Eski sevgilim görüşmek istiyor napmalıyım lütfen detaya bakınız?

3 yıllık bir ilişkim vardı 2 ay önce sevgilimin benim için bir şey yapmadığını farkedip olay çıkarttım öfkeyle öyle öfkelenince de içimizde bir şeyler bittiğini düşünüp ayrıldı ben defalarca açıklama yaptım öfkeyle oldu asılında niyetim sadece aklını başına getirmekti pişmanım o şekilde ifade ettiğim için vs vs diye konuşmaya çalışsam da buna hiç müsade etmedi unutursun yaa şeklinde alaycı cğmleler kullandı birkaç gün önce arayıp yüz yüze görüşmek istediğini söyledi ben de teleefonda söyle mantıklı değil yüz yüze görşmemiz dedim fakat düşünmemi istedi. Napmalıyım sizce? Yakın arkadaşlarım hep git ama süründür diyor gidersem nasıl süründürücam ki? (uzun süre sonra ara ya da ayağına çağır vs gibi öneriler geldi) lütfen fikirlerinizi esirgemeyin
Eski sevgilim görüşmek istiyor napmalıyım lütfen detaya bakınız?
Cevapla