Erkek arkadaşımla ayrılalı 12 gün oldu.
Ben 22 o 24 yaşinda. Flort döneminde sürekli benimle ilgilenen peşimden koşan ne yaparsam yapayım bizim için çabalayan biriydi mizah anlayışımız muhabbetlerimiz her sey uyumlu ilerledi ara sıra tartıştık konuşmadık zorlayıcı bir flört dönemi oldu 6 ay kadar sonrasında sevgili olduk ve 8 ay beraberdik ilgisi azaldı son zamanlarda ama hep konuşarak çözmeye çalıştım.
Korona çok etkiledi yaşamını kendine zaman ayiramiyordu gorusmelerimiz azaldı ama hep özlediğini beni görmek istediğini söyler yanıma hep gelirdi babasına kanser teşhisi kondu ve onu kemoterapi sonrası çok kötü anlarda gördü gelecek kaygısı falan derken benden geri durmaya başladı onu anlamak için çok uğraştım.
Zor zamanlar geçirdiğini ve hiç bir şeye tahammülü kalmadığını söyledi benim üstüme gelme boğma yazma çok gibisinden şeyler söyledi peki dedim onun istediği gibi olsun diye çabaladım iyi hissetsin zor zamanında yanında oliyim istedim. O benimle ilgilenmesene onunla konuşup aramak istedim fakat bana sonrasında bunları yapma normalde böyle bu kadar ilgili davranmazsin boyle olma falan dedi.
Sonrasında bir gün onun bu soğukluk ve umursamazligina dayanamadım ve sitem ettim ve bi ayrılık konuşması yaşandı, bu konuşma ardından yüz yüze görüştük ve hiç bir sey olmamış sorun yokmus gibi davrandı bende sorgulamadım o gün sarıldı elimi tuttu bir kaç gün sonra bana artık eskisi gibi hissetmediğini söyleyerek bir mesajla ayrıldı aradım telefonları açmadı ilk sonrasında böyle bir mesajla ayrilinmiycak bir insan olduğumu ve kendine güvenip o telefonu açmasını söyledim sonrasında açtı ve bana dayanamıyorum senin üzgün sesini duymaya, ağladığını düşünmek istemiyorum, bizim ilişkimiz ciddiydi bu beni korkuttu gibisinden bir şey dedi zaten burda bi sendeledim 8 ay geçmiş yeni mi bu düşünceni anladın demek istedim ama telefonu kapattıktan sonra düşünebildim bunu, senin beni çok sevdiğini ayrılmak istemediğini ne kadar çabaladığını biliyorum ama seni üzüyorum böyle, sana günaydın yazmayı unuttum bu sabah falan dedi. Yinede olabilir insanlar bazen rutinden bikabilir diyip düzeltmek istedim ama bi sonuca bağlanmadı, o akşam4045 dk sakince konuşup ayrıldık sadece konusma sonunda soyledikleri kirdigi icin gozumden yaslar akmaya basladi yapma boyle dayanamıyorum diyerek telefonu kapadi bir kaç saat sonra mesaj attı ne olacağını bende bilmiyorum seni böyle üzmek istemiyorum inan uyku uyuyamiyorum diye cevap vermedim bu mesajına. Ertesi gün harici bana her gün yazdı sayılır napiyosun nasılsın diye cevap vermediğimde neden yazmıyorsun dediği bile oldu seni özledim yazıp görüşmek istediğini bile söyledi hâlâ ben özledim yazsam bende der 1 2 gün akşam uyumadann önce arayıp 1saate yakın benimle konuştu sorunlarıni anlattı birbirimizi konusurken güldürdük hiç bi sorun yokmuş gibi.
Çok uzun yazdim biliyorum ama ben artık onun bu davranışlarına cevap aramaktan çok yoruldum ne olacağını bilmiyorum ne yapmam gerektiğini de fikirlerinize ihtiyacim var.
Ben 22 o 24 yaşinda. Flort döneminde sürekli benimle ilgilenen peşimden koşan ne yaparsam yapayım bizim için çabalayan biriydi mizah anlayışımız muhabbetlerimiz her sey uyumlu ilerledi ara sıra tartıştık konuşmadık zorlayıcı bir flört dönemi oldu 6 ay kadar sonrasında sevgili olduk ve 8 ay beraberdik ilgisi azaldı son zamanlarda ama hep konuşarak çözmeye çalıştım.
Korona çok etkiledi yaşamını kendine zaman ayiramiyordu gorusmelerimiz azaldı ama hep özlediğini beni görmek istediğini söyler yanıma hep gelirdi babasına kanser teşhisi kondu ve onu kemoterapi sonrası çok kötü anlarda gördü gelecek kaygısı falan derken benden geri durmaya başladı onu anlamak için çok uğraştım.
Zor zamanlar geçirdiğini ve hiç bir şeye tahammülü kalmadığını söyledi benim üstüme gelme boğma yazma çok gibisinden şeyler söyledi peki dedim onun istediği gibi olsun diye çabaladım iyi hissetsin zor zamanında yanında oliyim istedim. O benimle ilgilenmesene onunla konuşup aramak istedim fakat bana sonrasında bunları yapma normalde böyle bu kadar ilgili davranmazsin boyle olma falan dedi.
Sonrasında bir gün onun bu soğukluk ve umursamazligina dayanamadım ve sitem ettim ve bi ayrılık konuşması yaşandı, bu konuşma ardından yüz yüze görüştük ve hiç bir sey olmamış sorun yokmus gibi davrandı bende sorgulamadım o gün sarıldı elimi tuttu bir kaç gün sonra bana artık eskisi gibi hissetmediğini söyleyerek bir mesajla ayrıldı aradım telefonları açmadı ilk sonrasında böyle bir mesajla ayrilinmiycak bir insan olduğumu ve kendine güvenip o telefonu açmasını söyledim sonrasında açtı ve bana dayanamıyorum senin üzgün sesini duymaya, ağladığını düşünmek istemiyorum, bizim ilişkimiz ciddiydi bu beni korkuttu gibisinden bir şey dedi zaten burda bi sendeledim 8 ay geçmiş yeni mi bu düşünceni anladın demek istedim ama telefonu kapattıktan sonra düşünebildim bunu, senin beni çok sevdiğini ayrılmak istemediğini ne kadar çabaladığını biliyorum ama seni üzüyorum böyle, sana günaydın yazmayı unuttum bu sabah falan dedi. Yinede olabilir insanlar bazen rutinden bikabilir diyip düzeltmek istedim ama bi sonuca bağlanmadı, o akşam4045 dk sakince konuşup ayrıldık sadece konusma sonunda soyledikleri kirdigi icin gozumden yaslar akmaya basladi yapma boyle dayanamıyorum diyerek telefonu kapadi bir kaç saat sonra mesaj attı ne olacağını bende bilmiyorum seni böyle üzmek istemiyorum inan uyku uyuyamiyorum diye cevap vermedim bu mesajına. Ertesi gün harici bana her gün yazdı sayılır napiyosun nasılsın diye cevap vermediğimde neden yazmıyorsun dediği bile oldu seni özledim yazıp görüşmek istediğini bile söyledi hâlâ ben özledim yazsam bende der 1 2 gün akşam uyumadann önce arayıp 1saate yakın benimle konuştu sorunlarıni anlattı birbirimizi konusurken güldürdük hiç bi sorun yokmuş gibi.
Çok uzun yazdim biliyorum ama ben artık onun bu davranışlarına cevap aramaktan çok yoruldum ne olacağını bilmiyorum ne yapmam gerektiğini de fikirlerinize ihtiyacim var.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer