AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
172Cevap
bence hayatını kur. o kişi karşına çıkınca ayaklarının üzerinde duran biri ol. ikiniz için güzel olur.
Devir değişti artık. Eskiden 18’e gelen ya da gelmeyeni hemen evlendiriyorlardı. Şimdi 30 yaş idealleşti evlilik için
Hayir ama. secici olmaya basliyosun beyenmiyorsun bence kariyer ve aak binarada gider bunu yapabilirsin
Neden başka insanların sözlerine bu kadar takıksınız her insan bir mi yahu her kesin nasibi kaderi aynı mı? 20 lerde düzgün insan mı bulmuş herkes? kim mutlu bulduğu insanlardan peki düzgün mü çıkmış hepsi ne saçma şeyler yahu elalemi duymayın
Kadınlar yanlış erkeklerden darbe yiyince bütün erkeklere ileri ki zamanda düşman kesiliyorlar. Bunun yaşla alakası yok bence bulursun. Azcık çekiciliğin varsa bu ülkede hiç bir kadın bekar kalmaz.
Yalan söylüyorlar. Hele şu devirde erkekler de kadınlar da artık 28-30da evleniyor. Malum herşey zor, iş bulmak filan
Hangi sayıyı ne ile çarptılar da bu 30'u buldular? Bilimsellikten uzak deli saçması, işsiz güçsüz insanların ortaya attığı laflar işte..
Beklentilerinize ve hayat şartlariniza uygun kişiyi, acilariniza ve hayat görüşünüze paralel olgunlukta buldugumuzda yaşın pek bir önemi de kalmaz.
30'dan sonra niye bulamasın canım yani, genç duruyorsa ve kendinden küçükle anlaşabiliyorsa, no problem.
Düzgün insan değil de, yaş ilerleyince seçici olmaya başlıyor insan. O açıdan biraz sıkıntı ama yaş doğru kişiyi bulmakta sıkıntı yaratmaz.
29 yasindayim. Tanıdığım. En düzgün insanla 1 yil önce tanıştım. Ama bilin bakalım neden olmuyor... Evet ben erkenden evlendim düzgün sandığım biriyle ama sahtekar yalancı çıktı.
Yanlış zamanlarda doğru insanlar,
Doğru zamanlarda yanlış İnsanlar 😏😏😏
@Ruhsuz27 malesef
Hayırlısı olsun ne diyelim be.
Bırak 30 yaş ve üstü bu devirde düzgün insan bulmak öyle ya da böyle zor canım
Sadece erkenden evlenmen için diyorlar ki bence ideal evlenme yaşı 28-30 arası
Ama sadece sana göre öyle
@hızliadamm Haklı olabilirsin. Daha 18 yaşında olmama rağmen ve liseyi bile bitirmemiş olmama rağmen baskılar başladı bile. Ben ve kardeşlerimin tek kurtuluşu çirkefleşmek. İşe de yarıyor. Bundan gelin olmaz deyip bizi salıyorlar.
Bence şuanda 30 yaşlarında evlenmek normal çünkü anca iş güç , düzen o yaşlarda oturuyor.
Önce bulabileceğinle ilgili bi garanti yok ki, belli olmaz bu
Çok saçma 30 üstü insanlar düzgün değil mi ya da 30 yaşından sonra insanlar bozuluyo mu
Sadece 30undan sonra kararsız oluyorsun evlilik konusuna diye duydum yoksa niye bulamayasin ki
Bu saate kadar duzgun biri cikmadiysa cikmasin bence hic. Obur turlu dokunur hele evliyse.
30 dan sonra düzgün insan bulup istemeyenlerde var =))
Kimsenin sözüne bakmamanızı tavsiye ederim. Herkesin hayat tecrübesi aynı işlemiyor
Asla ama asla dogru degil bence böyle degersix durumlara sözlere takılmamalısın
düzgün insan olursan düzgün insan seni bulur. ya da bulamaz bilmiyorum :D
İkisi bir arada da olabilir ama tercih meselesi. Ayrıca 30 çok dagec bir yaş değil.
Yanlış, asıl 30 dan sonra bulursun çünkü karakteri oturmuştur.
Asıl 30dan sonra bulursunuz.. Çünkü olgun erkek herzaman ne yaptığını bilen kişilerdir efendim..
Kariyer sıkıntı ya
Artık normal adamda beğenmezsin
Kısır döngüsü olur
30dan önce ee doğru insan yok ablacım doğru insan diye bisii yok unut sen onu
Ne alaka ya düzgün insan bulmak zor hangi yaşta olursan ol yani
Ben 30undan sobra oturaklasip duzgunnolup dusunur hale geldim
30 a kadar bulduğun tecrübesiz olur
30 dan sonrası olgun ve ayakları yere sağlam basar
30lu yaşlarda adam olan oluyo olmayanda 80nine kadar öyle kalıyo yani daha rahat bulursun
Toplumda kimse bir halt olamadığı için evlenir takılma kadınsın 50 ye kadar her zaman alıcın var
Her zaman her yaşta aşk yaşanır. İş ki iyi insanlara denk gelirsin.
Kısmen evet gibi duruyor düzgün insandan ziyade istekler çerçevesinde birini bulmak güçleşir.
Bence 30 dan aşagısı yani yeni kuşak dediğimiz çocuklar saygı hurmet nedir bilmeyen insanlar. Bizim zamanimiz da saygı vardı sevgi vardı hoşgörü vardı. Ama gel gorelim ki yeni nesil bunların hepsini ortadan kaldırdı
Doğru değil, nefes aldığımız sürece umut hep var.
"Durdu, durdu turnayı gözünden vurdu"da derler..
Biz olumlu olanı düşünelim her zaman için.
Ayrıca hayatımızda illa birisi olacak diye de bir kaide yok. Bazen olmaması da hayırdır
Yanlış kimin düzgün kimin yamuk biri olduğu hiç belli olmaz ama ağaç yaşken eğilir bir yaştan sonra bazı şeylerde zor gelir insana.
Her yaş için öyle malesef çok seçiciyiz erkekler için fiziği düzgün olsun güzel olsun vs vs deriz kadınlar fiziği güzel olsun arabası olsun yakışıklı olsun vs vs bir sürü şart koyarız çoğumuz için geçerli bu
doğru insan bulamazsın derken 30 dan önce buluruz da neden 30 dan sonra bulamayalim gözümüz mu kör olacak 😂😂aslında bu söyle belirli bir zaman sonra insan olgunlaşır ve herkesi hayatına koymaya layık görmez bu böyledi.
Yanlış ancak yaş ilerledikçe seçicilik artıyor bu zorlaştırıyor
Ben 32 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç kız arkadaş bulamadım bu yaştan sonra da bulamam zaten
Ne alaka? Ben 27 yaşındayım evlenmeyi düşünmüyorum 32-33 e kadar. O yaşa gelince de 24-25 yaşknda bakacağıma 30-31 yaşında kariyerli kadınlar daha bi cazip olur. Toplum namus ve evde kalmış baskısı yüzünden millet ne der acaba diye diye yaşıyamıyoruz
şu an 37 yaşındayım bekarım, şimdiki aklım olsa 25 yaşını geçmeden evlenirdim.
Niye?
Merhaba,
Bence yanlış tam tersi daha olgun oluyorlar.
Doğru değil bul bi çıtır genç anca iyi gelir sana slsls
30 dan öncekiler çok mu doğru sanki öyle olsa hayatında şu an biri olurdu. Demekki yok öyle birşey
Asil 30 dan sonra kendini bilir ona göre seçim yaparsın o yaştan sonra insanlarin evlenmemelerinin sebebi ise akıl başa geliyo. Çoğunluk tercih etmiyor.
çünkü artık olgunlaşmaya başlıyorsun ve beklentilerin değişiyor anlayışın ve tahammülün azalıyor bence yapığı seyler ya çocukça geliyor ya da mantıksız
Önemli olan; sağlık ve bağımsızlık... Gerisi teferruat...
Alakası bile yok erken evlilik de hata ihtimali çok daha fazla
Daha seçici olacağın için birini bulma şansın oldukça azalacak. Şu an ki aklım olsa hiç evlenmem.
Otuzun altındakiler bulmuşmu sor bakalım kimin ne zaman hayatına nasıl biri girer karşısına nasıl biri çıkar kimse bilemez
Doğru kardeşim , sen elindeki adam gibi adamı tutma terk et sonra düzgün adam bulamazsın. Bulamazsın hepsini öldürdünüz onların.
Evet gerçeklik payı çok yüksek yaşın daha fazla ilerlemeden bul koca adayını 😊😊
Kaderinde ne varsa o olur. Genç evlenenlerin hepsi çok mu iyi sanki
Yaş ilerledikçe insan ne istediğini daha iyi biliyor. Lagaluga bunlar
Asil 30 dan sonra duzgununu bulursun dusunceleri oturmus isi gucu oturmus akli basinda insan olur 30 undan sonra bir cogu
Şöyle o söz secici olursun o yaşda diye söyleniyor. Mesela görmüş geçirmiş bir insan kolay kolay kanmıyor ondan o lafı diyolar. Ayrıca çoğu insan küçükken evleniyor boşanıyor önemli olan düzgün insanın cıkması oda bu devirde zor
Yanlıs çünkü o yaştaki kişilerin çoğunda beğenmemezlik başlıyo ve bu beğenmemezliği olanlar böyle diyenlerdir.
Ben bunun kadar saçma bir düşünceye hiç rastlamadım. Sizi kıskanıyorlar efendim. Eğer söyleyen aileniz ise onlar da dar görüşlüdür diyorum
Her yaşta düzgün insan var ama insankar düğüne meraklı işte acele ettiriyorlar sen en iyisi iyi bir yere gel ve öyle evlen