sürekli görevdeyim. Özel hayatım şu an yok gibi...
İşimden ayrılırsam başka bir şey yapamam. Çıkmazlardayım, fenalardayım
İşimden ayrılırsam başka bir şey yapamam. Çıkmazlardayım, fenalardayım
Polissiniz sanırım zor işiniz valla boş vakit gerçekten hiç yok gibi sürekli görevleri filan Allah yardımcın olsun ne desem bilemedim 💁♀️
Cevap
0Cevap
Nasıl bi iş polis falan mısın
evet
Hmm anladım zor bir meslek kendi isteğimlemi oldun
hayır mecbur
Hmm anladım ya ilerde hafifler diye düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?