Eskiden 2 yıl önceden kız arkadaşım vardı sevgili değildik sürekli atışır ve tartışırdık birbirimize çok sinirlenirdik birkaç ay geçtikten sonra yanıma gelip hiçbir şey olmamış gibi selam verdi ama bende ona çok kızgındım hiç cevap vermeden yanından uzaklaştım ertesi günde birbirimizin yüzüne bakmayıp selam vermedik ama şimdi pişmanım onu keşke anlayıp dinleseydim elimdeki fırsatı kendim ittim sürekli onun fotoğraflarına bakıyorum keşke konuşmadan gitmeseydim sohbet etseydim artık ondan hoşlanmaya başladım bazen rüyamda bile görüyorum ben tekrar nasıl konuşup itiraf edebilirim ve instagramdan nasıl istek yollayabilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Benim hiç sevgilim olmadı ne yazık ki
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer