Lezbiyen miyim yoksa biseksüel miyim anlayamıyorum?

Uzun zamandır her yerde kendimi lezbiyen olarak tanıttım ama şu sıralar erkeklerde kadınlar kadar olmasa da çekici gelmeye başladı. Aslında erkekler diyemem yani örnek verilebilecek sayı da erkek, hepsi değil. Örnekte veriyim dile getirmişken: quackity, Benji Krol, Eren Jeager, Armin Arlert, Min Yoongi tarz ünlüler (içlerinde anime karakterleri de var haberiniz olsun). Örnek verdiğim erkeklerin her yanını seviyorum, tip mi dersiniz, kişilik mi dersiniz, seviyorum. Bana kadın sorarsanız 1000 tane örnek sayabilirim, erkekler gibi kısıtlı değil. Yani sadece bu erkekleri beğeniyor da olabilirim, aşk gibi değildir belki diye düşünüyorum. Zaten örneklendirdiğim erkek sayısı çok az ve "Ben erkeklerden de hoşlanıyorum." gibi bir cümle için yetersiz kalır. Sizce biseksüel miyim yoksa sadece lezbiyen mi? hala çözemedim.
Lezbiyen miyim yoksa biseksüel miyim anlayamıyorum?
Cevapla