Tavlamak istiyorsun normal bi şey ama sevgilisi, nişanlısı ya da eşi falan yoktur umarım böyle düşündüğüne göre. Neyse şöyle diyim konuşurken hep gözlerinin içine bak hiç kaçırma ama normal bir zamanda sana baktığını hissettiğin an 5 saniye ona bak ne istediğini içinden söyle sonra gülerek gözlerini kaçır. Konuşma bittikten sonra elinle koluna, omzuna, bileğine dokun ya da tut. Ya da oturuyorsanız bacağına falan dokun temas için😊
Gerçi Ramazan geldi ama normal zamanlardan bahsediyorum nerde oturuyorsa o civarlarda bi cafe bul bu cafeye nasıl gidebilirim falan filan de. Arabası varsa ve öküz değilse bırakmayı teklif edicek “senin için problem olmaz mı” falan de sonra bırakırım derse bin. Arabadan inerken “gel beraber çay kahve içelim” de ısrar et 3 kere hayır derse “peki sen bilirsin” de in git. Arabasında rujunu, anahtarını falan at ertesi gün sana getirir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ast ne ona göre yapak
Şefim gibi bişey
Tavlamak istiyorsun normal bi şey ama sevgilisi, nişanlısı ya da eşi falan yoktur umarım böyle düşündüğüne göre. Neyse şöyle diyim konuşurken hep gözlerinin içine bak hiç kaçırma ama normal bir zamanda sana baktığını hissettiğin an 5 saniye ona bak ne istediğini içinden söyle sonra gülerek gözlerini kaçır. Konuşma bittikten sonra elinle koluna, omzuna, bileğine dokun ya da tut. Ya da oturuyorsanız bacağına falan dokun temas için😊
İşe yarıyor kendimden biliyorum KSMFWMLGLWLŞYÖEÖV
Yok ya öyle temas edemem utanırım 🙈 bide denk gelmiyoruz is yerimiz iki katli o üst katta ben altta hiç aşağıya inmiyo 😒
İşte bi böyle başlaman gerekiyor ki senle konuşmak istesin. 🚬 molası falan oluyorsa ve içiyorsa sende git oraya
Gerçi Ramazan geldi ama normal zamanlardan bahsediyorum nerde oturuyorsa o civarlarda bi cafe bul bu cafeye nasıl gidebilirim falan filan de. Arabası varsa ve öküz değilse bırakmayı teklif edicek “senin için problem olmaz mı” falan de sonra bırakırım derse bin. Arabadan inerken “gel beraber çay kahve içelim” de ısrar et 3 kere hayır derse “peki sen bilirsin” de in git. Arabasında rujunu, anahtarını falan at ertesi gün sana getirir
Teşekkürler
Aynı iş yeri ve ne tesadüf senin bilmediğin onca şey var ve bir bilenden yardım almalısın aa şansa bak o bilen de üst katta çalışan şefinmiş 😉
1.5 yıldır ordayim 🙈🙈 çocuğun bu kadar yakışıklı olduğunu yeni fark ettim 😂
Yazık olmuş 1.5 yılına kendini nasıl böyle bir yakışıklıdan muaf tuttun. Şimdi her şeyini unut üst kattakine odaklan 👊🤞
Çünkü eskiden sevgilim vardı gözüm ondan başkasını görmüyodu şimdi yok ve ben bu çocuğu fark ettim
Yanında ol ilgini belli et
dekolte verebilirsin tahrik amaçlı
Ast ne asistan mı
Yok 😂 şef gibi bisey