Erkeğin maaşı kadından çok olacak, kadın 1.50 olsa bile erkek 1.90 olacak, kadın illa zarif olacak erkek geniş ve güçlü olacak, kadının statüsü erkekten düşük olacak erkek büyük statülü olacak. Ben hep bunu gozlemledim. Bunun tersi olan da tek evlilik ya da birliktelik görmedim yani.
Evet haklısın
Hayir değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Elbette...
Bu her alanda böyledir.
Erkek daha güçlü olmalı, maddi açıdan daha güçlü olmalı vs...
Çünkü kadın, daima erkeği tarafından sahiplenilmek, onun çemberi altında güven içinde hissetmek ister.
cut.
Maaş, meslek, statü gibi konularda bi beklentim yok. Onun dışında haklısın.
150 sin 190 mı istiyorsun mesela 😅
Hayır 190 beklemiyorum ama benden uzun olsun yanında kendimi güvende hissedeyim istiyorum. Zaten boyum kısa olduğu için nerdeyse bütün erkekler benden uzun 😄
Boyun kaç , 177 erkek iyi mı mesela?
Benim boyum 158, onun yanında rahatça topuklu ayakkabı giyebileceksem sorun olmaz
Ben topuklu ayakkabı bilmiyorum pek kadın olmadığım için 177 iyi mı söylersen sevinirim 😂
Ama görüşünü söyle alinmam
Normal herhalde ama genelde 180 istiyorlar 🤷🏻♀️🤭
3 cm için mi tüm her şey. Sanırım sende 180 istiyorsun 😂
Yoo ben boy kriterimi söyledim 😌
Anladım iyi gunler. Az önce internetten baktım m topuklu boyu genelde maks 10 cm , beni geçmen için yaklaşık 20 cm topuklu lazım sana o zaman 177 iyidir. Hadi iyi günler 😂
Aksini söylememiştim zaten, iyi akşamlar ☺
Eşimden çok maaş alıyorum, boyum ondan uzun, hatta fiziken eşimden daha güçlüyüm. Aşkımız da bi o kadar güçlü. ❤
Keşke kendileri kezbanlıktan kurtulabilseydide sonra bizleri yargılasaydılar
Hipergami deniyor dostum zaten buna.
Eşitlik bahane anlayacağın
O ne lan hiç duymadım
Kadın yaratılışı gereği iyi sperme ulaşmaya çalışır burda da ya kendini ya da çevresindeki erkekleri baz alır, yani gayet normal
Yooo
Ne yazık ki öyle neden inkar ediyorsun ki