Stajda bir çocuk var ondan hoşlanıyorum sanırım. Fakat mesaj atmıyor. Taktik verir misiniz?

Ya ne yaptıysam bir türlü mesaj attıramıyorum. Numarası falan var. Wpdan bir kez konuştuk. Çocul çarşamba günü yazdı en son. Mesajıma görüldü bile atmadı. Bende üstelemedim. Çok yakışıklı açıkçası. Ama bende iyiyim yani. Kendimi beğendiğimden değil. Objektif yaklaşıyorum. Beğenilmeyecek birisi değilim. Çok hoş bir çocuk. Ama bir kusurum mu oldu diye düşünüyorum. Offf yaa napıcam :(
Stajda bir çocuk var ondan hoşlanıyorum sanırım. Fakat mesaj atmıyor. Taktik verir misiniz?
Cevapla