Merhabalar 28 yasindayim calisiyordum ama Şu an calismiyorum,5 bucuk aylik hamileyim.
Acikca konusacagim cunku artik bir sekilde bir yere yazmak icimi dokmek istiyorum. Daha evvel basimdan bir nişan gecti yani yillarca sevgiliydik tam evlenmek uzereyken bitti olmadi aileler arasindan aşilmayacak problemler cıktı.
Annemle babam hakli olarak ( cok buyuk sebepleri vardi ) onunla evlenirsen biz yokuz sen bilirsin dediler ve ayrildik cok zor oldu cok cok zor. Bi sekilde hayatima devam etmeliyim dedim artık herkes tarafindan evlen baskisi basladi sirf unutmam icin.
Daha sonra esimle evlendim kültürlu ve zengin bi ailesi var, kendinin hic bir seyi yok 36 yasinda babasinin sirketinde calisiyor... En basinda hersey guzel gibiyken simdi berbat , beni sevmiyor , ben onu seviyormuyum bilmiyorum... Mutsuzum , üzgünüm hataliyim ama olan oldu.
Eşim son zamanlarda eve alkollü ve gec geliyor. Evdede alkol kullaniyor her sabah boş sise topluyorum.. Öglen kalkip gidiyor , gece yarisi geliyor gun icerisinde bir kac kez ariyor o kadar ben hic aramiyorum fazla konusmuyorumda..
Beni aldatiyor bunu hissediyorum, hatta kimle oldugunu bile tahmin ediyorum, hakettigimi dusunuyorum eski nisanlimla herseye ragmen devam edebilirdim , o beni el ustunde tutardi her zaman , en ufak mimigimden ne demek istedigimi anlardi bende onun.
Boşanmak istiyorum kurtulmak istiyorum ondan nasil yapacagim bilmiyorum.😒😒
Acikca konusacagim cunku artik bir sekilde bir yere yazmak icimi dokmek istiyorum. Daha evvel basimdan bir nişan gecti yani yillarca sevgiliydik tam evlenmek uzereyken bitti olmadi aileler arasindan aşilmayacak problemler cıktı.
Annemle babam hakli olarak ( cok buyuk sebepleri vardi ) onunla evlenirsen biz yokuz sen bilirsin dediler ve ayrildik cok zor oldu cok cok zor. Bi sekilde hayatima devam etmeliyim dedim artık herkes tarafindan evlen baskisi basladi sirf unutmam icin.
Daha sonra esimle evlendim kültürlu ve zengin bi ailesi var, kendinin hic bir seyi yok 36 yasinda babasinin sirketinde calisiyor... En basinda hersey guzel gibiyken simdi berbat , beni sevmiyor , ben onu seviyormuyum bilmiyorum... Mutsuzum , üzgünüm hataliyim ama olan oldu.
Eşim son zamanlarda eve alkollü ve gec geliyor. Evdede alkol kullaniyor her sabah boş sise topluyorum.. Öglen kalkip gidiyor , gece yarisi geliyor gun icerisinde bir kac kez ariyor o kadar ben hic aramiyorum fazla konusmuyorumda..
Beni aldatiyor bunu hissediyorum, hatta kimle oldugunu bile tahmin ediyorum, hakettigimi dusunuyorum eski nisanlimla herseye ragmen devam edebilirdim , o beni el ustunde tutardi her zaman , en ufak mimigimden ne demek istedigimi anlardi bende onun.
Boşanmak istiyorum kurtulmak istiyorum ondan nasil yapacagim bilmiyorum.😒😒
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer