Kendimi çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım lütfen bana yardım edin?

Hayatımda her şey yolundayken bile hata yapmış gibi hissediyorum ve ağlama krizlerine giriyorum resmen. Erkek arkadaşımla olan ilişkime yansıyor hepsi kendimi o kadar kötü hissediyorum ki onunla tartışıyoruz bu yüzden. İlişkim de beni çok yıpratıyor o zamanında beni üzmesine rağmen yanlışlıkla ben onu üzerim diye o kadar vicdan yapıyorum ki ya ona karşı yanlış davranıyorsam diye krizlere giriyorum. Hayatımda ne varsa soğudum. Uyanıyorum ve sadece tüm gün yatıyorum. Film bile izleyemiyorum çünkü ansızın bi fevrilik geliyor bıkkınlık geliyor ne varsa kırmak parçalamak istiyorum kendim de dahil. Ne yapmam gerekiyor inanın bilmiyorum artık. Allah aşkına bana bir akıl verin. Tek sorunum ilişki değil hayatımda yanlış giden hir şey var ama anlayamıyorum.
Kendimi çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım lütfen bana yardım edin?
Cevapla