha yapmaz asdfgh
00 Yorumla
+1 yılWhooooaaaa, bundan rahatsız olan erkek sanırım ilk sen olabilirsin. Millet sitede yokluktan kavruluyor kav... Ahahahah... Bence mantıklı, olgun biriyse bir laftan anlar. Konuşmayı dene, olmazsa sen de ona yap laubali şakalar, belki vazgeçer bu vesileyle. Öte yandan evlilik olmadan birlikte yaşamayı doğru bulmadığım için kesinlikle tasnif etmiyorum durumunuzu, başa gelen çekilir bebek. :DDD
00 Yorumla
+1 yılReis Bence Arkadaş Ortamında Yapmaz Ya Senin Yanında Seni Sevdiği İçin Öyle Yapıyordur😅😂
12 Yorumla
Soran+1 yılKanka arkadaşım eve geliyor o çaktırmadan bi taraflarımı elliyor o an yaşadığım gerilim dabbe filmlerinde yok 😂
- +1 yıl
Yav Bişey Olmaz Senin En Azından Var Elliyor Bizi Elleyen Kız Da Yok🤣🤣
- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılyapma be kızım deyiver. ay hem nolacak azıcık çimdiriversin eridin mi :))))))))
11 Yorumla
Soran+1 yılAcıyor hahaha
+1 yılBiraz fazla el şakası yapıyor bunu azaltmalı. Konuşmayı denedin mi hiç?
11 Yorumla
Soran+1 yılKonuştum fakat hiç ciddiye almıyor beni ben de kavga çıkartmayı hiç sevmiyorum sorunsuz halletmek istiyorum
+1 yılBebeğim şakacı tarafına bayılıyorum ama nadiren yap ki heyecanı kaçmasın de
21 Yorumla
Soran+1 yılHahaha dimi ya heyecanı kaçıyor ne zaman yanıma yaklaşsa anlıyorum benim abdest gidecek
+1 yılKeşke benim ki de öyle yapsa yapar zamanla tabii ama senin ki baya açık bi kız o konuda bence gayet iyi çok güzel bi samimiyetiniz var onu kibarca uyarsan bişi olmaz bence eğer hala yapmak istiyorsa kısıtla onu sadece kalçana şaplak atsın mesela ☺
12 Yorumla
Soran+1 yılSeven seviyo kanka ama ben çok huylanıyorum sadece kız arkadaşım değil kimsenin bana dokunmasından hoşlanmıyorum özellikle bi de aniden olunca
- +1 yıl
Onunla ciddi şekilde konuş baktın anlamıyor bu konuda bi süre gergin ve tripli biri ol farkına varır elbet
+1 yılBenim sevgilim olsa rahatsız olduğumu söylerim örnek olarak: seninle bişey konuşmak istiyorum ben bu el hareketlerini ne bileyim sevmiyorum yap ama çok yapma gibi gibi gibiiii
10 Yorumla
+1 yılBence bunu mesaj olarak söylemelisin yani yüz yüze değil de mesaj olarak aktarirsan seni daha çok ciddiye alacaktır. Bi de ben dilini kullanmaya özen göster
10 Yorumla
+1 yılBen de önümde eğilen biri görünce ellerim titreşime geçiyor otomatik :/ aynı sorun bende de var. Arkadaşlarım arkasını rahat dönemiyor.
21 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSoğurum net. Hersey dozunda güzel ağırbaşlı insan candır
21 Yorumla
Soran+1 yılYok kız çok iyi bir insan soğumak istemiyorum sadece bu davranışları ciddi ortamı bozuyor hahah
+1 yılİnan sana yaklaşmasa, hep uzak olsa bu hareketlerini özleyeceğine yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılOnun kişiliğini, hareketliliğini çok sevdiğinizi ama bu tarz şeylerin kendinize yapılmasından hoşlanmadığınızı söyleyin. Bunun ona olan sevginize alakası olmadığını söyleyin genelde kızlar bu tarz şeyleri duyunca beni sevmiyor diye düşünebilir.
Bence sakince anlatırsanız anlayışlı biriyse anlar en azından anlaması lazım diye düşünüyorum.00 YorumlaNe kadar itici, rahatsız edici bir durum. Bence açık açık konuş. Bir daha böyle şeyler yapmamasını söyle. Kırılırsa da kırılsın. Çocuk gibi ne o öyle el kol şakasını abartmak. Ve de üstüne küsüp gitmek. Ağır olsun biraz.
02 Yorumla
Soran+1 yılBen onu o haliyle sevdim ve benum için değişmesini beklemem saçmalık olur ama ağır olsun biraz kısmına katılıyorum
Ama bebegim ben boyle seyler yapinca kotu hissediyorum ya çok da şaapmasan mi acaba falan de ama biraz ciddi soyle tabi anlamazsa yapacak bi sey yukk
10 YorumlaBen el şakası pek sevmiyorum kusura bakma ama bu böyle de olsun bitsin ne var bunda kırılacak herkesin kişisel bir sınırı vardır sonuçta.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılsen de onun poposuna şaplağı yapıştır. şlaaaaaaak diye ses çıksın
11 Yorumla
Soran+1 yılOrucum bozulur yapamam
Gizli Üye(25-29)+1 yılKanka benim kız arkadaşımda da durum aynı hatta daha ileri seviyelere gidiyor. Bazen acaba diyorum bir korkmuyorum değil... yapacak bir şey yok böyle yapmayı seviyorsa onu değiştirme derim.
20 Yorumla
+1 yıl"Hayatım seni gerçekten çok seviyorum. Senden vazgeçmek beni öldürür. Ama kurbanın olayım artık şu el şakalarını bıraksan mı?" gibi cümleler kurabilirsin. Biri bana açıkça rahatsız olduğu şeyi söyleyip yapmamamı RİCA ETTİĞİNDE artık yapmam.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 556 cevap paylaştı. Yani ozur dilerim karismam istemem ama birlikte olmak istiyo gibime geldi
20 YorumlaSeni sevdiği ve samimi bulduğu için yapar. Hı bu hareketlerden haz almıyorum diyebilirsin.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDemekki popon güzel bir çok kız manitasının poposuna eller yani ben öyke yapıyodum birlikte gidip çişimizi yapıyoduk ortada ayıp ya da kötü bişey yok
115 Yorumla- +1 yıl
Çişinizi ayni yerde mi yapiyordunuz?
- +1 yıl
Yukarıda öyle yazmiş, ben de acaba yanlış mı anladım diye sormak istedim:)
Cevap sahibi+1 yılHee
- +1 yıl
Siz kendinizi aşmışsıniz😅
Cevap sahibi+1 yıl😂😂😂
- +1 yıl
Siz de beraber mi yaşiyordunuz?
Cevap sahibi+1 yılYok ama sürekli onun evindeydim
- +1 yıl
di'li geçmiş zaman kullandiğina göre ayrılmissiniz sanırım.
Cevap sahibi+1 yılÖldü :)
- +1 yıl
Geçmiş olsun, anıları hatirlamak üzüyor olmalı.
Cevap sahibi+1 yılÜzmezmi ama rahat uyusun benim sevdiğim elimden geldiğince ağlamamaya çalışıyorum kıyamaz bana
- +1 yıl
Benimki de başkasiyla sözlü. Ama ben ona yeterince değer veremedim bazi sebeplerden. Şimdi pişmanım ama bazi şeylerin telafisi olmuyor. Kaybedince değerini farkediyorsun.
Cevap sahibi+1 yılGeçmiş olsun
- +1 yıl
Sağ ol size de
+1 yılYaa bence çok tatlı ben çok utangaç biriyim elimden gelse bende sevgilimi öyle severim yani bence o seni öyle seviyor kimi söverek kimi döverek sever😂 "sen benimsin döverimde severimde" misali... kız arkadaşın seni döverek seviyor ikisi bir arada oh miss😂
10 Yorumla
+1 yılBu devran böyle yürümez kendine gel firdevs, de ona.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAkşam yemeğinde uygun olduğun bir vakit bence güzel bir dille onu uyarabilirsin. Canının acıdığını ve bazen abarttığını onu sevdiğini ama bu durumun canını sıktığını söylebilirsin.
10 YorumlaKarşına al hanım ben ell hareketlerini sevmiyorum yapmazsan sevinirim de
10 Yorumla
+1 yılNe kadar zor günler geçiriyormuşun meğer. Ne büyük dertler var şu dünyada oturup ağlıcam şimdi..
21 Yorumla
Soran+1 yılAllah kimseye dermansız dert vermesin kardeşim tavsiye istedim belki benim gibi hoşlanmayanlar da vardır dedim bir sürü de yorum aldım kafamda fikir oluştu daha mühim derdin varsa seni burdan yolcu edelim
- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılErkeklerin yorumları çok komik sjsjs
Elleşme kız de sjsjzj10 Yorumla
+1 yılBöyle yapan kız bulmuşsun da daha ne istiyorsun? Sende ona şakaya karşılık şaka yap, eğer şaka yapmak içinden hiç gelmiyorsa ona bir gün şakalardan hoşlanmadığını uygun bir dille anlat.
00 Yorumla
+1 yılBir bayan olarak hem cinsime yakıştıramadım açıkçası oda 3 haftadır birliktemizsiniz bune samimilik böyle evli falan olsanız hadi neyse vence biraz yavan bir insan uyarmalsin rahatsız oluyorsan ve eğer seviyorsan eğer bir hissin yoksa güzel bir şekilde uyarırsın baktin hala devam ediyor byby dersin.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYani başbaşayken normal şeyler ben Bi anormallik göremedim. Napsın kız senle tavla oynayıp naber bro falan mı desin yahu sevgilin bu normal arkadaş değil romantizmi cinselliği güzel tutmak için yapıyo işte ne var.
02 Yorumla
Soran+1 yılSadece her şeyin yeri ve zamanı var koltukta romandık romandık otururken hop diye meme uçlarına bastırıp alooo acil durum butonu mu bu dese hoşuna gider mi ya da yemek yaparken afedersin cinsellik esnasında bile şakanın peşinde
Cevap sahibi+1 yılHımmm evet ilişkide erkek olan o sanki hoş değil güzel anlarda pis şakalar
+1 yılAynı durumda ben kalmıştım ev şakasını Sevmiyorum dedim özür diledi bir daha yapmadı
12 Yorumla
Soran+1 yılBen biraz fazla düşünüyorum galiba
- +1 yıl
sen inciltmekten korkuyosn çoknsevdiğin için
Gizli Üye(30-35)+1 yılUyarmissin hala devam ediyor ayrıl başka kız mı yok ssnki hiç sevmem sevgilin gibi tipleri yılışık olurlar
10 YorumlaKız arkadaşın 😁 yapma bilader de zaten ondan sonra hayata küser yapmaz 😁
12 Yorumla
Soran+1 yılEyvallah biladerim der kapıyı çeker çıkar kanka hahaha
Gizli Üye(25-29)+1 yılBişi olmaz. Kız seviyo işte. Olmadı köpek al. tatlı olanlardan. Köpeği mıncırıcaktır kesin net çözüm!!! tatlı olsun ama!
10 Yorumla
+1 yılAma cok tatli bu ne acil durum butonu mu 😃😃 sikayet etme yaaa seviyor işte seni alışırsın merak etme ahhahaha
10 Yorumla
+1 yılBence kizmalisin yüksek sesle bişi olmaz alınırsa da bidaha yapmaz 😄
12 Yorumla
Soran+1 yılBenim bi kötü huyum çok vicdan yapıyorum ya kalbini kırarsam gözüme uyku girmez kıyamıyorum hiç zilliye
- +1 yıl
Yani öyle kizmzsan devam eder yapmaya
Gizli Üye(30-35)+1 yılKES LAN HAVA CIVA YAPIYOSUN SEVGİLİM VAR DİYE SANKİ BİZİM YOK M. Q
19 Yorumla
Soran+1 yılVar mı kanka
Cevap sahibi+1 yılvar kankaaa ayıb ettin :D
Soran+1 yılKardeşim benim 😆
Cevap sahibi+1 yıl:D :D
Cevap sahibi+1 yılmemleket nere?
Soran+1 yılAdapazarı kardeşim sen
Cevap sahibi+1 yılamasya kanka
Soran+1 yılNe fark eder hepimiz bu vatanın evladıyız be kanka
Cevap sahibi+1 yılanladım hanhaaaa :D
kızın yanında ssakın değilme parmağı atar diyeceğim de senin ki o aşamayı geçmiş :D salatalığı yağlar olduğu gibi saplar bir yerine ehe de desen oho da desen kızlığını bozar bak :D
00 Yorumla
+1 yılİlişki saçma görünüyor. Ayrı dünyaların insansınız. Gel gör çok uzun soluklu olmaz, terkedilirsin
01 Yorumla
Soran+1 yılHayırlısı olur inşallah ilişki demek biraz da fedakarlık demektir ben onun kalbini kırmamak için burda milletin iğrenç cevaplarına dahi katlanıyorum terkedilirsem de yapacak hicbir şey kalmamış demektir napalım
+1 yılyüzün ile uyarabilirsin yüzünü keyifsiz bir şekile yap o zaman sana baktıgı zaman elledigi zaman seni anlar sözle yaparsan sana darılır :)
00 Yorumla
+1 yılUyarsanda yapar bence eğer yapmazsada mutsuz olur.. alışmayı dene ama zor alışırsın yinede tatlı dille söyle.. erkek adama böyle şeyler yapılmaz de
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 374 cevap paylaştı. sorun sende demek ki bir yerde yanlışın var dikkat et sana el şakası yapıyorsa sende yapmaya başlamalısın
00 Yorumla
+1 yıldirekt söyle hoşlanmadığını isterse kırılsın hoşuma gitmiyor sonuçta.
04 Yorumla
Soran+1 yılSen olsan kırılacak olsa bile söyler miydin yani
- +1 yıl
söylerdim
Soran+1 yılBen hiç kıyamıyorum onun saçının teline kurbann
- +1 yıl
abartma kanka sende hapsjso allah allah
+1 yılAy yapsın ne var bunda, sende ona yap
34 Yorumla
Soran+1 yılSana yapılsa hoşuna gidermiydi
- +1 yıl
Yani sevgilimse gider, samimiyet sonuçta
Soran+1 yılBilmiyorum sürekli yapmak bana çok abes geliyor
- +1 yıl
Sende ona yap rahatsız edene kadar o zaman azaltır
- Devamını Gör (118)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer