Kadınlar hep erkegin özelliklerinin üstün olmasını mı ister?

Erkeğin maaşı kadından çok olacak, kadın 1.50 olsa bile erkek 1.90 olacak, kadın illa zarif olacak erkek geniş ve güçlü olacak, kadının statüsü erkekten düşük olacak erkek büyük statülü olacak. Ben hep bunu gozlemledim. Bunun tersi olan da tek evlilik ya da birliktelik görmedim yani.
Evet haklısın
Hayir değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kadınlar hep erkegin özelliklerinin üstün olmasını mı ister?
Cevapla