Biz erkekler herşeyi farklı mı anlıyoruz?

Dün baldız misafirimizdi sabah onu kayınpederlere bıraktım. Evden çıkarken aaa enişte ayakların ne kadar büyükmüş dedi.. eşimle beraber gülüştüler. Yolda giderlkende.. alınma enişte şaka yaptık. Ayakları büyük olan yere sağlam basar dedi. Derkende pis baktı bana İnerkende korona geçsin öperim eniştemi dedi. Ben mi baştan sona yanlış anladım?
Güncellemeler
+1 yıl
Yaa ciddi düşündüğü sevgilisi var ! Pislik ya nerden pis pis gülümsedi. Aklımdan çıkmıyor
Biz erkekler herşeyi farklı mı anlıyoruz?
Cevapla