Çalıştığım işlerden çok çabuk sıkılıyorum ne yapmalıyım?
2-3 ayda bir iş değiştiriyorum.
Çalıştığım işlerden çok çabuk sıkılıyorum ne yapmalıyım?
2-3 ayda bir iş değiştiriyorum.
Sana uygun olsa sıkılacağını düşünmüyorum. Herkes sevdiği işi yapmalı meslek anlamında değil sadece, çalışma arkadaşları ve çalıştığın yer bile çok önemli
Cevap
4Cevap
Alacağın parayı düşün.
İsten sıkılabilin bu normal ama işi bırakmanı gereken bir durum değil..
Önemli olan yaptığın iş elinden gelmesi..
Biyerde sabit kal bence fazla iş değişikliği bi firmaya gönderdiğinde cvni etkişer ve karşı taraf için işi alımlarda pek uygun karşılanmaz bigün gidicek gözüyle bakarlar sana
Bigün gidicek gözüyle baksalar ne olur ki?
Düşünki sen bi şirkette insan kaynaklarındasın mülakata geldim cvm perşembe pazarı gibi bakış açın çok farklı olur bikere dersinki ben buasamı alsam nezaman iş bırakır bide şöyle bişey var vereceğin karar şirketin üst kademelerince değerlendiriliyo sorarlar adama sen nie bu adamı işe aldın die bu insan kaynaklarında işe alım sürecindeki kişi için eksi puandır kimse riske atmaz düşün beni aldın 4 ay sonra istifa ettim şirket gene tökezler eksik adam olduğu için yine alım süreci sgk giriş vs süreci yorar şirketi muhasebwci açısındanda masraf yazar kuruma giriş çıkışlar o yüzden pek tercih edlmez
iş değiştir sorun değil de sağlam olmayan işlere bulaşma (paranin yenilecegi is)
Gerçekten yaşınızı merak ettim?
37 DEHB hastasıyım
Herkes aynı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?