Hiç hoş durmuyor. Mesela 150 kız 170 erkek. İki yer mantari gibi aynı, erkek 180 kadın 150 daha hoş bence , çok yakışıyor :)
Katılıyorum görüntü olarak öyle
Katılmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Katılıyorum bence de arada ne kadar boy farki olsada çok minnoş gözüküyorlar
Aynen senin boyun kaç :)
164 cm
Ben 154 çok kısayim ya :(
1.98 erkek nasıl?
Çok boş konuşmuşsun sana ne milletin boyundan boy değil işlev önemlidir.
Herkes boyuna gitsin 150 nin 180 le ne işi var?🤨 arada bi 10-15 cm oynasında 30 cm fazla ya kızı gibi aynı
Şu hobbit ve maymundan hallice tiplerin bu görüşleri beni öldürüyor ya çok gülüyorum :D :D :D
bana da 30 cm cetvel kadar aralık itici geliyo 1.80 erkeğe 1.70 kız gider kısaya kısa uzuna uzun
Kısa boylu kız ve erkek ilişkisi bende çok eğlendikleri izlenimini uyandırıyor 😂
ben de 1,70im ve yer mantarıyım yani öyle mi? senin ben zihniyetini s. keyim
Kısasın ama
napim kısaysam benim suçum mu? ben mi istedim böyle olmayı. tam bir ap*talsın
Seni suçlamıyorum ki ne alakası var
boyumuz üzerinden bize hakaret edemezsin. haddini bil
Bende kısa bir kadınım. 154 üm. Niye boyun yüzünden hakaret edeyim sana? , sakin ol lütfen çok gerginsin.
170 kısa diyon kendin 150 a*k m*alı
Ulan 1.70 boy var anca 1.50 hatun olur diyoruz. Onlar bile dönüp sümük atmıyor.
Bence uzun kadınlara karşı şansın daha fazla
aynen 155 kız olsa ahhh bayılıyorum onlara
ben 183
150 kıza 170 erkek fazla bile. o neyin kafası. kız erkeğin bacağı kadar olunca daha itici asıl
1.50 kıza 1.70 erkek uzun bile kız zaten topuklu giyse anca 1.60 olur tabii 10 cm topuklu da yürüyebilirse
Bu sitede kısa boylu erkekleri gömen bir tayfa var nedense
Kısa boylu erkeklere ne dedim ya Allah aşkına
mantar demişsin 150 kıza bile layık görmemişsin kimle evlenecek pardon bunlar?
E banane?
İki tane kısa boylu kız eksilemiş beni 185 buçuk kızlar boyum :D
Kanka bu soruyu soran troll amacı kısa boylu erkekleri aşağılamak bende biliyorum artık
Sanane insanların ilişkilerinden sana mı soracaklar sen sevmiyorsun diye sevmemek zorunda değiller boş yapma
Kısa boylu erkekle uzun kızda yakışmıyor
Yakışıyor
Bence :)
Yok artık
Nasıl yok artık. 170 lik koz 170 lik erkek güzel gözükür bence
Yani benim boyum 1.71 ve asla 1.65 üstü kızla birlikte olmam
Mesela benim boyum 1 70 Bende 1 85 altı biriyle olmam
Sana fikrini soran olmadı
Sana da soran olmadı neden yorumuma yanıt verdin o zaman
Yukarıdaki kıza cevap verdim
1.80 ve 1.50 de deve cüce gibi gözüküyor :d
Bence çok sevimli gözüküyor :)
Boyum 180 ve katılmıyorum, fazla cucesin 😕
Yine kısa boylu erkekleri gömen tayfa gelmiş
Eşim 173 ben 149 çokta yakışıyoruz
187 işine yarar mı
Harika bir boy
Biliyorum 😂😂😂
Geniş omuz varsa , biceps falanda varsa güzel yani.
Senin boyun kaç
1.54 😔
Oooo hiç surat asma bence benim gibi uzun boylu erkeklerin tercihi genellikle senin gibi kısa boylu kızlar olur
Onu da biliyorum yani 😅 öyle zaten. Sağol ama tekrar söylediğin için :)
Rica ederim hele bide böyle ufacık tefecik ellerin vardır tam sevmelik 😂😂
Aynen zaten bana teklif eden 180 altında erkek olmadı yani, boyumla dalga geçenler de hep 175 lik erkeklerdi z uzun erkekler hiç dalga geçmezdi mesela, ilginç :d
Ya insanların dış görünüşü ile dalga geçmek zaten karakter eksikliği bilmiyorum bende kısa severim ne güzel ya böyle sarılınca cebime gircek gibi olur işte
Evet öyle. Kısa erkekler kısa kadın gibi değil ki beğenilmiyor , biz beğeniliyoruz kendi utanilacak hallerine bakmadan dalga geçiyorlar 😅
Eee yok mu uzun bı sevgilin 😂😂
Vallaha hepsi 180 üstündeydi, şu anki 182 :) var yani
Allah mutlu etsin kıymetini bilsin öyle söyle 😂
Sağol söylerim de uzun erkekler neden kısa kadın sever? 170 lik at gibi kızlar güzel gelmiyor mu mesela , biraz anlatsana? :)
Burdan anlatmasam aslında daha iyi 😂😂😂
Buradan anlat yoksa hiç anlatma :)
Başka bi yerden anlatayım mi diye bişey demedim ki zaten 😂
Anladım problem yok 👍 :)
Ufacık tefecik olduğunuz için uğraşmayı seviyoruz sarılınca güzel oluyo sonra çoğunuzun boyntakintisi oluyo yan yana yürürken kaldırıma çıkıp sen aşağıdan yürü diyosunuz gibi şeyler diyebilirim sarılınca kayboluyosunuz
Benim sevgilim de daha eril hissettiğini söylüyordu mesela kısa boy kadına yakisiyormus
Yok boy kadına yakışır yakismayan bişey değil nice uzun olup su kadar güzel olan kadınlar da var
Tabi vardır, hatta mankenler falan çoğunlukla uzun oluyor uani orası da var
Mankenler boya güzeli çoğu hepsini kafadan eleyebiliriz 😂
Doğrudur 😂 bilmem pek. Ben boyumu seviyorum. Uzun erkekler hoşlanıyor.
Sende uzun seviyosun sorun yok işte
Ayn
Ele avuca da daha rahat geliyosunuz tabi 😂😂😂
Haha öyledir
Yani çok fazla sebep var işte anla sen onu
Anladım 😂👍
Afferin hem kısa hemde zekisin işte tam rol modelsin 😂😂😂
Ben yanıma kısa boylu kız istemem
Katilmiyorum
Hayır
Ya bi git.