Eşim her gün banyo yapıyor ama bana pis geliyor?

Söyle birsey... Ise giderken yapıyor banyoyu orda terliyor çalışıyor falan eve geldiğinde yapmıyor. Bende tiksiniyorum. İşten gelince yap diyorum. İki kere çok zor gelir diyor ise giderken yapma diyorum olmaz diyor. Ben bunu böyle pis kabul etmek zorunda mıyım?
Eşim her gün banyo yapıyor ama bana pis geliyor?
Cevapla