Sevmekten vazgeçtim demişti. Nasıl tepki vermem gerek?

Flört ettiğim çocuk bana en başta ilişki istemiyorum hep üzüldüm uzulmek istemiyorum dedi. sevmekten vazgeçtim bu yüzden senden uzaklaşıyorum diyerek bitirmek istemişti önceden. Ben de ilişki olmadan devam ederiz demiştim konusmaya devam ediyorduk. Farklı şehirlerdeyiz aramızda 3 saat var ama ailesinin evi var burda. istediği vakit gelebilir bana mesafeyi sebep sunarak bitirmek istemişti. Ben yanına gittim 3 gün birlikte çok güzel vakit geçirdik beni seviyordu diyebilirim yani. Arkadaşlarina hep anlatmış beni. Tanıştırdı hatta. Ben eve döneceğim gün başladı mesafeli davranmaya. Yüzü düştü falan. Mesajdayken de soğuk yazıyor hiç mesaj atmıyor. Noldu diyorum bisey yok diyor. Napacam bilmiyorum. Nasıl tepki vermem gerek. Bana sevgiyle sarılan bakan çocuk birden böyle yapmasını kaldıramıyorum
Sevmekten vazgeçtim demişti. Nasıl tepki vermem gerek?
Cevapla